Gå til innhold

Klør i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe så sinnsykt også!

Har gjort det i fem dager nå. Har søkt på nettet og jeg tror det er sopp... Har søkt litt på nettet og funnet et reseptfritt medikament som heter Canesten. Men jeg lurer på om jeg burde gå for krem eller stikkpille? Hvor store er pillene og skal de bare rett opp inni der? :sjenert:

Behøver jeg medikamenter eller vil det gå over av seg selv? Litt sky for å kjøpe noe slikt.

Anonym poster: 597c81e9def78a0be7fe6ba60ef71edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en pakke med både krem og pille. Det fører med en applikator til pillen. Det funker best har jeg erfart. DA får jeg liksom både pose og sekk ; )

Skrevet

Kommer det ikke med både salve og stikkpille? Det gjorde det da jeg hadde sopp for mange år siden!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, skal jeg kjøpe en av hver eller er det en pakke med begge? Vet dere sånn cirka pris?

Litt uflaks at mensen kommer i morgen da... Kan jeg sette i den stikkpilla før tampong eller blir det for mye? Haha, føler jeg blir flau bare av å stille disse spørsmålene anonymt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en pakke som inneholder både stikkpille og krem. Det er sannsynligvis best å vente med stikkpillen til du er ferdig med mensen. Bruk av tampong kan gi sopp, så det er greiest å vente. Smør deg med krem for å lindre kløen til du er ferdig med mensen, så tar du stikkpillen da. Husk å smøre deg fra klitoris og helt bak til rumpesprekken, da soppen ikke nødvendigvis bare sitter i skjeden.

Anonym poster: 67651a7cf53acba9e76dd594cf2c49e8

AnonymBruker
Skrevet

Nye spørsmål fra meg (TS):

Har ikke gjort noe mer, hverken pille eller salve, men har jo da hatt mensen i mellomtiden. Merker svært lite til kløen. Betyr det at soppen er borte? Hvordan er det å ha sex nå? Har hørt "skrekkhistorier" om penis som blir dekket av klumpete utflod :P

Skrevet

Og ikke bruk vanlig såpe eller OB. Bruk lactacyd intimvask eller bare vann. Alle de andre innholder såpestoffer selv om de påstår at de er såpefrie.

Skrevet

Du bør likevel kjøpe Canesten. Du har fortsatt sopp og tuben varer en god stund.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp canesten pille 500mg (engangsdose) sammen med krem i kombi bakning. Prisen er vel 180 tror jeg for denne. For meg funka ikke det, og heller ikke diflucan som jeg har prøvd 2 ganger. Nå har jeg soppinfeksjon uten noen andre symptomer enn utfloden, og i følge legen jeg var med forrige gang fikk jeg beskjed om å vente og se etter at hun hadde snakket med 2 gynekologer. Det er fælt, og kløen kan plutselig komme med meg og det klør så sykt at jeg aldri har opplevd lignende. Har hatt soppinfeksjon i 4 måneder nå..Huff, håper det ordner seg for deg. Virker ikke som om at det gjør det med meg i alle fall.. Men kjæresten bryr seg ikke for han får det ikke, så det er kanskje positivt. Og jeg har heller ikke noen hvit gugge inni der eller utenpå.. den er bare litt klumpete, så det er ikke engang synlig under sex. :)

Anonym poster: 2af5eb5940e7e7458a612031502f200f

Skrevet

Hvis du barberer deg så kan nok det være grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...