KaDust Skrevet 9. mai 2013 #21 Del Skrevet 9. mai 2013 Fiskeboller i hvit saus med karri NAMMMMM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 11. mai 2013 #22 Del Skrevet 11. mai 2013 Fikk meg en fin økt i går med en venninne: Markløft Ettbensmarkløft Utfall bakover Goblet squat Hiptrust Knebøy med skulderpress Maten var så som så Før trening: Eple Etter trening: riskaker og proteinshake Lunsj: Speilegg med koktskinke og grønt Middag: Spiste ute med en kamerat, byens beste hamburger! Kvelds: Appelsin, nøtter og skyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #23 Del Skrevet 11. mai 2013 Hørtes ut som lite mat for en dag med trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 11. mai 2013 #24 Del Skrevet 11. mai 2013 Hørtes ut som lite mat for en dag med trening Hehe ja! Men regnet med at burgeren var sånn 1000 kalorier Fikk meg en økt i dag med mannen: Chins Pushups Benkpress skråbenk med manualer Hantelroing Militærpress Facepulls Bicepcurls Franskpress Magetrening Maten i dag blir kos! Før trening: Eple Etter trening: Shake og riskaker Frokost: 2 egg og masse reker og grønt Lunsj: Torsk med ovnsbakte grønnsaker Middag: Lasagne med urtebaguett og grønt Kvelds: Appelsin, nøtter, risbrød og chicken pommes. Kosedag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #25 Del Skrevet 11. mai 2013 Såpass! Ja, da fikk du vel kvota for kcal uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 11. mai 2013 #26 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja! Mye tilbehør Fikk med løkringer til Jeg har over en tid spist så glutenfri som mulig, og har fungert ganske bra. Lagde meg noen blåbærmuffins med hvetemel nå og fy søren.. Virker som om kroppen bare vrenger seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #27 Del Skrevet 11. mai 2013 Løkringer! Uff ja, hvetemel er noe drit. Har slutta helt å bruke det jeg, bytter det ut med jyttemel når jeg trenger at deigen skal henge sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 12. mai 2013 #28 Del Skrevet 12. mai 2013 Løkringer! Uff ja, hvetemel er noe drit. Har slutta helt å bruke det jeg, bytter det ut med jyttemel når jeg trenger at deigen skal henge sammen. Løkringer er så godt! Klarer ikke å lage det like bra selv Hmm, det skal jeg teste ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. mai 2013 #29 Del Skrevet 12. mai 2013 Bare les godt bakpå jyttemelet, for du trenger ikke like mye jyttemel som hvetemel Det trekker til seg mer fuktighet enn hvetemel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 12. mai 2013 #30 Del Skrevet 12. mai 2013 Merker at jeg er mye flinkere med kosthold om jeg skriver det ned, so here it goes! Søndagsmeny: Frokost: Speilegg, reker, kokt skinke, grønt Lunsj: Glutenfri ciabatta med roastbeef og grønt Middag: Kyllinggryte med kokosmelk, paprika, ris og avokado ved siden av. Kvelds: skyr, blåbær og mandler Kvelds2: Tenkte å lage meg sunne pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. mai 2013 #31 Del Skrevet 13. mai 2013 Ble pannekakene gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 13. mai 2013 #32 Del Skrevet 13. mai 2013 Dro med meg min kjære med på trening i dag tidlig. Vi trener ikke det samme, men det er koselig å rusle med han dit Uansett, økten min ble slik: Knebøy Knebøy til stepkasse Glutebridge et ben på stepkasse StepUps Planke Rygghev Planke med knærne til albue Avsluttet med kortintervaller: 30 sek på/30 sek av 8 intervaller Maten har vært bra: Før trening: Appelsin Etter trening: Riskaker og proteinshake Frokost: Eggeomelett med kalkunsbogskinke Lunsj: Tacokrydret karbonadedeig med avokado, salat, tomat og agurk Mellommåltid: Skyr med hakkete mandler og ferske blåbær Middag: Glutenfri pizzabunn med karbonadedeig, lettost, løk, tomatpure. Ser at 17.mai helga kan bli litt av en kakefest, så da tenker jeg at jeg spiser kjempe bra hele uken og skeier ut med kake og is i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. mai 2013 #33 Del Skrevet 13. mai 2013 Høres ut som en god idé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 13. mai 2013 #34 Del Skrevet 13. mai 2013 Ble pannekakene gode? Syns de ble god ja! Blandet dette sammen: 1 egg 2 eggehvitter Sukrin ca 0,8 dl kesam 30-40g mandelmel 1 ss olje 1 ts fiberhusk 1 ts Kanel 1 ts Kardemomme En klype salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. mai 2013 #35 Del Skrevet 13. mai 2013 Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 14. mai 2013 #36 Del Skrevet 14. mai 2013 Fikk jo trent i dag og! Er inne i en ganske god rytme, mat og treningsmessig, får håpe det fortsetter slik. Jeg er så heldig å jobbe med bacheloroppgave nå, med folk på gruppa som liker å starte sent så da får jeg trent på morgen, just the way I like it Benkpress Benkpress med frivekter Roing med bryststøtte Skulderpress med frivekter Nedtrekk Fronthev Pullovers Benhev Avsluttet med roing, 1000 m x 2 Maten kommer til å se slik ut: Før trening: Eple Etter trening: Proteinshake og riskaker Frokost: Eggerøre med masse skinke, paprika og agurk Lunsj: Karbonadedeig, avokado, agurk Mellommåltid: Vaniljekesam, bær, og frukt Middag: Indisk kyllinggryte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. mai 2013 #37 Del Skrevet 14. mai 2013 Bra du er i en fin rytme, det hjelper veldig på å holde motivasjonen gående! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 19. mai 2013 #38 Del Skrevet 19. mai 2013 Når man har begynt på glutenfri kost også går over på "vanlig" kost, så vil man noen ganger oppleve at kroppen avviser hvetemelet selv om man ikke er allergisk/intolerant/cøliaker osv. Tenkte det var greit å bare nevne det Du er flink med treningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 20. mai 2013 #39 Del Skrevet 20. mai 2013 Når man har begynt på glutenfri kost også går over på "vanlig" kost, så vil man noen ganger oppleve at kroppen avviser hvetemelet selv om man ikke er allergisk/intolerant/cøliaker osv. Tenkte det var greit å bare nevne det Du er flink med treningen! Åh, da er det nok derfor! Har jo spist mye glutenvarer de siste dagene, 17.mai OG pinsehelg og det har gått bra Fått besøk av svigers siden natt til 17.mai, så da har treningen blitt lagt på hylla, fikk gått vidden lørdag og ellers har vi trasket mye og spist MYE god mat og usunn mat Tar det ikke så tungt, vært godt med masse is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 23. mai 2013 #40 Del Skrevet 23. mai 2013 Er tilbake! Har bare hatt kjempe mye å gjøre på, skriver bacheloroppgave nå så da blir det lange skoledager, men jeg prøver å spise så sunt som mulig. Mitt kosthold de siste dagene: Frokost: Eggerøre med skinke/røkelaks/reker/tunfisk, hjemmelagde knekkebrød med roastbeef/kokte egg/makrell i tomat og avokado Lunsj: Pleier å steke opp karbonadedeig med tacokrydder og spiser det med guacamole og salat, eller lage kjøttboller av karbonadedeig og spiser det med guacamole, tzatziki og grønt, omelett med røkelaks og cottage cheese. Middag: Glutenfri pizzabunn med karbonadedeig, grønt og lettost, taco med speltlomper, pannekaker med bær og kesam. Mellommåltider: skyr og nøtter, appelsin og nøtter Spiser som man kan se proteiner og fett på dagen og "sparer" karbohydratene til kvelden. Har i tillegg før trening og etter treningsmåltid de dagene jeg trener Fant en oppskrift på fitnessbloggen til mikrobrownie som ikke var så gale: 1 scoop sjokoladeprotein 3 ts kokosmel 3 ts bakekakao 1 egg 3 ts sukrin 1/2 ts bakepulver Litt vann til deigete konsistens Var en av de beste proteinbakstene jeg har smakt, har ikke mikro så heiv de i ovnen på 175 grader og ca 6-8 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå