Gjest Gjest_surfot Skrevet 29. april 2013 #1 Del Skrevet 29. april 2013 Hei! Velkommen til min lille treningsdagbok med kostholdsinnskudd! Kommer til å oppdatere så ofte jeg kan og håper at dette holder meg selv motivert. Kan starte med dagen i dag, trening på agendaen er dette: Knebøy Glutebridge Tåhev Planke Rygghev Avslutter med å løpe korte intervaller 30 sekunder på og 30 sekunder av, 6 intervaller. Frokosten min i dag har vært omelett med reker, agurkskiver, tomatskiver og paprikaringer. Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. april 2013 #2 Del Skrevet 29. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 29. april 2013 #3 Del Skrevet 29. april 2013 Tittei!! Økten i dag SATT! Støl og sliten og tom for energi. Prøvde å få i meg havregrøt laget på vann med 100 g havregryn med sukkerfri syltetøy, halvparten gikk i søpla. Tror nesten jeg skal prøve å steke det i ovnen i morgen, håper det blir godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. april 2013 #4 Del Skrevet 29. april 2013 Du må prøve overnight oats mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 30. april 2013 #5 Del Skrevet 30. april 2013 Du må prøve overnight oats mye bedre! Fant meg noen oppskrifter på nettet, skal absolutt prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 30. april 2013 #6 Del Skrevet 30. april 2013 Ligger på 1700 kalorier de dagene jeg trener og merker at sulten kommer snikende på kvelstid, tror nesten jeg må få i meg litt mer. Uansett, økten i dag så slik ut: Benkpress med stang Push-ups Benkpress med manualer Roing Skulderpress med manualer Nedtrekk bredt grep Pullovers med vektskive Fronthev med vektskive Burpees Sitter og gomler glutenfrie ciabatta nå med to skiver kokt skinke på hver med paprika og agurkskiver på. Mannen har klart å ødelegge korsryggen da han støvsugde så da jobber denne frøkenen hjemme i dag med bacheloroppgaven og steller litt med han :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. april 2013 #7 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg spiser ca 2000 kcal uansett. Jeg brenner i gjennomsnitt ca 2200 kcal med moderat bevegelse, så da holder det at jeg holder meg på 2000 kcal. Stakkars samboeren din! Du får stelle godt med han :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 1. mai 2013 #8 Del Skrevet 1. mai 2013 Hmm, kaloriinntaket skal nok skrus opp når denne frøkenen har gått litt ned i fettprosent . Da tror jeg nok 2000 ish er mitt vedlikeholdskalorimengde. Takk søte! Fikk han med ut på en bitte liten tur, er godt for ryggen hans, men en smule rart at et ungt par går der i sneglefart Jeg var ute en tur i går og passet på hva jeg drakk. Tok med sprit og blandet det ut med pepsi max med en skvis sitron oppi. Og drakk vann ved siden av. Skulle jo egentlig hjem tidlig, men det var så gøy så ble en bytur også Formen i dag er helt på tryne, aldri mer sprit igjen.. Verste fyllesyken jeg har hatt på noen år. Har måtte tvinge i meg maten min i dag. Kosten har sett slik ut: Frokost: To egg + 1 hvitte, kalkunbogskinke, reker og løk. Lagde omelett/eggerøre av alt blandet sammen. Lunsj: Torsk og guacamole Mellommåltid: Skyr og nøtter Middag: Glutenfri pizzabunn med tomatpure, karbonadedeig, løk og lettost. Kvelds: appelsin og nøtter Har cravet junk i hele dag, men har klart å holde meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 3. mai 2013 #9 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg er DAU! Støl overalt, men så deilig det føles. Dagens økt ble slik: Ettbensmarkløft Planke Ettbensmarkløft Benhev Utfall bakover Goblet squat Legcurl Crunches Avsluttet med knebøy inkl. skulderpress hvor man har en manual på skulderen og tar skulderpress med den når man er stående på knebøyen. Maten min i går ble: Frokost: Hjemmelagde knekkebrød med makrell i tomat og avokado Lunsj: Torsk med guacamole Mellommåltid: Nøtter Middag: Glutenfri pizzabunn med tomatpure, masse skinke, løk og lettost Kvelds: Appelsin med vaniljekesam Trente ikke i går, så var litt mindre mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mai 2013 #10 Del Skrevet 3. mai 2013 Du er flink til å trene! Hvertfall i forhold til meg, haha. Hvor lenge har du holdt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 3. mai 2013 #11 Del Skrevet 3. mai 2013 Du er flink til å trene! Hvertfall i forhold til meg, haha. Hvor lenge har du holdt på? Har trent en god stund, men motivasjonen dalte det siste halvåret. Så nå har jeg fått et skikkelig program og holdt på med den siden april . Er vanskelig å motivere seg noen ganger til å dra å trene.. skulle ønske jeg hadde bil så slapp jeg å gå, haha. Maten i dag har vært kjedelig som vanlig: Før trening: 1 eple Etter trening: 150 g vaniljekesam og 250 g skogsbær Frokost: 1 glutenfri ciabatta med 100 g kokt skinke og paprika Lunsj: 2 egg og reker lagd som en eggerøre med squash og champignon til Mellommåltid: skyr med ferske blåbær til og hakkete mandler Middag: Kylling curry med ris. SOM jeg gleder meg til i morgen, da blir det noe godt til middag og litt kos etter det, merker energinivået er litt på bunn, så det trengs sårt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. mai 2013 #12 Del Skrevet 3. mai 2013 Åja! Ser du/merker du noen forandring og positivt ut ifra treningen eller? Synes ikke maten din så så kjedelig ut forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 4. mai 2013 #13 Del Skrevet 4. mai 2013 Åja! Ser du/merker du noen forandring og positivt ut ifra treningen eller? Synes ikke maten din så så kjedelig ut forresten Ja! Merker at jeg har blitt strammere, men det kan ha noe med at jeg har gått litt ned i fettprosent og. Hehe takk! Prøver å variere det Er kjempe støl i dag, så tar treningen i morgen. Mat mat mat: Frokost: Speilegg med reker og agurkskiver Lunsj: Glutenfrie ciabattaer med masse kokt skinke og tomatskiver Mellommåltid: Appelsin og nøtter Middag: Biff, potetmos, brokkoli og rødvinsaus Kosen i dag blir nok litt snop, skal på kino i kveld og se Iron Man i 3D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 5. mai 2013 #14 Del Skrevet 5. mai 2013 Fremdeles kjempe støl, ser ikke ut til at det kommer til å gå over i første omgang Uansett, fikk trent i dag med en venninne, økten ble slik: Chins Militærpress Face-pulls Skråbenk Hantelroing Bicepscurls med stang Franskpress Benhev Digg økt! Kostholdet: Frokost: 2 speilegg med kokt skinke Før trening: riskaker Etter trening: smoothie, mager vanilje kesam og masse bær Lunsj: Lagde burgere av karbonadedeig og spist det med salat og guacamole Mellommåltid: appelsin og nøtter Middag: glutenfri pizzabunn med karbonadedeig, tomatpure, lettost, champignong og løk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. mai 2013 #15 Del Skrevet 5. mai 2013 Noen stølheter sitter i ekstra lenge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 6. mai 2013 #16 Del Skrevet 6. mai 2013 Noen stølheter sitter i ekstra lenge :D JA! Fy søren.. Ble en benøkt i dag, og ligger bra an i følge planen. Fikk økt litt i alle øvelser, så denne frøkenen er kjempe fornøyd! Knebøy Knebøy ned til stepkasse Glutebridge med et ben StepUps Planke Rygghev Løpte kortintervaller på slutten også . Kosthold: Frokost: Eggerøre med kalkunbogskinke Før trening: riskaker Etter trening: en shake og 3 riskaker Lunsj: Ciabatta med masse roastbeef Mellommåltid: Appelsin og nøtter Middag: Kyllingfilet, guacamole og søtpotet Får håpe jeg ikke blir sulten igjen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 6. mai 2013 #17 Del Skrevet 6. mai 2013 Mage nå, tror nok jeg blir superfornøyd før sommeren Dårlig bilde, men det får duge for denne gangen Mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mai 2013 #18 Del Skrevet 6. mai 2013 Så kjempebra ut det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 7. mai 2013 #19 Del Skrevet 7. mai 2013 Takk takk du :D Ble en økt i dag og, overkropp vel og merke: Benkpress Benkpress med frivekter Roing med bryststøtte Skulderpress Nedtrekk Pullovers Fronthev Benhev Gleder meg VELDIG til to dager med treningsfri! Skal ut å bli fin på vin med en venninne i kveld, hun fyller år, så treningsfri passer meg meget bra. For at det ikke skal bli så altfor usunt så drikker jeg vann ved siden av, og har klart god og sunn nattmat til jeg kommer hjem :D Mat i dag: Før trening: Eple Etter trening: Proteinshake og en pose riskaker Frokost: Eggerøre med kalkunbogskinke Lunsj: Karbonadedeig med tacokrydder, avokado, salat og agurk Mellommåltid: Skyr og mandler Middag: Glutenfri pizzabunn med karbonadedeig, løk, champignon og lettost! Dessert: Mango! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 9. mai 2013 #20 Del Skrevet 9. mai 2013 Vært så godt med fridager, men gleder meg faktisk til å få trent i morgen. Spiser som regel det jeg vil til middag onsdager og lørdager og i går cravet jeg etter fiskeboller i karrisaus av alle ting. Maten i dag blir seendes noen lunde slik ut: Frokost: Eggerøre med kokt skinke Lunsj: Ovnsbakt torsk med guacamole og spinat Middag: Glutenfri pizzabunn med karbonadedeig og lettost Kvelds: Skyr, blåbær og mandler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå