Gjest Siri Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 For ca. 2-3mnd siden tok jeg piercing i navlen, har vært flink til å rense den bortsett fra noen "glipper" der jeg har fått en liten betennelse. Da ble huden rød rundt piercingen og det gjorde vondt å røre den. Renset ekstra godt i en ukes tid også ble alt bra. Nå har jeg oppdaget et lite "krater" rundt den øverste kula. Lurer virkelig på hva det kan være og er redd for at det muligens er kroppen som støter ifra seg piercingen(?) ikke vet jeg. Har lest mye på nettet og det var da ideén om at den blir støtet ut kom. Iallefall, det gjør ikke vondt i piercingen men det er dette krateret jeg lurer på hva er. Legger med et bilde av piercingen så det kanskje blir lettere å finne problemet. :)Er det en mulig betennelse? Blir piercingen støtt ut fra kroppen? Eller er dette normalt og en del av groprosessen?
Blod Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Tror det der er ganske normalt. Men nå er ikke jeg noen ekspert
sara-ellis Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Vil tro det bare er væske som har tørket, bare å fortsette å rense! Du kan alltids gå innom der du tok den og spørre, oppfølging er ofte gratis. Da jeg tok min fikk jeg ring, mye lettere å holde rent.
Gjest Siri Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Vil tro det bare er væske som har tørket, bare å fortsette å rense! Du kan alltids gå innom der du tok den og spørre, oppfølging er ofte gratis. Da jeg tok min fikk jeg ring, mye lettere å holde rent. Får vel bare fortsette å rense som vanlig jeg da, men er fortsatt veldig usikker. Kommer til å gå innom der jeg tok den hvis det blir vondt. Der jeg tok den ble det bare satt inn stang, noe jeg synes er helt greit. Er ikke noe problem å rense, tar en q-tips med saltvann/pyrisept på å dytter opp og ned. Kom gjerne med mere svar, er veldig usikker.
pantora Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Pyrisept er for sterkt til å rense med, det vil bare irritere såret. Bruk kun saltvann. Og så innom piercingstudioet dersom du er usikker på hva som skjer med den, de kan sannsynligvis gi et mye bedre svar enn du vil kunne få her.
KaDust Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 Min også var sånn en periode, det er nok en del av gro-fasen. Den er ikke sånn nå lenger iallefall.
Minya Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 Det er helt normalt. Pass på at du ikke overdriver rensingen, faktisk så er det mye lurere å la den være helt i fred etter de første to ukene. Kommer det litt guffe ut av den, klin på litt bacimycin over og under, og la den være helt i fred. Da gror den mye fortere og bedre.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #10 Skrevet 29. april 2013 Min grodde ut, og det så ikke i nærheten sånn som på deg Det du har er helt normalt, og er bare en væske som har størknet. Anonym poster: 4d293a01b5df31288ee1ed3549095eb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå