Gå til innhold

Dum sirkel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt sjenert og sliter sosialt, så er bare for meg selv stort sett. Alt er dritt, er de noen der ute som alltid er positive og glade og ser lyst på livet når dere sliter sosialt og er sjenerte? F... Det er jo ikke noe positivt med å slite med det sosiale og være sjenert, alt ødelegges av det. Hvorfor i himla navn er jeg det da når det ikke fører til noe godt? Sorry, måtte bare få det ut, Søndager føles så jævlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er (egentlig) også sjenert, men jeg bare "later som" at jeg ikke er det når jeg er med andre folk. Så de tror jeg ikke er sjenert i det hele tatt, selv om jeg føler meg slik inni.

Litt rart, for noen ganger lurer jeg egentlig litt selv.. ER jeg sjenert, eller er jeg ikke :P

Skrevet

Jeg er (egentlig) også sjenert, men jeg bare "later som" at jeg ikke er det når jeg er med andre folk. Så de tror jeg ikke er sjenert i det hele tatt, selv om jeg føler meg slik inni.

Litt rart, for noen ganger lurer jeg egentlig litt selv.. ER jeg sjenert, eller er jeg ikke :P

Hvordan klarer du det? :)

Skrevet

Vet ikke helt. Prøver bare å virke veldig sosial og snakker mye, selv om jeg inni meg tenker at jeg ikke vil noen ganger :)

Men jeg tror at man kan "overbevise" seg selv om ganske mye, så planen min er kanskje å lure meg selv til å bli mindre sjenert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...