Gå til innhold

Jeg vil dø ...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest..
Skrevet

Det var like før jeg prøvde ta livet mitt istad, men så oppdaget jeg at jeg hadde mistet bannkortet og fikk derfor ikke kjøpt noen tabletter.. så jeg satt meg på et rekkverk ved en elv og bare stirra, men fikk meg ikke selv til å hoppe ned. jeg sov på legevakta inatt fordi jeg var så full at jeg ikke kunne ta vare på meg selv, og jeg var så sinna at jeg slo inn et vindu, begynte og foss blø men jeg overlevde med noen få kutt. når jeg var ferdig behandla la jeg meg bare meningsløst på utsia og ble hentet inn igjen, men de sa jeg var ferdig der. ikke klarte jeg og si at jeg hadde selvmordsplaner.. klarte tilslutt etter å ha kjørt buss rundt halve oslo å dra hjem.. så nå har je glåst meg inn på soverommet og vil bare ligge her alene. i fred.

det gnager så heftig oppi hue på meg nå, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få det bort.. jeg vil baree vekk fra alt og sleppe og være mer til bry. jeg er jo til bry hele tiden..

vet ikke hvorfor jeg skriver dette engang. måtte bare få det ut.. kanskje noen har noen råd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra tilbake til psykiatrisk legevakt.

Anonym poster: f6463503ded47d3d48f36cc2892d1b13

Gjest juvelia
Skrevet

Søk hjelp,du er ikke helt "degselv" nå. Skjønner at du har det helt jævlig,men du kan få hjelp til å bli bedre.

Du bør få hvile,spise sunn mat,trene litt å få krefter til å starte på nytt. Livet ditt er verdifullt! Søk hjelp,du fortjener det.

AnonymBruker
Skrevet

Du ønsker ikke å dø. Du ønsker å få hjelp, støtte, å bli lyttet til, å bli forstått, å møte omtanke, å oppleve at noen bryr seg... Det er hva du innerst inne ønsker.

Anonym poster: 4551850301b63cfa61bb910f98bfcb8c

• Liker 1
Skrevet

jeg tør ikke ta kontakt med de...aner ikke hva jeg skal si til de eller noe, vet ikke hva problemet er, eller hva jeg vil snakke om, også snakke jeg nesten ikke, jeg er så redd for å bli avvist eller ikke virke syk nok. har nettopp vært innlagt i tre uker og det er samme shiten liksom så tror egentlig det ikke går ann å hjelpe meg...

jeg ønsker å dø jo, men er det hjelp å få så vil jeg jo heller få hjelp, men jeg har gitt opp..

AnonymBruker
Skrevet

Dra på legevakten.

Anonym poster: f6463503ded47d3d48f36cc2892d1b13

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen du stoler på som kan ta kontakt og hjelpe deg? Har du noen du kjenner som kan hjelpe deg med å ta telefoner du ikke våger å ta selv? Hvis ikke så prat med en lege du føler deg trygg på. Fastlege eller finn en lege du føler deg trygg på. De henviser deg videre og mange av de er flinke og forståelsesfulle.

AnonymBruker
Skrevet

Dra på legevakten.

Evt. ta med deg noen du stoler på, som du kan holde i hånden og som kan holde deg i hånden, og dra på legevakten.

Skrevet

Helt utrolig at de ikke gjorde noe når du sa hva planene dine var. Jeg rister på hode av psykisk helse! Enten ring psykisk helse eller gå tilbake og si du vil legges inn. Hvor bor du? Jeg kan se etter telefonnummer. Om du bor i nærheten kan jeg komme å hjelpe deg. Jeg har hatt en venninne som tok selvmord, ikke gjør det. Vær sterk, det er feigt å ta selvmord, du forlater alle problemene dine, det er sterkt å leve med dem.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjære, kjære gjest.

Jeg må stenge tråden din nå, tross at du har fått de beste rådene du kan få.

Når tankene og verden føles så vanskelig som det gjør for deg nå så ber jeg deg pent og instendig om å være så snill og ringe til Mental Helse sin hjelpetelefon: 116 123

Det er gratis å ringe dit.

De du møter der vil ikke dømme deg, de vil snakke med deg og hjelpe deg.

Varm, omtenksom klem fra

Lille-pus, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...