AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 jeg spiser alt for lite har jeg funnet ut.. var på skolen også hadde vi naturfag, og vi hadde om helse og livsstil elns.. også spurte læreren om hvem som hadde spist frokost og hvem som ikke hadde det. (jeg var blant de få som ikke hadde det) også spurte hun etterpå om hvem som skulle spise lunsj, og jeg var den eneste som ikke skulle det -.- og læreren bare: ''spiser du verken frokost eller lunsj? venter du helt til middag da?'' og jeg bare: (FORRAN HELE KLASSEN) ''ja''... og hun bare: ''er det en grunn til at du ikke spiser?'' og jeg bare: ''nei''.. (vil jo ikke si det forran hele klassen uansett) og hun bare: ''du er bare nødt til å tvinge det i deg, for du må spise'' KLEINT.NO angrer på at jeg i det hele tatt innrømte at jeg spiser så lite:-I men jeg gjør jo det.. spiser som oftest bare middag :/ nå tror sikker alle at jeg har spiseforstyrrelser eller noe... vil ikke det hva skal jeg gjøre da? Anonym poster: eb599f638074c5eb98259d243261a87a
Gjest Lille-pus Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Kjære AB, jeg stenger tråden din. Stenger den fordi jeg ikke vet hva slags repons du kan komme til å få her, og fordi vi ikke har muligheter til å følge tråden din kontinuerlig. Skulle det være slik at du trenger noen å snakke om med problemer med å spise så ber jeg deg instendig om å ta kontakt med IKS på deres støttetelefon 22940010. Du kan også få hjelp av helsesøster til å lage en god plan for å spise litt oftere. Å få i seg litt mat mer enn 1 gang om dagen vil være bra for deg. Uten påfyll av energi vil du nok merke at du ofte får veldig vondt i hodet. Det er en av kroppens mange måter å fortelle deg at må spise litt oftere. Jeg blir bekymret for deg når jeg leser innlegget ditt og ber deg være snill med deg selv og følge de rådene jeg har forsøkt å gi deg her nå. Beste hilsen, Lille-pus, mod.
Fremhevede innlegg