Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ALDRI!?

Mascaraene er utrolig gode! Samme gjelder lipglossene og selvfølgelig parfymene :)

Nei aldri :vetikke: Noe sier meg at jeg burde prøve!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dior-Beauty-Diorskin-Forever-Fluid.jpg

Diorskin Forever! :)

Dekker den bra? :)

Skrevet

Har en god del sminke ja, men dette er det jeg bruker for tiden, og har holdt meg til bortimot i 2 år nå:

Primer - PoreFessional fra Benefit

Farget dagkrem - Nars

Pudder - Hello Flawless fra Benefit

Bronzer - Hot Mama fra The Balm

Blush - Frat Boy fra The Balm

Øyenskygge - NudeTude fra The Balm

Eyeliner - BareMinerals

Øyenbryn - Pudder + Gel fra BareMinerals

Mascara - They're Real fra Benefit

Lipgloss - Lancome Juicy Tubes i fargen 22 Melon

Alle koster jeg bruker er fra BareMinerals, de har jeg hatt i Gudene vet hvor mange år :fnise:

Skrevet

Har en god del sminke ja, men dette er det jeg bruker for tiden, og har holdt meg til bortimot i 2 år nå:

Primer - PoreFessional fra Benefit

Farget dagkrem - Nars

Pudder - Hello Flawless fra Benefit

Bronzer - Hot Mama fra The Balm

Blush - Frat Boy fra The Balm

Øyenskygge - NudeTude fra The Balm

Eyeliner - BareMinerals

Øyenbryn - Pudder + Gel fra BareMinerals

Mascara - They're Real fra Benefit

Lipgloss - Lancome Juicy Tubes i fargen 22 Melon

Alle koster jeg bruker er fra BareMinerals, de har jeg hatt i Gudene vet hvor mange år :fnise:

Er primeren din noe å anbefale? :) Jeg har noen få, små porer på neseryggen :)

Skrevet

På mitt MAC pudder står det ikke det. Men hvilken spray bruker du til å desinfisere? Det var jo utrolig bra tenkt! :)

Du kan bruke antibac-spray, det får man på boots apotek. Det desinfisrerer, også gjør det pudderet litt fastere

Skrevet

Du kan bruke antibac-spray, det får man på boots apotek. Det desinfisrerer, også gjør det pudderet litt fastere

Supert! Da tar jeg turen innom der :) TAKK! :biggrin:

Skrevet

Værsågod:) bare vær forsiktig og ikke dynk pudderet, et lite svoshj over med sprayen med litt avstand er nok, ellers kan pudderet få en veldig kompakt overflate :)

Skrevet

Værsågod:) bare vær forsiktig og ikke dynk pudderet, et lite svoshj over med sprayen med litt avstand er nok, ellers kan pudderet få en veldig kompakt overflate :)

Pleier å være veldig varsom med produktene :) Men jeg setter så klart veldig stor pris på tipsene dere kommer med :)

Gjest Sunshine23
Skrevet

Alt for mye :fnise: Er utrolig dårlig til å kase ting. Spesielt sminkel

Jeg bruker for det meste sminke fra Too faced, Mac og Id minerals. Er de merkene jeg er mest fornøyd med :)

Skrevet

Bare pass på å be etter noe desinfiserende helt uten fuktighet eller andre ingredienser som ikke fordamper - mange antibacrenser er tilsatt f.eks. glycering eller lignende som kan være gunstig for hud men veldig ugunstig for sminkeprodukter :)

Ideelt sett skulle du helst hatt overflaterens i 96%, men den er det visst ikke alle apotek som selger til hvem som helst.

• Liker 1
Skrevet

Bare pass på å be etter noe desinfiserende helt uten fuktighet eller andre ingredienser som ikke fordamper - mange antibacrenser er tilsatt f.eks. glycering eller lignende som kan være gunstig for hud men veldig ugunstig for sminkeprodukter :)

Ideelt sett skulle du helst hatt overflaterens i 96%, men den er det visst ikke alle apotek som selger til hvem som helst.

Okei, da skal jeg ha det i bakhodet :)

• Liker 1
Skrevet

Dekker den bra? :)

Jeg synes i hvertfall at den dekker bra for min hud! :) Derfor er det min favoritt foundation. Du kan spørre de som jobber i kosmetikken om at du kan prøve foundation, så får du se om du blir fornøyd ;).

AnonymBruker
Skrevet

Tar meg en titt med en gang :) Alt er billigere på nett - i hvert fall noe :) Takk for en godt tips :)

Ikke rart at du har den oppfatningen for EM har blitt solgt for mye høyere priser på norske nettbutikker. Bra at du fikk anbefalt hjemmesidene deres i stedet slik at du slipper å betale unødvendig mye penger dersom du bestemmer deg for å kjøpe. :)

Shippingen er kanskje ikke verdens raskeste, men sminken veldig bra ;)

Anonym poster: cc6289a918ddc087a47188016f8a0ecf

Skrevet

Ikke rart at du har den oppfatningen for EM har blitt solgt for mye høyere priser på norske nettbutikker. Bra at du fikk anbefalt hjemmesidene deres i stedet slik at du slipper å betale unødvendig mye penger dersom du bestemmer deg for å kjøpe. :)

Shippingen er kanskje ikke verdens raskeste, men sminken veldig bra ;)

Anonym poster: cc6289a918ddc087a47188016f8a0ecf

Ja, hvis sminken er så bra så tenker jeg at det er verdt ventingen :) Tror jeg vil prøve meg, i hvert fall for et par produkter, så får jeg se om jeg blir fornøyd :danse:

Skrevet

Jeg synes i hvertfall at den dekker bra for min hud! :) Derfor er det min favoritt foundation. Du kan spørre de som jobber i kosmetikken om at du kan prøve foundation, så får du se om du blir fornøyd ;).

Hvordan hud har du da? Eller, såkalte problemer da.. Jeg har litt røde kinn jeg gjerne vil dekke over.

Skrevet

Hvordan hud har du da? Eller, såkalte problemer da.. Jeg har litt røde kinn jeg gjerne vil dekke over.

Jeg har en fet og litt kvisete hud ;).

Skrevet

Primer: Mac Prep and Prime

Foundation: Mac Studio Fix Fluid

Everyday Minerals matte foundation

BB cream: Etude House Precious Mineral

Concealer: Mac studio sculpt

Blush: Fit Me Maybelline

Chanel tweed pink

Estee Lauder blush palette

Bronzer: Isadora bronzing powder

Øyne: Øyebrynspenn fra H&M

Liquid eyeliner fra Loreal

Max Factor Masterpiece mascara

Lepper: Make up store lipstick, baby

Mac matte lipstick, pink plaid

Sally Hansen diamond 12hr lipgloss

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...