BrudenMarthe Skrevet 28. april 2013 Forfatter #61 Skrevet 28. april 2013 ALDRI!? Mascaraene er utrolig gode! Samme gjelder lipglossene og selvfølgelig parfymene Nei aldri Noe sier meg at jeg burde prøve!
BrudenMarthe Skrevet 28. april 2013 Forfatter #62 Skrevet 28. april 2013 Diorskin Forever! Dekker den bra?
Madison_00 Skrevet 29. april 2013 #63 Skrevet 29. april 2013 Har en god del sminke ja, men dette er det jeg bruker for tiden, og har holdt meg til bortimot i 2 år nå: Primer - PoreFessional fra Benefit Farget dagkrem - Nars Pudder - Hello Flawless fra Benefit Bronzer - Hot Mama fra The Balm Blush - Frat Boy fra The Balm Øyenskygge - NudeTude fra The Balm Eyeliner - BareMinerals Øyenbryn - Pudder + Gel fra BareMinerals Mascara - They're Real fra Benefit Lipgloss - Lancome Juicy Tubes i fargen 22 Melon Alle koster jeg bruker er fra BareMinerals, de har jeg hatt i Gudene vet hvor mange år
BrudenMarthe Skrevet 29. april 2013 Forfatter #64 Skrevet 29. april 2013 Har en god del sminke ja, men dette er det jeg bruker for tiden, og har holdt meg til bortimot i 2 år nå: Primer - PoreFessional fra Benefit Farget dagkrem - Nars Pudder - Hello Flawless fra Benefit Bronzer - Hot Mama fra The Balm Blush - Frat Boy fra The Balm Øyenskygge - NudeTude fra The Balm Eyeliner - BareMinerals Øyenbryn - Pudder + Gel fra BareMinerals Mascara - They're Real fra Benefit Lipgloss - Lancome Juicy Tubes i fargen 22 Melon Alle koster jeg bruker er fra BareMinerals, de har jeg hatt i Gudene vet hvor mange år Er primeren din noe å anbefale? Jeg har noen få, små porer på neseryggen
Kira-delta Skrevet 29. april 2013 #65 Skrevet 29. april 2013 På mitt MAC pudder står det ikke det. Men hvilken spray bruker du til å desinfisere? Det var jo utrolig bra tenkt! Du kan bruke antibac-spray, det får man på boots apotek. Det desinfisrerer, også gjør det pudderet litt fastere
BrudenMarthe Skrevet 29. april 2013 Forfatter #66 Skrevet 29. april 2013 Du kan bruke antibac-spray, det får man på boots apotek. Det desinfisrerer, også gjør det pudderet litt fastere Supert! Da tar jeg turen innom der TAKK!
Kira-delta Skrevet 29. april 2013 #67 Skrevet 29. april 2013 Supert! Da tar jeg turen innom der TAKK! Værsågod:) bare vær forsiktig og ikke dynk pudderet, et lite svoshj over med sprayen med litt avstand er nok, ellers kan pudderet få en veldig kompakt overflate
BrudenMarthe Skrevet 29. april 2013 Forfatter #68 Skrevet 29. april 2013 Værsågod:) bare vær forsiktig og ikke dynk pudderet, et lite svoshj over med sprayen med litt avstand er nok, ellers kan pudderet få en veldig kompakt overflate Pleier å være veldig varsom med produktene Men jeg setter så klart veldig stor pris på tipsene dere kommer med
Gjest Sunshine23 Skrevet 29. april 2013 #69 Skrevet 29. april 2013 Alt for mye Er utrolig dårlig til å kase ting. Spesielt sminkel Jeg bruker for det meste sminke fra Too faced, Mac og Id minerals. Er de merkene jeg er mest fornøyd med
Eske Skrevet 29. april 2013 #71 Skrevet 29. april 2013 Supert! Da tar jeg turen innom der TAKK! Bare pass på å be etter noe desinfiserende helt uten fuktighet eller andre ingredienser som ikke fordamper - mange antibacrenser er tilsatt f.eks. glycering eller lignende som kan være gunstig for hud men veldig ugunstig for sminkeprodukter Ideelt sett skulle du helst hatt overflaterens i 96%, men den er det visst ikke alle apotek som selger til hvem som helst. 1
BrudenMarthe Skrevet 29. april 2013 Forfatter #72 Skrevet 29. april 2013 Bare pass på å be etter noe desinfiserende helt uten fuktighet eller andre ingredienser som ikke fordamper - mange antibacrenser er tilsatt f.eks. glycering eller lignende som kan være gunstig for hud men veldig ugunstig for sminkeprodukter Ideelt sett skulle du helst hatt overflaterens i 96%, men den er det visst ikke alle apotek som selger til hvem som helst. Okei, da skal jeg ha det i bakhodet 1
Booo Skrevet 29. april 2013 #73 Skrevet 29. april 2013 Dekker den bra? Jeg synes i hvertfall at den dekker bra for min hud! Derfor er det min favoritt foundation. Du kan spørre de som jobber i kosmetikken om at du kan prøve foundation, så får du se om du blir fornøyd .
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #74 Skrevet 29. april 2013 Tar meg en titt med en gang Alt er billigere på nett - i hvert fall noe Takk for en godt tips Ikke rart at du har den oppfatningen for EM har blitt solgt for mye høyere priser på norske nettbutikker. Bra at du fikk anbefalt hjemmesidene deres i stedet slik at du slipper å betale unødvendig mye penger dersom du bestemmer deg for å kjøpe. Shippingen er kanskje ikke verdens raskeste, men sminken veldig bra Anonym poster: cc6289a918ddc087a47188016f8a0ecf
BrudenMarthe Skrevet 29. april 2013 Forfatter #75 Skrevet 29. april 2013 Ikke rart at du har den oppfatningen for EM har blitt solgt for mye høyere priser på norske nettbutikker. Bra at du fikk anbefalt hjemmesidene deres i stedet slik at du slipper å betale unødvendig mye penger dersom du bestemmer deg for å kjøpe. Shippingen er kanskje ikke verdens raskeste, men sminken veldig bra Anonym poster: cc6289a918ddc087a47188016f8a0ecf Ja, hvis sminken er så bra så tenker jeg at det er verdt ventingen Tror jeg vil prøve meg, i hvert fall for et par produkter, så får jeg se om jeg blir fornøyd
BrudenMarthe Skrevet 29. april 2013 Forfatter #76 Skrevet 29. april 2013 Jeg synes i hvertfall at den dekker bra for min hud! Derfor er det min favoritt foundation. Du kan spørre de som jobber i kosmetikken om at du kan prøve foundation, så får du se om du blir fornøyd . Hvordan hud har du da? Eller, såkalte problemer da.. Jeg har litt røde kinn jeg gjerne vil dekke over.
Booo Skrevet 30. april 2013 #77 Skrevet 30. april 2013 Hvordan hud har du da? Eller, såkalte problemer da.. Jeg har litt røde kinn jeg gjerne vil dekke over. Jeg har en fet og litt kvisete hud .
diamanten00 Skrevet 4. mai 2013 #78 Skrevet 4. mai 2013 Primer: Mac Prep and Prime Foundation: Mac Studio Fix Fluid Everyday Minerals matte foundation BB cream: Etude House Precious Mineral Concealer: Mac studio sculpt Blush: Fit Me Maybelline Chanel tweed pink Estee Lauder blush palette Bronzer: Isadora bronzing powder Øyne: Øyebrynspenn fra H&M Liquid eyeliner fra Loreal Max Factor Masterpiece mascara Lepper: Make up store lipstick, baby Mac matte lipstick, pink plaid Sally Hansen diamond 12hr lipgloss 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå