Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja, som tittelen sier; hvor mye sminke eier dere? Er dere glad i sminke og har endel dere kan variere med, eller har dere de faste produktene deres i sminkevesken? :)

FORTELL! :) Og, kanskje dere har noe sminke å anbefale?

Jeg har en hel koffert full og mer i tillegg som står i en egen hylle. Men er makeupartist da, så kanskje ikke rart:P

Anbefaler forresten kremblushene og leppestiftene til Illamasqua:)

http://www.illamasqua.com/

Endret av Armitage
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har en maskara.

Jo også en eyeliner.

Det er vel alt tror jeg. Eller regnes negllakker som sminke? Har vel ca 4-5 forskjellige negllakker

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gav bort det aller aller meste til lillesøsteren min fordi hun ikke hadde råd til å kjøpe noe til seg selv, så nå har jeg bare det jeg faktisk bruker igjen.

Så noen eyelinere, to foundations (en mineral og en flytende) en farget dagrem, en mascara, noen øyenskygger, blush, highlight og bronzer.

Anonym poster: 74c6d1183b8b2bfab1c05288520ef934

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har altfor mye til at jeg kan liste det opp her, men disse produktene brukes daglig;

- Maybelline Fit me foundation

- Max Factor False lash effect macara

- ELF Mineral eyeshadow primer

- H&M kajal

- Dior Essential bronzing powder

- Everyday minerals Finishing dust

Øyeskygger og blush er fra eBay (120 palett øyne og 10 palett blush).

Endret av FantasDick
AnonymBruker
Skrevet

En maskara, en kajal, to leppestifter, fire øyenskygger. Bruker bare maskara til hverdags.

Anonym poster: 7857fec5fda8241256746a86293ef990

Skrevet (endret)

Blir vel ca:

-1 lett foundation/pudder, bruker ikke en fast type.

-1 concealer fra Makeup Store.

-1 mascara, ingen fast type.

-3 eyelinere - en fast, en flytende, og en blå.

-2 blush

-Ca 10 leppestifter/lipgloss. Litt usikker.

-Øyenskygger har jeg ikke aning om hva antallet ligger på egentlig. Har blant annet den paletten med 88 forskjellige farger.

-ca. 25 neglelakker.

Sånn omtrentlig. Synes jo sminke kan være artig av og til, men har ikke så stor interesse av at jeg må ha mange forskjellige produkter av det samme. Leppestift og neglelakk er det jeg bryr meg mest om.

Endret av HedvigR
Skrevet

Jeg har altfor mye til at jeg kan liste det opp her, men disse produktene brukes daglig;

- Maybelline Fit me foundation

- Max Factor False lash effect macara

- ELF Mineral eyeshadow primer

- H&M kajal

- Dior Essential bronzing powder

- Everyday minerals Finishing dust

Øyeskygger og blush er fra eBay (120 palett øyne og 10 palett blush).

Er ikke everyday minerals vanvittig dyrt? :)

Skrevet

Er ikke everyday minerals vanvittig dyrt? :)

Nei, jeg synes egentlig det er vanvittig billig, jeg. :ler:

Produktene koster jo ingenting (rundt 100-lappen), gode å jobbe med, sitter godt og varer en evighet.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes egentlig det er vanvittig billig, jeg. :ler:

Produktene koster jo ingenting (rundt 100-lappen), gode å jobbe med, sitter godt og varer en evighet.

Å såpass ja. Forbinder everyday minerals og glo minerals jeg :fnise: Hvor kjøper du dine everyday minerals produkter? :)

Skrevet

Å såpass ja. Forbinder everyday minerals og glo minerals jeg :fnise: Hvor kjøper du dine everyday minerals produkter? :)

Noen mineralsminke-merker er veldig dyre, ja, så skjønner at du tenkte EM også var dyre.

Jeg handler på Everydayminerals.com.

Skrevet

Noen mineralsminke-merker er veldig dyre, ja, så skjønner at du tenkte EM også var dyre.

Jeg handler på Everydayminerals.com.

Tar meg en titt med en gang :) Alt er billigere på nett - i hvert fall noe :) Takk for en godt tips :)

• Liker 1
Skrevet

Hvilken foundation er det :) ?

Dior-Beauty-Diorskin-Forever-Fluid.jpg

Diorskin Forever! :)

Skrevet

Ja. Jeg har et pudder, fire øyenskygger, to leppestifter og en lipgloss derfra - så langt er jeg kjempe fornøyd :) Har faktisk aldri prøvd noe fra lancome..

ALDRI!?

Mascaraene er utrolig gode! Samme gjelder lipglossene og selvfølgelig parfymene :)

Skrevet

Jeg blir så glad i dere som har masse sminke, for da føler jeg at jeg har lite :nigo:

7 mascara (2 fra estee lauder, 3 fra lancome, 1 fra maybelline, 1 fra max factor)

3 svarte kajaler (estee lauder, chanel og maybelline)

5 øyeskyggepalletter (3 fra isa dora, estee lauder, chanel)

5 løse mineralskygger fra bareminerals

4 foundations (rimmel, loreal, bareminerals, clairins)

1 BB cream (maybelline) - 1 CC cream (max factor)

1 kompaktpudder (rimmel)

8 lebestifter (2estee lauder, shisheido, chanel, max factor, gosh, loreal)

1 sånn leppetusj? max factor

bare to stykk lipgloss! (bobbi brown, isa dora)

1 color stick (lip&cheek) - josie maran

1 blush - estee lauder

15-ish neglelakker (bl.a sikkert alle ulike nyanser av rødt fra essie)

Veldig fornøyd med alt fra estee lauder :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis noen her er på utkikk etter nye lipglosser anbefaler jeg nyx sine. Disse: http://nelly.com/no/...ss-832128-3495/

NYX selges til vanvittige priser hos Nelly, og fås omtrent billigst på www.cherryculture.com :)

Når det gjelder tema, så... Vel, jeg har mer enn nok. Er veldig opptatt av sminke, det er en stor hobby og gir meg overraskende mye glede, og kombinert med en vesentlig shoppelyst har jeg altså mye mer enn jeg noen gang kan komme til å bruke opp - men jeg er veldig glad i samlingen min :)

Endret av ilc
Skrevet

Hvilken spray er dette? Det har jeg jo ALDRI tenkt på!

Jeg kjøper BeautySoClean i professional size fra Ebay, hadde aldri klart meg uten.

Skrevet

- En mascara.

Thats it. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

NYX selges til vanvittige priser hos Nelly, og fås omtrent billigst på www.cherryculture.com :)

Når det gjelder tema, så... Vel, jeg har mer enn nok. Er veldig opptatt av sminke, det er en stor hobby og gir meg overraskende mye glede, og kombinert med en vesentlig shoppelyst har jeg altså mye mer enn jeg noen gang kan komme til å bruke opp - men jeg er veldig glad i samlingen min :)

Jepp, jeg vet det :) Kjøper aldri nyx sminke på nelly! Kjøper det på cherryculture :) Men det var nelly jeg kom på først som jeg visste hadde det :) Gøy at du skriver at sminke gir deg glede - har nemlig den samme følelsen :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper BeautySoClean i professional size fra Ebay, hadde aldri klart meg uten.

Tusen takk for fint tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...