AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Fikk plutselig akutt vondt nedover hele høyre benet mitt. Fra rumpa helt ned til foten. Det er en veldig verkende følelse, med smerte. Har prøvd å gå mye nå og bevege benet osv men ingenting hjelper. AKkurat nå ligger jeg så jeg strekker ut benet... det kom helt plutselig. Har ikke vært i noe fysisk aktivitet i dag, og ikke gjort noe sånt i det siste. Noen som vet hva det kan være? Kom helt uventet og plutselig. Har helseangst så tenker alltid det verste. Anonym poster: cbbe76c13d39f252e4108c273d7dfb54
Gjest LadyAntebellum Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Høres jo ut som isjias da. Jeg har selv falsk isjias, dvs at nerven ligger i klem eller noe sånn.. Jeg har hatt det i mange år og det kom ike plutselig men over tid. Isjias oppstår vel når en prolaps trykker på nerven helt plutselig om ikke jeg tar helt feil, men jeg er veldig trett så mulig jeg er litt ute og kjøre her. Uansett høres det ut som isjias smerter
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Høres ut som isjas/falsk isjas ja. http://stjordal.kiro1.no/nyhet/isjias/
Diafragma Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 I tillegg til isjas, tenker jeg også på lumbalt skiveprolaps. Ta kontakt med lege når helgen er over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå