cyner Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Vi har vært sammen i noen mnd for vi hadde sex først i juli i fjor og i september var jeg hos gynekolog for å få p pille og teste meg vanlig siden jeg hadde aldri vært der. Da tok hun klamydia test og den var negativ og når var jeg rar i underliv litt i påskeferie så tok klamydia test og infeksjon. og da hadde jeg. klamydia og han sier at han har ikke det og lege sin mener at han har ikke noe tegne for det og har ikke vart med noe andre en han. Jeg blir svimmel. Er det mulig da ? hvor kan jeg ha fått den henne da? har han vart utro da? pls svar meg. vet ikke hva jeg skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 han trenger da ikke å ha vært utro for å ha gitt deg klamydia.. han kan da ha fått det før han ble sammen med deg, og man kan da vell ha klamydia uten at man merker det også : b Anonym poster: 846a80ed4a2e09efddb9f05010c35ce8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Inkubasjonstiden til klamydia er 6-15 dager. Så hvis testen din var negativ i september og positiv i påsken, har kjæresten din vært utro, ja. Det er umulig å få klamydia på noen andre måter enn gjennom samleie. Og hvis du bare har ligget med ham, er det bare han som kan ha smittet deg. Det kan jo hende han har hatt klamydia hele tiden, bare ligget med deg, så har det tatt litt tid før du ble smittet. Men dette rimer jo dårlig med at han nekter for å ha det. Et siste punkt: Legene strides om urinprøvene for klamydia er helt troverdige. Selv testet jeg positivt på klamydia på urinprøve en gang, mens to underlivsprøver var negative samtidig. Jeg hadde ikke klamydia. Men hvis du har følt deg "litt rar i underlivet", har du nok klamydia. Anonym poster: bf5281f3832b55c67b357a3a4b43272b
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Kan noen beskrive hvordan man føler seg rar i underlivet? Lurer på om jeg skal teste meg. Hvordan foregår en slik test? Må man ha med urinprøve til fastlegen? Beklager avsporingen ts, men håper på svar.
cyner Skrevet 27. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2013 Jeg har vart forsiktig med sykdom og har alltid testa meg venta flere mnd for å være sikkert på at jeg ikke har noe spesielt hver gang jeg har sex. Har bestandig brukt kondom. Da jeg ble sammen med han han vil ikke bruke kondom, dermed ba jeg han om å teste seg får å være sikkert på at han ikke har noe men så lyve han til meg at han hadde gjort det og var frisk. så gikk med på det i juli og vi har hatt ganske mye samleie fra juli til september og tok jeg bare klamydia og urin prøve og noe celle prøve i september da som var negativ på klamydia. mens da jeg fikk positiv på det så komme alt fra at han hadde ikke testa seg. og da er det meste sannsynlig at han har også vart utro fordi det er en periode han har vært litt rar. Han nekter alt. hva gjør man i den situasjon da ?
cyner Skrevet 27. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2013 Kan noen beskrive hvordan man føler seg rar i underlivet? Lurer på om jeg skal teste meg. Hvordan foregår en slik test? Må man ha med urinprøve til fastlegen? Beklager avsporingen ts, men håper på svar. føler seg litt trøtt. vondt men ikke vondt. det følelse ut som det er et eller annet som klør i underlivet. du går til legen og si det så få du en kopp eller urin greier du kan tisse i. da for du vente noe dager så for du svar. men også kan du få en sånn du bruker i sjeden. Det gjøre ikke vondt og det er fort gjort.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 Klamydia smitter selv om man ikke har samleie. Anonym poster: 73088ec751fa7b746cc19c3c630dfb5a 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Klamydia smitter selv om man ikke har samleie. Anonym poster: 73088ec751fa7b746cc19c3c630dfb5a Nei. Anonym poster: f0b21349b389802b557d16d593934f9d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #9 Skrevet 27. april 2013 Klamydia smitter selv om man ikke har samleie. Anonym poster: 73088ec751fa7b746cc19c3c630dfb5a Til munnen fra penis, ja. Men TS har i skjeden. Anonym poster: f0b21349b389802b557d16d593934f9d
awesome. Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Kan noen beskrive hvordan man føler seg rar i underlivet? Lurer på om jeg skal teste meg. Hvordan foregår en slik test? Må man ha med urinprøve til fastlegen? Beklager avsporingen ts, men håper på svar. Som AB over skrev kan du bestille time hos fastlegen. Eventuelt kan du dra på helsestasjon dersom dere har det der du bor. Synes det er like greit siden du slipper å bestille time. Du får en kopp du skal tisse i, og det er alt. Så får du melding på telefonen innen 14 dersom du tester positivt. Anbefaler deg å teste deg, ikke flaut i det hele tatt.
Gjest tronder Skrevet 27. april 2013 #11 Skrevet 27. april 2013 Klamydia kan smitte via hender også, har selv erfart dette. Hvis man bruker hender på seg selv og på partner kan dette være nokk. Uansett så har noe vært borti en smittet person. Har også lest at klamydiatest ikke bestandig er nøyaktig hvis denne blir tatt med urinprøve. Få tatt en bomullpinnetest, denne skal være mer nøyaktig.
Catgirl Skrevet 27. april 2013 #12 Skrevet 27. april 2013 Du kan smitte klamydia fra skjede til øyet fra hendene feks og få konjunktivitt. 1
cyner Skrevet 27. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 27. april 2013 Klamydia smitter selv om man ikke har samleie. Anonym poster: 73088ec751fa7b746cc19c3c630dfb5a hvordan da?
cyner Skrevet 27. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 27. april 2013 Klamydia kan smitte via hender også, har selv erfart dette. Hvis man bruker hender på seg selv og på partner kan dette være nokk. Uansett så har noe vært borti en smittet person. Har også lest at klamydiatest ikke bestandig er nøyaktig hvis denne blir tatt med urinprøve. Få tatt en bomullpinnetest, denne skal være mer nøyaktig. har ikke vart bort i noen andre en parten min og har tatt all tester de er positiv men han sier at han har ikke har ikke sett teste resultat hans eller om han har gjort eller bare lyver
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #15 Skrevet 28. april 2013 Jeg smittet en med klamydia. Han fikk utbrudd 14 dager etter sex med meg. Han hadde ikke hatt andre. Jeg tok testen og den var negativ. Tok fra underlivet! Legen sa at jeg likevel kunne ha smittet han pga jeg kunne være positiv til tross for at prøven viste negativ? Hvordan kan det skje? Virusinnholdet kunne være lite fortalte han . Kan dette skje? Anonym poster: 6de45e2327eb75212dd3a22c9f58d779
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå