Gå til innhold

Drømmedagbok


Testosteron

Anbefalte innlegg

Jeg drømte om Cræp i natt. Jeg var på båtfestival, og hun var der. Vi så på hverandre, og hun kjente meg igjen, men vi snakket ikke med hverandre. Jeg turte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg drømte at jeg var i en storby og at jeg ikke fant igjen lommeboka mi. Da våknet jeg, og så tenkte jeg etter hvor jeg hadde gjort av lommeboka. Jeg stod opp og sjekka, men den var ikke noe sted, så jeg tenkte at den lå i bilen. Jeg hadde ikke lyst til å gå ut, for da måtte jeg kle på meg, men jeg gjorde det likevel, for ellers hadde jeg ikke fått sove videre. Heldigvis lå den i bilen. Så gikk jeg inn igjen og la meg til å sove videre. 

Endret av Testosteron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 4 år senere...

I natt drømte jeg at jeg møtte Erna Solberg i resepsjonen på et hotell. Hun kjente meg, og vi snakket sammen, men jeg husker ikke hva vi snakket om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Rett før ringeklokka ringte i dag tidlig drømte jeg at jeg var oppe til skriftlig eksamen i tysk mellomfag. Jeg husker at jeg drømte at jeg stod ved døra inn til eksamenslokalet. Det var gammeldagse lokaler og stappfullt av eksaminander som trengte seg fram. Jeg var en av de første som gikk inn i lokalet, men likevel var nesten alle plassene opptatt. Jeg snudde meg og så at en jeg vokste opp sammen med hadde funnet seg plass. Han så ikke på meg.

Jeg har aldri studert tysk på universitetet eller høyskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...