Gå til innhold

En biografi av Reza08


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal dra til Praha. Reiser i slutten av denne uka.Blir artig med litt forandring. Skal også antakeligvis treffe en bekjent av meg før jeg drar og være med han en dag før jeg reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reza08

God tur, Praha er en nydelig by! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Tusen takk, Yvonne. Prisnivået er relativt lavt der, noe som er en gledelig fordel. Mange fine klær og greier til en mye lavere pris enn i Norge. Har vært der et par-tre ganger før denne gangen. Helt enig i at dette er en utrolig fin by. Trivdes du i Praha?

Håper du også får en fin sommer, vil gjerne høre om dine ferieplaner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Yvonne. Prisnivået er relativt lavt der, noe som er en gledelig fordel. Mange fine klær og greier til en mye lavere pris enn i Norge. Har vært der et par-tre ganger før denne gangen. Helt enig i at dette er en utrolig fin by. Trivdes du i Praha?

Håper du også får en fin sommer, vil gjerne høre om dine ferieplaner. :)

Ja, har vært der to ganger. En gang med mine besteforeldre og en gang med mannen og mine foreldre. Jeg elsker byen, kanskje spesielt pga arkitekturen og de nydelige gatene man kan tusle i timesvis. :)

Takk, i like måte. Reiser med mannen til Bulgaria på mandag, blir borte i 15 dager. Gleder meg veldig! Skal bli godt å endelig slappe av etter mye jobbing. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Ja, har vært der to ganger. En gang med mine besteforeldre og en gang med mannen og mine foreldre. Jeg elsker byen, kanskje spesielt pga arkitekturen og de nydelige gatene man kan tusle i timesvis. :)

Takk, i like måte. Reiser med mannen til Bulgaria på mandag, blir borte i 15 dager. Gleder meg veldig! Skal bli godt å endelig slappe av etter mye jobbing. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Fint at du hadde det fint der. Den byen er verdt flere besøk. Helt enig med deg i at det er mange fine bygg der og mange fine smågater. Var du forresten innom Petrini-tårnet? Fra tårnet ser man utover hele byen.

Ønsker deg en god tur til Bulgaria. Håper ferien din blir vellykket. Du har fortjent en romantisk og behagelig tur sammen med mannen din. Litt avkobling fra hverdagen må til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reza08

Oh Praha, du får skrive et reisebrev!

Det skal jeg huske på. Skriver hvis jeg får anledning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du hadde det fint der. Den byen er verdt flere besøk. Helt enig med deg i at det er mange fine bygg der og mange fine smågater. Var du forresten innom Petrini-tårnet? Fra tårnet ser man utover hele byen.

Ønsker deg en god tur til Bulgaria. Håper ferien din blir vellykket. Du har fortjent en romantisk og behagelig tur sammen med mannen din. Litt avkobling fra hverdagen må til. :)

Jepp, måtte få med meg det. :) Reiser nok tilbake engang.

Takk for det, jeg gleder meg veldig. Merker det skal bli godt med kun fri og ingen jobbing. Å jobbe 31 dager i strekk tar på. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, i like måte. Reiser med mannen til Bulgaria på mandag, blir borte i 15 dager. Gleder meg veldig! Skal bli godt å endelig slappe av etter mye jobbing. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Litt offtopic i Reza sin tråd her men, håper det er lov :P Hvor i Bulgaria? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic i Reza sin tråd her men, håper det er lov :P Hvor i Bulgaria? :)

Golden Sands. Jauda, veit det, skikkelig turist med andre ord. :) Kanskje vi reiser innom Sozopol, hvor jeg var sist, men det er jo et stykke. Elsker den lille fiskerlandsbyen, og siden den er svært romantisk kunne det jo være passende å ta med mannen. Vi får se. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden Sands. Jauda, veit det, skikkelig turist med andre ord. :) Kanskje vi reiser innom Sozopol, hvor jeg var sist, men det er jo et stykke. Elsker den lille fiskerlandsbyen, og siden den er svært romantisk kunne det jo være passende å ta med mannen. Vi får se. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Hoho, var på Sunny Beach i fjor så jeg skal ikke si så mye :D God tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, var på Sunny Beach i fjor så jeg skal ikke si så mye :D God tur! :D

:fnise:

Takker! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste kvelden i Praha. Reiser hjem tidlig i morgen. Turen har totalt sett vaert en fin opplevelse.

Det må være verdens korteste reisebrev! :P

God tur hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Siste kvelden i Praha. Reiser hjem tidlig i morgen. Turen har totalt sett vaert en fin opplevelse.

Koooos deg nå masse siste kvelden da, Reza08! Håper du får en fin tur hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Det må være verdens korteste reisebrev! :P

God tur hjem :)

Skjedde en god del i løpet av turen, så ble lite tid til skriving. Turen hjem gikk greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Reza08

Koooos deg nå masse siste kvelden da, Reza08! Håper du får en fin tur hjem:)

Tusen takk SweetSunshine. Er vel hjemme i Norge igjen nå, etter en fin tur. Transporten hjem var veldig behagelig. Kjenner det blir godt å komme hjem etter noen hektiske dager. Samtidig er det litt vemodig å forlate Praha allerede nå, har vært utrolig artig der, i tillegg til at jeg kunne tenke meg å ha noen ekstra dager der. :)

Endret av Reza08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Tusen takk SweetSunshine. Er vel hjemme i Norge igjen nå, etter en fin tur. Transporten hjem var veldig behagelig. Kjenner det blir godt å komme hjem etter noen hektiske dager. Samtidig er det litt vemodig å forlate Praha allerede nå, har vært utrolig artig der, i tillegg til at jeg kunne tenke meg å ha noen ekstra dager der. :)

Kan jeg forstå veldig godt. Praha er fantastisk gøy! Elsker den byen der:)

Du får ta en rolig kveld på sofaen, så hjelper det nok litt på formen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Kan jeg forstå veldig godt. Praha er fantastisk gøy! Elsker den byen der:)

Du får ta en rolig kveld på sofaen, så hjelper det nok litt på formen;)

Byen er kjempefin. Anbefaler alle å dra dit en gang eller flere. Mye å oppleve, samtidig som du kan få handlet mange klær o.l til en billig penge og slappe av på fine utesteder.

Skal ta en relativt rolig aften i dag, så blir nok formen ganske bra etter hvert. Har du noen planer for sommere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Byen er kjempefin. Anbefaler alle å dra dit en gang eller flere. Mye å oppleve, samtidig som du kan få handlet mange klær o.l til en billig penge og slappe av på fine utesteder.

Skal ta en relativt rolig aften i dag, så blir nok formen ganske bra etter hvert. Har du noen planer for sommere? :)

Det er det så absolutt! :)

Jeg skal besøke familien og jobbe ut resten av juli. Har vært ute og reist litt i juni, så får dessverre holde meg hjemme nå i juli... Og det er ikke lett -jeg ELSKER å reise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...