AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Jeg dater en mann nå, og vi har hatt sex noen ganger. Når vi har sex, virker han både sjenert og litt ubekvem med situasjonen. Det vil si, når vi kommer i gang går det bedre, men det virker som om han egentlig ikke vil at jeg skal se han naken, verken før eller etter samleiet. Jeg lurer på om han synes det er pinlig eller flaut? Kan nevne at han er veldig lite erfaren seksuelt. Tror dere sjenertheten er noe som vil gå over, eller er det slik han er? Hva slags erfaringer har dere som har møtt på sjenerte menn eller dere som er/har vært sjenerte menn selv? Anonym poster: 3ac56c830808b36f4d5bf425cce09582
Gjest Lille-pus Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Hmmmm.... For lenge, lenge siden..... Jeg lurer på om ikke du må hjelpe ham litt med å bli komfortabel med sin egen, nakne kropp.... Jeg får lyst til å bare slenge avgårde et skudd rett fra hoften her; Få ham lagt på ryggen i sengen, og så inspiserer du ham med øyne, hender, lepper og tunge. Gi alle uttrykk for hvor flott han er, hvor perfekt han er for deg, hvor mye du nyter synet, teksturen og smaken av ham. Og vis din egen naturlighet ved å vandre fritt, løst og kliss naken. For eksempel om dere har lyst på et glass vann så går du åpent og helt naturlig ut og henter vannet, - uten å måtte dekek deg til med noe. Møt ham fysisk, kle av ham med blikket og hendene, stryk over ham, nyt synet og fortell ham det. Han er ingen tankeleser, og han høre litt sjenert ut. Du kan hjelpe ham med å føle nakenheten som helt ok og helt naturlig. Og du kan få ham til å se på seg selv med andre øyne om du er dyktig 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Tusen takk for gode tips! Selv er jeg veldig komfortabel med å være naken, og gjør som du sier, henter ting, snakker med han osv. naken etterpå uten å dekke meg til. Kanskje har vi vært litt for dårlige til å ta på hverandre på en erotisk måte. Det er mye kyssing og klining, men jeg føler også at han unngår å ta på meg på seksuelt ladede steder, som pupper, rumpe, innsiden av lårene. Kanskje er han redd for å gjøre feil eller for at han ikke får lov? Jeg har tatt mer på han, men ikke nok, så jeg må ta mer på han neste gang. Tar gjerne imot flere tips! Anonym poster: 3ac56c830808b36f4d5bf425cce09582
Gjest Lille-pus Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 (endret) Gjør det deg godt når han tar på deg ? Når han stryker hendene sine over deg ? Hvis du liker det så fortell ham det og si det er så delilig å kjenne huden og varmen i håndflatene hans mot din hud. Om han selv liker å berøre deg, om han da kan være så snill og gjøre det mer. Og i en erotisk setting så by deg frem og legg innersiden av lårene, innersiden av armene, maven, nakken, ryggen frem for ham slik at det er lett å forstå at de delene av deg 'skriker' etter å bli berørt. Det kan være litt nedtur å måtte detaljert stadig instruere om "styrk meg over nakken", så jeg håper denne mannen har et lite snev av intuisjon innebygget også. Og 'ja' ta på ham. Ikke bare når dere har sex, eller som en innledning til erotisk samspill. Ta på ham ellers også. Stryk over ham, kos med ham. Vær god med ham også med klærne på. Når du passerer ham på vei til kjøleskapet, når han kommer fordi der du sitter. Ta på ham. Kanskje din gode, naturlige nakenhet også gjør ham litt beklemt ? Spesielt om det er helt uvant for ham, og han synes du er det mest perfekte som finnes. Ser man da for dypt ned i egen oppfatning av uperfekthet kan det bli vondt å vise seg trygt uten å kjenne på den følelsen av å være 'mindreverdig'.... Jeg har ingen fasitløsning på sistnevnte, men tid til å venne seg til nye situasjoner vil ofte hjelpe i andre sammenhenger... Kanskje det kan hjelpe her også ? Edit: TyrkLeif Endret 27. april 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Hmmmm.... For lenge, lenge siden..... Jeg lurer på om ikke du må hjelpe ham litt med å bli komfortabel med sin egen, nakne kropp.... Jeg får lyst til å bare slenge avgårde et skudd rett fra hoften her; Få ham lagt på ryggen i sengen, og så inspiserer du ham med øyne, hender, lepper og tunge. Gi alle uttrykk for hvor flott han er, hvor perfekt han er for deg, hvor mye du nyter synet, teksturen og smaken av ham. Og vis din egen naturlighet ved å vandre fritt, løst og kliss naken. For eksempel om dere har lyst på et glass vann så går du åpent og helt naturlig ut og henter vannet, - uten å måtte dekek deg til med noe. Møt ham fysisk, kle av ham med blikket og hendene, stryk over ham, nyt synet og fortell ham det. Han er ingen tankeleser, og han høre litt sjenert ut. Du kan hjelpe ham med å føle nakenheten som helt ok og helt naturlig. Og du kan få ham til å se på seg selv med andre øyne om du er dyktig Dette var supre tips. Kudos. Anonym poster: cd1f7a530a9e2c72e2beeb3dc32d068d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå