Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en høy forbrenning, dessverre.

Jeg pleier å spise fra:

07:00-08:15 = 1-2 brødskiver med melk.

11:30-14:00 = 2 brødskiver med vann.

15:00-16:00 = 2 brødskiver, 1 youghurt, frukt og melk eller vann.

16:30-18:30 = middag

19:15-20:00 = Det jeg finner i kjøleskapet.

21:00-23:00= Det jeg finner i kjøleskapet (kveldsmat)

Hvordan kommer jeg meg opp i vekt??

Hva mange ganger må jeg spise for å gå opp i vekt?

Jeg er 160 og veier 44kg (undervektig).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må spise mer.. Øk kaloriintaket, drikk helmelk til brødmaten, Avokado, mer i mellommåltidene, kjøp deg en "gainer" fra Herbalife eller lignende.. Du spiser/får Ikke i deg så veldig mye i løpet av en dag..

Anonym poster: 3d96755ff669c481a6b8a11243382a9d

AnonymBruker
Skrevet

Mange går ikke opp i vekt pga feil kosthold. Jeg ville tatt kontakt med en kostholdsveileder og fått et tilpasset kosthold. Ser ut som om du spiser veldig ensformig.

Anonym poster: dafa80cc072015bec12c2ccfcf7be260

Skrevet

Jeg spiser veldig sunt, og spiser aldri sjokolade, hamburger eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Poenget er.. Du spiser for LITE, du må spise mer og flere måltider, ikke så Veldig næringsoverveldende mat etter det du beskriver måltidene..du kan trygt spise snop og Burgere.. Du dør ikke av det;) men ikke hele tiden.. kontakt noen som kan hjelpe deg!

Anonym poster: 3d96755ff669c481a6b8a11243382a9d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med legen og helsesøsteren om det, men det eneste de sier er: " Du har en normal vekt, og du vokser på din tempo". Som jeg ser det selv, så synes jeg at jeg er undervektig... De hjelper ikke meg med noen ting, untatt at jeg bare får høre at jeg har en normalvekt, men jeg tror ikke på det. Jeg veier jo tross alt 44kg!!

Anonym poster: c235247aa6c2d9cbec5b29d1c1ee2ecd

AnonymBruker
Skrevet

i din tempo*, beklager for skrivefeil...

Anonym poster: c235247aa6c2d9cbec5b29d1c1ee2ecd

Skrevet

Råder deg å få inn mer kalorier, men i sunne former.

Nøtter av alle slag mellom måltidene er kjempebra og sunt. Olje til matlaging og i salater. Youghurt med pakannøtter og honning.. nam.. Frukt og grønnsaker, gjerne avocado og unne deg fete sauser med fløte og smør. :) Mye majones på brødskivene, (men se til at det er sunne oljer i majonesen.)

Juice til maten i stedet for melk så du får godt jernopptak og kalorier. Melk kan du drikke utenom maten side melk hemmer jernopptaket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...