Gjest Phoenix Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Jeg blir helt koko, og klarer ikke helt å forstå hva som skjer med hodet mitt. Vi snakker sammen hver dag, og i dag, så sitter jeg her og depper fordi at jeg ikke har hørt stemmen hans på to dager. Logisk? Nei. Koko? Ja. Vil bare dunke han ut av hodet mitt, men han sitter fast som lim. Jeg har bare lyst til å skrike ut hvor godt jeg liker han. Jeg føler at jeg har fått meg en ny bestevenn som jeg fantaserer å kysse på. Jeg må si at jeg er litt lei av de drømmene, og fantasiene, men de vil heller ikke gi slipp. Neida, må fantasere om han rundt 30 ganger om dagen, minst.Det er så altoppslukende at jeg sliter med å fokusere på noe som helst annet. Er jeg med vennee, må jeg lirke han inn i samtalen på en elleeannen måte, ellers får jeg helt panikk, jeg bare må prate om hhan.. Logisk? NEI! Jeg har vært singel i over fem år, og det er, vel, jeh kan ikke komme på en gang hvor jeg har sittet så dypt i det. I tilegg har jeg litt problemer med å tro på alt han sier. Jeg tenker at han kanskje bare er ute etter noe. Jeg har fire, minst, tungee kofferter med dritt. Nok bagasje til å skremme livet av mange menn, men neida, han her er seig. Egentlig vurderer jeg å sende han på dør. Jeg syns han fortjener bedre, og fordi at jeg blir sprø av dette her som foregår oppi hodet mitt. Lenge leve singellivet! Ikke er det komplisert, ikke er det vanskelig, og egentlig så er det ganske eolig. 2
Gjest Phoenix Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Beklager for diverse skrivefeil! Skriver fra mobil, og flytt det hvis det er feil forum 2
Testosteron Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Du hater ikke forelskelsen, men usikkerheten med hensyn til hvordan han stiller seg til deg. 4
Strikkesokken Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Ahh, kjenner meg så godt igjen!! Jeg er redd jeg liker ham altfor mye hvor lenge har dere datet? 2
Gjest Phoenix Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 (endret) Du hater ikke forelskelsen, men usikkerheten med hensyn til hvordan han stiller seg til deg. Jeg vet hvor jeg har han. Jeg vet bare ikke hvorfor jeg har han. Ahh, kjenner meg så godt igjen!! Jeg er redd jeg liker ham altfor mye hvor lenge har dere datet? I am in deep shit denne gangen Med følelser og sånt. Teknisk sett, så har vi ikke begynt å date ennå. Har du Datet din lenge? Du høres jo speende ut Takk, tror jeg. Endret 26. april 2013 av Poirot
Strikkesokken Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 I am in deep shit denne gangen Med følelser og sånt. Teknisk sett, så har vi ikke begynt å date ennå. Har du Datet din lenge? Fortell? Vi har bare datet halvannen måned, men alt har skjedd fryktelig fort!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Kjenner meg igjen. I begynnelsen ser man også bare glansbildet, det er lett å tillegge den andre egenskaper en gjerne vil at vedkommende skal ha. For min egen del klarer jeg ikke helt å stole på noen før etter den første krangelen. Jeg har vært utsatt for vold i nære relasjoner og da blir man ekstra var på hva som kan skje når den andre blir sint nok. Det tar lang tid før jeg stoler på noen av denne grunn. Anonym poster: ef7a8e46f48d5747069bd08d423f035f
Gjest Phoenix Skrevet 27. april 2013 #9 Skrevet 27. april 2013 (endret) Fortell? Vi har bare datet halvannen måned, men alt har skjedd fryktelig fort! Fortelle hva? Hvorfor vi ikke dater ennå? Her har også ting gått veldig fort, ogg jeg føler som en liten fjortis uten snev av logisk sans. I dag har jeg startet dagen med fem fantasier om hvordan det vil være å kysse han. jeg føler noen ganger at jeg er rusa fordi jeg oppfører meg som en idiot. Kjenner meg igjen. I begynnelsen ser man også bare glansbildet, det er lett å tillegge den andre egenskaper en gjerne vil at vedkommende skal ha. For min egen del klarer jeg ikke helt å stole på noen før etter den første krangelen. Jeg har vært utsatt for vold i nære relasjoner og da blir man ekstra var på hva som kan skje når den andre blir sint nok. Det tar lang tid før jeg stoler på noen av denne grunn. Anonym poster: ef7a8e46f48d5747069bd08d423f035f Hei AB! Det er trist å høre at du har opplevd vold i en nær relasjon, det er en forferdelig opplevelse. Jeg tror alle burde gi det lang tid før de stoler på noen, og jeg tror du gjør et veldig klokt valg der selv om det er basert på tidligere opplevelser. Endret 27. april 2013 av Poirot
Strikkesokken Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Fortelle hva? Hvorfor vi ikke dater ennå? Her har også ting gått veldig fort, ogg jeg føler som en liten fjortis uten snev av logisk sans. I dag har jeg startet dagen med fem fantasier om hvordan det vil være å kysse han. jeg føler noen ganger at jeg er rusa fordi jeg oppfører meg som en idiot. Tenker på historien, om du vil fortelle den hehe kjenner meg veldig godt igjen i det du sier ja!
Gjest Phoenix Skrevet 27. april 2013 #11 Skrevet 27. april 2013 (endret) Historien er det ikke så mye å si om. Forelskelser bare skjer. Han ser på meg på en måte som ingen har sett på meg, og jeg elsker det av en eller annen grunn. Dette er første gangen jeg føler noe for en gutt på årevis. Singel livet var så mye mer behagelig. Hvordan jeg endte opp med dette nå...... Og, jeg blir nok litt klengete Endret 27. april 2013 av Poirot
Ferny Skrevet 27. april 2013 #12 Skrevet 27. april 2013 Historien er det ikke så mye å si om. Forelskelser bare skjer. Han ser på meg på en måte som ingen har sett på meg, og jeg elsker det av en eller annen grunn. Dette er første gangen jeg føler noe for en gutt på årevis. Singel livet var så mye mer behagelig. Hvordan jeg endte opp med dette nå...... Og, jeg blir nok litt klengete Hahaha! Jeg har også vært dødsforelsket i en fyr uten at vi egentlig hadde noe på gang (og uten at jeg egentlig kjente han). Stakkars meg (og han). Husker jeg sendte noen temmelig desperate sms om at jeg MÅTTE ha han. Og en gang jeg var i byen hans drakk jeg meg blackoutfull, og gikk hjem til han midt på natten og la meg naken i sengen hans uten at han var hjemme. Heehehe. Ble god stemning når han kom hjem da (tror jeg). Men jeg var så full at jeg husker ikke at vi hadde sex! Men vi hadde sex. *AWKWARD* Nå høres jeg psycho ut. Men var helt ILLE forelsket. Men vi ble sammen til slutt da (og han fant seg i myyyyye rar oppførsel fra min side). Flaut å tenke på hvor tilbakestående jeg ble. Det var en slitsom periode. Jeg ble så sinnsykt desperat etter fyren, som en narkoman etter heroin! Så jeg sender min dypeste medfølelse. Unner ingen det der. XD 5
Gjest Phoenix Skrevet 27. april 2013 #13 Skrevet 27. april 2013 Hahaha! Jeg har også vært dødsforelsket i en fyr uten at vi egentlig hadde noe på gang (og uten at jeg egentlig kjente han). Stakkars meg (og han). Husker jeg sendte noen temmelig desperate sms om at jeg MÅTTE ha han. Og en gang jeg var i byen hans drakk jeg meg blackoutfull, og gikk hjem til han midt på natten og la meg naken i sengen hans uten at han var hjemme. Heehehe. Ble god stemning når han kom hjem da (tror jeg). Men jeg var så full at jeg husker ikke at vi hadde sex! Men vi hadde sex. *AWKWARD* Nå høres jeg psycho ut. Men var helt ILLE forelsket. Men vi ble sammen til slutt da (og han fant seg i myyyyye rar oppførsel fra min side). Flaut å tenke på hvor tilbakestående jeg ble. Det var en slitsom periode. Jeg ble så sinnsykt desperat etter fyren, som en narkoman etter heroin! Så jeg sender min dypeste medfølelse. Unner ingen det der. XD Jeg ble litt stum nå. Vet ikke helt hva jeg skal si. Første som reaksjonen min var at jeg satt å smålo gjennom hele innlegget ditt, men samtidig kjenner jeg meg igjen i alt du skriver. Jeg må innrømme at det gleder meg veldig at jeg ikke drikker for fy flate nå ble jeg litt svett i kroppen. Det verste er å se hvor, takk for et godt beskrivende ord, tilbakestående jeg er. Takk for medfølelsen! 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. april 2013 #14 Skrevet 27. april 2013 Lenge siden jeg har vært forelsket egentlig.. Dog, tror det er noe som er riktig når man blir skikkelig glad når man snakker med en. Kanskje det er begynnelsen på noe kjekt?
Strikkesokken Skrevet 27. april 2013 #15 Skrevet 27. april 2013 Hahaha! Jeg har også vært dødsforelsket i en fyr uten at vi egentlig hadde noe på gang (og uten at jeg egentlig kjente han). Stakkars meg (og han). Husker jeg sendte noen temmelig desperate sms om at jeg MÅTTE ha han. Og en gang jeg var i byen hans drakk jeg meg blackoutfull, og gikk hjem til han midt på natten og la meg naken i sengen hans uten at han var hjemme. Heehehe. Ble god stemning når han kom hjem da (tror jeg). Men jeg var så full at jeg husker ikke at vi hadde sex! Men vi hadde sex. *AWKWARD* Nå høres jeg psycho ut. Men var helt ILLE forelsket. Men vi ble sammen til slutt da (og han fant seg i myyyyye rar oppførsel fra min side). Flaut å tenke på hvor tilbakestående jeg ble. Det var en slitsom periode. Jeg ble så sinnsykt desperat etter fyren, som en narkoman etter heroin! Så jeg sender min dypeste medfølelse. Unner ingen det der. XD Shit! Jeg har vært såpass forelsket/desperat før at jeg lett kunne funnet på noe slikt selv, men har dessverre(?) aldri turt så jeg har ikke fått noen skikkelig gode historier ut av det Poirot: Huff jeg vet hva du mener. Man kan bli psykisk ustabil av mindre Gjør noe med forelskelsen! Kanskje ikke legge deg døddrukken og naken i sengen hans, men.. Kjenner du ham godt fra før?
Gjest Phoenix Skrevet 28. april 2013 #16 Skrevet 28. april 2013 (endret) Lenge siden jeg har vært forelsket egentlig.. Dog, tror det er noe som er riktig når man blir skikkelig glad når man snakker med en. Kanskje det er begynnelsen på noe kjekt? Jeg spretter opp hver gang jeg får en melding, jeg får en sånn god følelse når jeg hører stemmen hans (og det har jeg også blitt helt avhengig av), jeg elsker å studere han (se på ansiktet, hvordan han reagerer på ting, høre på måten han ler, hvordan han snakker om ting osv. som jeg også har blitt helt avhengig av). !#%#!"%" Helt håpløst dette, helt håpløst. Vi får se hva som skjer fremover. Det er lov til å drømme og fantasere, men nå sitter han limt fast opp i hodet mitt, og jeg er blitt helt koko av dette. Hvor mye jeg prøver å dytte han ut, jo hardere sitter han. Det er som en ut av kroppen opplevelse. Det er ikke meg, men så er det meg likevel.... Poirot: Huff jeg vet hva du mener. Man kan bli psykisk ustabil av mindre Gjør noe med forelskelsen! Kanskje ikke legge deg døddrukken og naken i sengen hans, men.. Kjenner du ham godt fra før? Jeg kjenner han ikke fra før av, men jeg føler at jeg kjenner han så godt nå, vanskelig å forklare. Jeg har nå invitert han på en ordentlig date, så får vi se hva han svarer til det, og i mens så er jeg Endret 28. april 2013 av Poirot
Ferny Skrevet 28. april 2013 #17 Skrevet 28. april 2013 Jeg spretter opp hver gang jeg får en melding, jeg får en sånn god følelse når jeg hører stemmen hans (og det har jeg også blitt helt avhengig av), jeg elsker å studere han (se på ansiktet, hvordan han reagerer på ting, høre på måten han ler, hvordan han snakker om ting osv. som jeg også har blitt helt avhengig av). !#%#!"%" Helt håpløst dette, helt håpløst. Vi får se hva som skjer fremover. Det er lov til å drømme og fantasere, men nå sitter han limt fast opp i hodet mitt, og jeg er blitt helt koko av dette. Hvor mye jeg prøver å dytte han ut, jo hardere sitter han. Det er som en ut av kroppen opplevelse. Det er ikke meg, men så er det meg likevel.... Jeg kjenner han ikke fra før av, men jeg føler at jeg kjenner han så godt nå, vanskelig å forklare. Jeg har nå invitert han på en ordentlig date, så får vi se hva han svarer til det, og i mens så er jeg Oooo.... spennende, spennende! Har du sendt han en sms? Hvordan kjenner du til han? Og sikkert bedre å invitere på date enn å bare legge seg naken i sengen hans i hvert fall. Jeg tror dette går fint. Du har fremdeles æren i behold liksom.
Gjest Phoenix Skrevet 28. april 2013 #18 Skrevet 28. april 2013 Ikke noe svar ennå. Jeg sendte en melding, Ja. Jeg har så lyst til å gi etter, og ringe...... Bare for å høre stemmen hans. Jeg må ha, jeg må ha, jeg må ha. Jeg pleier å gi etter for lysten, men skal prøve å holde meg i dag... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå