Gå til innhold

Kommer opp luft, men det er ikke en rap

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er som om jeg har bobler i brystet, også sprekker boblen i halsen. Er dette normalt? Det er som når man drikker mye vann, også kommer det et slags hikk, bare at det ikke er hikke. Jeg pleier aldri rape, får det ikke til og gjør det aldri ufrivillig heller, det bare går ikke. Kan dette være en versjon av en rap? Det lukter ikke og kommer jo ikke noe rapelyd, og selv om det er som om det kommer luft oppover så kommer det liksom ikke helt opp. Jeg trenger liksom ikke åpne munnen for å "slippe noe ut". Noen ganger er det som om det blir sittende fast i brystet, og jeg må banke meg på brystet for å hjelpe den til å "løsne".

Anonym poster: b719f9163e30e65811094038579ab9c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres nesten ut som om du har for mye fritid.

Anonym poster: c49eea28106b09f9b94afa752496e078

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du beskriver det som skjer når man svelger en liten rap.

Anonym poster: 5f8f2ee834288b7435e57e8cbc1a1ca5

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva det er for noe, men jeg har det nøyaktig sånn som du. Klarer ikke å rape, men det kommer en ufrivillig en en veldig sjelden gang i blant. Dvs. at jeg kan telle antall ufrivillige rap iløpet av livet på to hender. Uansett, istedet kommer det sånne "bobler" oppover istedet. Er sikkert normalt :)

Anonym poster: bbe755e089e00e0e05f054cdaec5942d

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jeg også! Visste ikke at det fantes flere :) Hos meg kan de finne på å komme helt opp med en lyd, men det høres ikke ut som en rap (en sjelden gang kommer det en ufrivillig rap, og det føles og høres helt annerledes, og lukter/smaker jo gjerne litt også...)

Anonym poster: ec0a605a01637cb3b8d29b8c26364a61

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, godt at det er flere av "oss" :D

TS

Anonym poster: b719f9163e30e65811094038579ab9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...