Gjest Snyltefluen Skrevet 28. april 2013 #41 Skrevet 28. april 2013 Jeg blir litt uvel bare ved tanken på tungekyssing. 1
Sommee Skrevet 28. april 2013 #42 Skrevet 28. april 2013 Liker selv litt dype kyss! Selvfølgelig ikke sånn at det føles ut som man blir voldtatt av tungen, men ikke bare sånn at tungen er såvidt innenfor heller. En mann jeg ellers hadde svært god kjemi med, mistet jeg helt interessen for fordi han hadde veldig "grunne" kyss. Som du ser i tråden her er det mange forskjellige preferanser. Høres det ikke da noe naivt ut å ikke kommunisere hva du foretrekker?
miramis Skrevet 28. april 2013 #43 Skrevet 28. april 2013 Som du ser i tråden her er det mange forskjellige preferanser. Høres det ikke da noe naivt ut å ikke kommunisere hva du foretrekker? Hehe var bare en jeg holdt litt på med men det var ikke noe seriøst. Følte ikke noe behov for å "lære han opp" når jeg merket at kjemien ikke var der!
Elanore Skrevet 29. april 2013 #44 Skrevet 29. april 2013 Tenk på at det er mange millioner bakterier i munnen. Blant annet stafylokokker. Anonym poster: 71aee8bfb5711419f1e6e8d6a39fc634 Er du seriøs nå? De er vanlige å ha over hele huden... Tenker du på dem når du ser på hendene dine? Blir fremdeles sjokkert når folk ikke ser ut til å ha avfunnet seg med at vi lever i symbiose med en lang rekke bakterier... 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #45 Skrevet 29. april 2013 Jeg har egentlig aldri vært noen veldig tungekysser, og eksen og jeg tungekysset nesten ikke - tunga ble vel brukt litt når vi klina under sex, men kan ikke huske det ellers. Selv fra den perioden hvor vi var mest nyforelska/kåte på hverandre... husker jeg ble litt tatt på senga av nåværende kjæreste som nesten kvalte meg med klininga si etter en stund spurte han faktisk hvorfor jeg ikke brukte tunga, mens jeg tenkte at han brukte sin i voldsomste laget (og sugde seg fast i leppene mine). Men med litt tilpasning begge veier har det blitt veldig bra, dype kyss med tunge på oss, synes jeg... Veldig forskjellig hvordan folk gjør det der. Husker jeg rota med en fyr en gang som var en skikkelig kjekkas og rundbrenner, han burde jo ha nok av erfaring, men brukte tunga som en propell langt bak i halsen på meg.... Anonym poster: 8271c529d6dd7cb562a056bf63247849
miramis Skrevet 29. april 2013 #46 Skrevet 29. april 2013 Jeg har egentlig aldri vært noen veldig tungekysser, og eksen og jeg tungekysset nesten ikke - tunga ble vel brukt litt når vi klina under sex, men kan ikke huske det ellers. Selv fra den perioden hvor vi var mest nyforelska/kåte på hverandre... husker jeg ble litt tatt på senga av nåværende kjæreste som nesten kvalte meg med klininga si etter en stund spurte han faktisk hvorfor jeg ikke brukte tunga, mens jeg tenkte at han brukte sin i voldsomste laget (og sugde seg fast i leppene mine). Men med litt tilpasning begge veier har det blitt veldig bra, dype kyss med tunge på oss, synes jeg... Veldig forskjellig hvordan folk gjør det der. Husker jeg rota med en fyr en gang som var en skikkelig kjekkas og rundbrenner, han burde jo ha nok av erfaring, men brukte tunga som en propell langt bak i halsen på meg.... Anonym poster: 8271c529d6dd7cb562a056bf63247849 Haha det verste er jo når folk ikke bruker tungen i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #47 Skrevet 29. april 2013 Jeg har egentlig aldri vært noen veldig tungekysser, og eksen og jeg tungekysset nesten ikke - tunga ble vel brukt litt når vi klina under sex, men kan ikke huske det ellers. Selv fra den perioden hvor vi var mest nyforelska/kåte på hverandre... husker jeg ble litt tatt på senga av nåværende kjæreste som nesten kvalte meg med klininga si etter en stund spurte han faktisk hvorfor jeg ikke brukte tunga, mens jeg tenkte at han brukte sin i voldsomste laget (og sugde seg fast i leppene mine). Men med litt tilpasning begge veier har det blitt veldig bra, dype kyss med tunge på oss, synes jeg... Veldig forskjellig hvordan folk gjør det der. Husker jeg rota med en fyr en gang som var en skikkelig kjekkas og rundbrenner, han burde jo ha nok av erfaring, men brukte tunga som en propell langt bak i halsen på meg.... Anonym poster: 8271c529d6dd7cb562a056bf63247849 Hehe. Det er ikke bare gutter som holder på sånn altså. Har hilst på jenter som prøver å suge til seg alt som er, for å skape vakum nærmest. Og andre som også propeller rundt inn i der. Hva ér greien med det da? Skulle neste tro det ikke er noen følelsler i tungen, det er bare "sosialt forventet" at den SKAL jo inn der hvert fall. Men det skal også sies. De fleste er tilpasningvennlig til andres ønsker og nono's da. Så det ordner jo seg som oftest. Anonym poster: 0b3cb011587ccb4b5b25dd9edf4de5ef
Gjest avocadoen Skrevet 29. april 2013 #48 Skrevet 29. april 2013 Hehe. Det er ikke bare gutter som holder på sånn altså. Har hilst på jenter som prøver å suge til seg alt som er, for å skape vakum nærmest. Og andre som også propeller rundt inn i der. Hva ér greien med det da? Skulle neste tro det ikke er noen følelsler i tungen, det er bare "sosialt forventet" at den SKAL jo inn der hvert fall. Men det skal også sies. De fleste er tilpasningvennlig til andres ønsker og nono's da. Så det ordner jo seg som oftest. Anonym poster: 0b3cb011587ccb4b5b25dd9edf4de5ef Haha, noen som kan forklare meg hvordan en tunge går som propell inni munnen? Prøver å se det for meg, men klarer ikke å skjønne det helt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå