Pusebaby Skrevet 2. april 2004 #21 Del Skrevet 2. april 2004 Nei ærlig talt...! Jeg syns det går altfor langt når så mange voksne mennesker sitter og diskuterer og drøfter seksuallivet til en 13åring, og hvorvidt hun bruker en vibrator og hva hun eventuelt bruker den til, og om det er feil eller ikke. Noen ting er bare personlige, og tilhører kun den d gjelder, ikke en haug fremmede mennesker som ikke har noe med jenta å gjøre! fyysj! !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. april 2004 #22 Del Skrevet 2. april 2004 Ting som er så personlige bør man vel da også ha ett ansvar for selv at forblir personlige? Som å ikke legge dildoen lett synlig med lyste på og døra åpen når man har en policy som tilsier at folk kan gå inn å hente det de trenger? folk må få reagere Pusebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 2. april 2004 #23 Del Skrevet 2. april 2004 Når jenta gikk fra døra åpen risikerte hun at to mennesker hun kjenner godt kunne oppdage vibratoren hennes... ikke at et helt diskusjonsforum med fremmede mennesker skal få høre om og dømme om det er rett eller galt etter hva de synser og mener, noe jeg syns at tråden utviklet seg til, jeg syns det rett og slett er å ikke respektere hennes privatliv. Så lenge det er snakk om hennes egen kropp og ingen blir skadet eller utsatt for noe ulovlig så er det faktisk ikke noe noen av oss her har noe med. enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. april 2004 #24 Del Skrevet 2. april 2004 Det er da ingen som har dømt henne heller, er det? Noen voksne reagerer på at de synes det er tidlig, andre påpeker at man også før hadde sex tidlig og onanerte like tidlig. Dette er ikke en diskusjon om henne, dette er en diskusjon om hvordan den som uten ønske kom over denne dildoen kan reagere eller ikke, om hun bør si noe om at hun så den eller ikke si noe, om hun bør spør om hvordan hun har fått den eller ikke spør om dette. Den som dro inn at hvordan den kan ha blitt brukt var meg, og det var ikke myntet på henne men som en påminnelse til de som syntes det var for tidlig, at vi faktisk ikke vet hva hun bruker den til, og derfor ikke vet hva de sier hun gjør for tidlig! Det er rimelig mye her på KG (har lært at jeg må huske å ta med det nå!!! ) som er personlig og som kanskje ikke var meningen skulle blitt diskutert, sex og samliv f.eks. Det er nesten alltid en part som ikke vet om at det her diskuteres deres liv, slik er det. Synes ikke noe var over streken i denne tråden jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 2. april 2004 #25 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg tenker om jeg var i jentas sko, ville jeg likt at mitt privatliv var et tema som ble diskutert her? tror ikke d.. Hvordan hun som så vibratoren skal reagere mener jeg er en avgjørelse hun i sitt situasjon der hun faktisk kjenner jenta må ta, ikke dra inn en masse mennesker som ikke har noe med jenta å gjøre. At mye som blir diskutert her av sex og samliv er personlig er ikke å komme bort i fra, men da gjelder det mest intetanende voksne partnere, ektefeller osv... ikke tretten år gamle jenter! Jeg syns rett og slett d blir småkvalmt at det er noe så mange skal interessere seg for å være med å diksutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. april 2004 #26 Del Skrevet 2. april 2004 hva er det som er småkvalmt med at man har meninger om tenåringer og sexleketøy som åpenlyst eies av dem? Hadde det vært en gjeng kåte mannfolk som satt å fantaserte om det, så hadde jeg skjønt det, men nå er det faktisk ikke det som er saken her da!! Ser heller ikke hvorfor det skal være bedre å diskutere personlige saker når den intetanende innvolverte er voksen og kanskje partner/ektefelle? føler de mindre di liksom? Og hadde vi tråkket på denne spesifikke 13 åringen så hadde jeg også vært enig, men det gjøres heller ikke, det snakker om hvordan man ville reagert, hva man tenker om man hadde opplevd det samme etc. skjønner fremdeles ikke hva som er galt med diskusjonen jeg. (og nei, det sier ikke det samme som at det ikke ER noe galt med diskusjonen!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 2. april 2004 #27 Del Skrevet 2. april 2004 Når meningene er hvorvidt det er riktig eller ikke, normalt eller ikke, bør stoppes eller ikke, har vi forlengs gått forbi meninger som er sunne. Og det er en tydelig forskjell på å diskutere seksuallivet til ei jente på 13 og til en voksen person som er gift. Det har ikke noe med følelser å gjøre, det er snakk om at noen behøver å beskyttes litt mer enn andre. Det tror jeg folk forstår. Og selv om de fleste her vil svare på dette temaet på et veldig uskyldig nivå og kun med godvilje, så har vi faktisk ingen garanti for hva slags folk som leser her på kvinneguiden. Det er ingen "kåte mannfolk" sperre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. april 2004 #28 Del Skrevet 2. april 2004 Nei, vi burde få en regel som forbyr å snakke om alt som har med de under 18!! For tenk hva noen kan finne stimulerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2004 #29 Del Skrevet 2. april 2004 Om det var en nevø som eide dette rommet, og istedet for en dildo i senga fant du et par voldsfilmer og en jaktkniv på kommoden - ville du blitt like sjokkert da? Eller er det bare det med sex som er skummelt i denne verden hvor vold blir et større og større problem? Bare lurer jeg. Hva en trettenåring gjør og ikke gjør under dyna med seg selv og sin egen kropp, skjønner ikke jeg at kan være noe å være sjokkert over.. I dag er det veldig mye fokus på dildoer og leketøy så at hun har bestilt/fått seg en sånn, ser jeg overhodet ikke på som rart i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #30 Del Skrevet 2. april 2004 Det er ingen "kåte mannfolk" sperre her. Har vanskeligheter for å tro at Kvinneguiden også er Pedo Paradise. Hvis noen kommer med innlegg som kan tolkes slik blir de slettet med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 2. april 2004 #31 Del Skrevet 2. april 2004 Det var vel derfor jeg også skrev d jeg skrev Sunmin, jeg tror ikke kg-brukerne har pedofile baktanker, men kvinneguiden er for alle som klikker seg inn her, og internett er faktisk Pedo Paradise. Det jeg prøver å si er at å diskutere en fremmed tretten år gammel jentes onanivaner her, er kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #32 Del Skrevet 2. april 2004 Det var vel derfor jeg også skrev d jeg skrev Sunmin, jeg tror ikke kg-brukerne har pedofile baktanker, men kvinneguiden er for alle som klikker seg inn her, og internett er faktisk Pedo Paradise. Det jeg prøver å si er at å diskutere en fremmed tretten år gammel jentes onanivaner her, er kvalmt. Men hvis skal begynne slik da er det mange andre emner vi må begynne å revurdere å diskutere her . Det er et anonymt forum hvor man skal kunne diskutere ting som man kanskje ikke ellers vil diskutere med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 2. april 2004 #33 Del Skrevet 2. april 2004 Oi! Pusebaby då! Du må ikkje reagere så sterkt. Det er absolutt ingen her inne som veit kven eg snakkar om. Det blir på ein måte "om alle 13 åringar" no til dags, men mest av alt korleis EG reagerte i den situasjonen eg kom opp i. Mysan: Eg har ingen fordommar mot at 13 åringen kosar med seg sjølv!! Er du gal... Hadde nok kost meg med ein dildo eg og om eg hadde hatt ein tilgjengelig. MEN det var så sjokkerande å komme inn på det søte pikerommet og der ligger den svære tingen i senga. Vetle jenta, som tydlegvis har blitt stor! Eg hadde rett og slett aldri trudd med meg sjølv at ho hadde slike ting i senga..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 2. april 2004 #34 Del Skrevet 2. april 2004 Mysan: Eg har ingen fordommar mot at 13 åringen kosar med seg sjølv!! Er du gal... Hadde nok kost meg med ein dildo eg og om eg hadde hatt ein tilgjengelig. MEN det var så sjokkerande å komme inn på det søte pikerommet og der ligger den svære tingen i senga. Vetle jenta' date=' som tydlegvis har blitt stor! Eg hadde rett og slett aldri trudd med meg sjølv at ho hadde slike ting i senga.....[/quote'] Sånn er det når åra går og man ikke legger merke til at man begynner å bli "gammel" (og det var ikke en fornærmelse, for jeg klarer enda ikke å godta at tantebarnet mitt har fått seg kjæreste...og hun er 17.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 3. april 2004 #35 Del Skrevet 3. april 2004 Tror alle jentene i klassen min på ungdomsskolen hadde en dildo etter at jeg og klassekamerater dreide "trekuker" på sløyden. Nå begynte jeg nesten å lure på om jeg kjenner deg. Har nemlig en sånn "koselig gave" hjemme. Ubrukt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 4. april 2004 #36 Del Skrevet 4. april 2004 Tror jeg hadde fått meg litt av en hakeslepp jeg også... :o 13 år? Huff og huff!Reagerer litt på at du sier huff og huff!.....Hvorfor det? Greit at hun bare er tretten, og vi vet at trettenåringer onanerer. Kanskje denne jenten er veldig bevisst og utforsker sin seksualitet. Kan forstå at man blir litt paff, men å si huff og huff, akkurat som om det var noe styggedom er ikke helt greit. Kanskje hun har et velig positivt forhold til seksualitet, tenkt på det? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plings Skrevet 4. april 2004 #37 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg tror det er en del naive personer her. Hvis dere tror at det er veldig uvanlig at unge tenåringer har et sexliv, så er dere nok ikke helt oppdatert. Samtidig som samfunnet blir mer og mer åpent om seksualitet, så viser også forskning at mange debuterer i veldig ung alder. Husk at det bare er tre år mellom 13 og 16, og selv om det skjer mye på tre år, så er det også mange som er modne for alderen. At en 13-åring har et sexliv er ikke sjokkerende i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juliette23 Skrevet 9. april 2004 #38 Del Skrevet 9. april 2004 jeg tok min lillesøster som var 12 på fersken mens hun var i full gang med mammas dildo gjett om hun ble flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå