AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Hei Noen som har vært i Bangkok som har noen tips? Vi er ett kjærestepar i slutten av 20-årene. Tenkte å bestille ett hotell som har svømmebasseng og spa slik at vi får både litt bytur, men også avslapning. Tenkte å være der i 10 dager, blir dette for lite? Noen som har generelle tips om hotell, mat, shopping, alternative ting å gjøre?? Kan dette være en koselig kjæresteferie? Anonym poster: 8324b98bfd2224ee7f3ef5ab5a668fcd
Glitnir Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Bangkok i 10 dager? Altfor mye, med mindre dere virkelig elsker asiatiske storbyer. Spennende by med mye folk og kaos, fine templer, bra shopping. Men etter 3-5 dager har de aller fleste fått nok. Dersom dere har 10 dager i Thailand totalt ville jeg tatt 4 dager i Bangkok, og de 6 siste på en idyllisk øy. For eksempel Koh Samet dersom dere ikke vil fly (tar ikke lang tid med buss), eller dersom dere flyr kan dere komme en rekke andre steder også. 1
reiselyst72 Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 (endret) Hei, du kan lese en del reisetips for bangkok her. Men som Glitnir også skriver hadde jeg ikke orket 10 dager i Bangkok. Ta et fly til feks Koh Samui og ta noen avslappende dager der. Eller fly ned til Phuket (billig med Air Asia) og reis opp til Khao Lak. Endret 27. april 2013 av reiselyst72
Gjest Badabing Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Koh Samet er et godt tips. Tar bare et par timer i taxi (ca 400 kr?) og en liten båttur ut til øya fra Bangkok. Shopping.. Mange digger MBK-senteret, men selv synes jeg det er kaotisk og mye skrot der. Jeg liker Siam-sentrene. Og markeder da selvfølgelig. Har dessverre ikke tips om hotell siden jeg bare har bodd på backpackerplasser. Sightseeing finner du mye om på nett. Kan også være verdt å ta en tur til gamlebyen.
sebra Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Bangkok i 10 dager? Altfor mye, med mindre dere virkelig elsker asiatiske storbyer. Akkurat det jeg skulle til å si, jeg synes Bangkok bare er stress og mas. Pluss at det er uutroooolig mye forurensing der, og mye rare lukter. Så som de andre sier råder jeg dere til å bruke noen dager ett annet sted og. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #6 Skrevet 28. april 2013 Vi var tre dager i Bangkok og det var nesten i meste laget. Støtter forslaget om å kombinere Bangkok med et mer avslappende sted. Vi dro til Koh Chang og bodde på et deilig hotell der, hadde spa i nabobygget! Helt fantastisk Anonym poster: 21b179052c6153e0a918f623f7d50516
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå