Gå til innhold

Jente 12 år med BH

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns dere at det er tidlig?

Nå bruker alle BH også...

Jeg ble plassert med en jente som hang etter meg. Jeg trodde det skulle være gøy med henne. Men hun prøver å tøffe seg for å være kul. Hun klemmer meg og legger hodet på skulderen min og sier : Hæiiiiiii Stineh!

Jeg syns hun er irriterende, vi passer ikke sammen som bff og hun vil ha meg for seg sv.

Hva skal jeg gjøre? Jeg er usikker og hun er så annerledes.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er for ung for KG. Herre jesus.

Anonym poster: fbd6a29d95e0c381e574bbd0d9de4801

• Liker 6
Skrevet

Jeg bruke bh når jeg var 12,ser ingenting galt i det,var jo da jeg fikk pupper.

Vær snill mot henne, selv om du ikke vil være venn med henne,men prøv samtidig å finne andre venner som er lik deg. :)

Skrevet

Jeg trenger BH, jeg får ikke til å hoppe og løpe uten at det er ubehagelig. Har kuler inni brystene og vondt å løpe uten. Med BH kan jeg hoppe og løpe uten at det gjør vondt....

Skrevet

Jeg er ikke for ung for dette stedet føler jeg, jeg ble tipset i stad fordi kvinner har erfaringer her inne. Å jeg vil ikke si alt til foreldre heller

Skrevet

Jeg hadde b-cup da jeg var 12. Hva er galt med bh?

Resten av posten din var litt vanskelig å få tak i,hva er det du spør om,bortsett fra bh?

Skrevet

En jente jeg måtte sitte med på skolen. Hun klinger på meg og hun er egentlig bare irriterende. Hun snakker alltid med den falske stemmen sin, hun gjør meg flau med å klemme meg helt random på skolen og vi passer ikke som bff.

AnonymBruker
Skrevet

BH-problemet: Ja, det er vel normalt, selv om jeg vil tro de fleste ikke trenger det. Men hver sin lyst.

Venninneproblemet: Ta det opp på julia.no eller noe. De fleste her inne er over bff-stadiet.

Anonym poster: 26c446228ff347ff53c5ca9ac6d682f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...