Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke fatter å begriper noen menn eller kvinner synes at vaskebrett er sexy... så sant man ikke har pumpet seg opp på steroider.....??

Blir vaskebrett på damer sexy når de har brukt steroider?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FF har selv svart på at sminkefri for henne innebærer et tynt lag maskara, ev. løsvipper etter at hun begynte med det og markerte bryn. I tillegg bruker hun, ifølge eget utsagn, ALLTID lipgloss fra OH, så den regner hun ikke med, og transparent pudder.

Sminkefri for FF er altså sminke uten heldekkende brunkrem og øyenskygge :fnise:

Her skriver hun at hun alltid bruker lipgloss:

Her innrømmer hun at brynene er markert og at hun har løsvipper:

Her er hun i gang med å lyve litt om akkurat den saken, her har hun bare «naturlige mørke vipper og bryn»:

post-68789-0-87057400-1367138550_thumb.j

Når FF er sminkefri ser hun, ifølge seg selv, slik ut:

http://fotballfrue.n...03/Photo1-6.jpg

og slik:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/10/DSC01611.jpg

Men når hun forleden la ut et 100 % sminkefri-foto, måtte hun duse det ut vanvittig, kanskje fordi de «naturlig mørke» vippene og brynene ikke er så markerte sånn egentlig?:

http://fotballfrue.n.../2013/02/14.jpg

Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320

Nederst der tenker jeg hun var helt uten sminke ja, er nok derfor det er så uklart. På de to ande har hun myye sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykt teit når hun må retusjere bildene så sinnsykt mye når hun er sminkefri. Hun er så redd å vise sitt sanne jeg.

Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykt teit når hun må retusjere bildene så sinnsykt mye når hun er sminkefri. Hun er så redd å vise sitt sanne jeg.

Sykt teit innlegg.

Anonym poster: eb7948ca5cb5544ba34ecab680828de1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er litt morsomt at hun bruker mer sminke enn det jeg gjør når jeg pyntermeg, når hun har sminkefrie dager (nå er jeg ikke så veldig glad i sminke da, men fortsatt litt morsomt).

Men, ja. Har lagt merke til at bildene hennes blir brukt hyppig som thinspiration både blant fitnessfolk og pro-ana folk. Skrev en oppgave for et halvt års tid siden som skulle være subkulturer på nettet. Skrev om pro-ana-kulturen og måtte jo da selvfølgelig tråle meg gjennom alt drittet som finnes her på internett. Og jeg fant henne på alt fra lukkede livejournal-samfunn til tumblr og vanlige blogger og et par andre forum. Det skal jo sies at jeg fant mange bilder av andre norske bloggere også, men hun utpekte seg.

Har litt blanda følelser. Det er jo ikke hennes feil på en måte.Samtidig så har hun jo fått ansvar når hun har blitt så stor.

Anonym poster: ec21b032903ec3a4af619e25ab10b113

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor dere gidder å lese bloggen når dere irriterer dere så mye av henne. Misunnelige som bare det fordi dere selv sitter på rumpa hele dagen og går på NAV.... ;) haha

Anonym poster: 03bfba837e5accda6752faf9cd361dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor dere gidder å lese bloggen når dere irriterer dere så mye av henne. Misunnelige som bare det fordi dere selv sitter på rumpa hele dagen og går på NAV.... ;) haha

Jeg er medisinstudent ;) NAV, haha. Bullshit

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

Ja, vi er alle misunnelige på FF, hvem vil vel ikke leve under et selvpålagt trenings- og skjønnhetstyranni og tilbringe dagene med å bake kjeks til LK?

Endret av MamaQuilla
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barnesikring? evt bruke litt tid på nettet med barna? fortelle de litt rundt tema?

ja, se på belieberne. kanskje justin bieber skal slutte å synge, sånn at foreldrene får fred?

jeg vet godt hvorfor mange bloggere har eldre lesere, men inntil videre utdyper jeg ikke hvorfor, men jeg VET at mange bloggere har eldre lesere som også er en målgruppe.

Jeg kan ikke skrive mer om blogging, kanskje jeg gjør det senere, jeg får se... Dette er tross alt levebrødet til folk, og da vil jeg si en ting: tror du noen gidder å være tvers igjennom slem og rotten kun for penger? ja, kanskje det drives litt dirty, men tro meg, det gjør ALLE. det må man når det gjelder markedsføring. det er aldri helt rent. i så tilfelle så er man en taper, bokstavelig talt. markedsføring Er sleipt. :) hvis du titter rundt på Kg nå, så får du hundrevis av input i form av reklame som du overhode ikke registrerer bevisst. det samme gjelder barna. dag ut og dag inn. selv i barnehagen.

når de gjelder venninnen min: hun bestemmer dette selv, men tenker absolutt litt over hva hun poster. men hun mener hovedansvaret er på foreldrene.

selv skulle jeg ønske at foreldrene deltok mer, men nå ser man jo "anonymefeiginger-kampanjen" er med, og der engasjerer voksne mennesker seg, så det er jo bra. :)

jeg forstår poenget ditt, men husk: hun skriver: JEG trener sånn. ikke alle burde trene sånn... noe å bite seg merke i.

Anonym poster: ec0833b1fb669129b0b79d36d7cf716e

Når jeg spurte etter konkrete tiltak, så tenkte jeg på noen som faktisk er gjennomførbare og vil ha en effekt.

Du kan barnesikre nettet så mye du vil hjemme. Så vil ungen heller lese Fotballfrue på skolen, hos venninner, på mobilen...

Å snakke med dem er selvfølgelig viktig, men når man er i tenårene så er som regel foreldrene gamlinger som ikke forstår en dritt. I tillegg så er det jo ikke mor man vil bli som, det er jo fotballfrue.

Så jeg kaster ballen tilbake til deg, og spør på nytt: Hvilke konkrete fruktbare tiltak kan foreldre gjøre?

Det du skriver om JB viser at du ikke skjønner noe av hva denne diskusjonen går ut på. Hvem har bedt FF eller JB om å slutte å blogge/synge?

Har ikke skrevet noe om å være tvers igjennom slem og råtten, så vet ikke hvorfor du drar inn dette.

Da er venninnen din blåst.

Hva hvis ditt barn kommer bort til meg på butikken, bare for å snakke, mens jeg responderer med å kalle henne en ekkel drittunge som skal se å pelle seg tilbake til den ekle feite moren sin. Er det ditt ansvar som forelder at jeg var stygg mot ditt barn? Er det ditt ansvar at hun nå er lei seg?

Er jeg fritatt for alt av ansvaret, fordi hun tross alt oppsøkte meg?

Eller er det jeg som er ansvarlig for det jeg selv sa?

Hva mener du med "anonymefeiginger-kampanjen"? Du er like anonym som meg, i tillegg så har jeg overhode ikke gitt noe feige sleivspark, så forstår ikke hva du sikter til. Må da gå ann å diskutere et tema uten å bli kalt feiging :rolleyes:

At hun skriver JEG trener/spiser sånn og slik er HELT irrelevant, når hun faktisk pakker dette inn i et innlegg hver eneste dag, Hun har veldig unge lesere, og hun retter bloggen sin direkte mot disse unge jentene... Noe å bite seg merke i.

Anonym poster: 36301d8909ea544c9589b37bb36e038c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den kommentaren faller på sin egen urimelighet når du selv begynner innlegget med å spekulere...

Hun har selv skrevet på bloggen at hun vet at hun kan bli gravid. Hun er jo fortsatt ung og har mange år på seg.

Hvem er det som VET noe sånt? Selv om hun sier at hun vet det så kan hun ikke vite at det faktisk kommer til å skje den dagen de eventuelt får lyst til å prøve. Så jeg vil si at det er din kommentar som faller på sin egen urimelighet.

Anonym poster: d026a4cc46ce46c1ee2857e05a68f0c2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

All PR er god PR, også for fru Eriksen. Hvis dere misliker henne så mye; slutt å diskutere henne. Dere ser jo hvordan dama holder på, ingen diskusjoner på ZkG vil få henne til å innse at hun skal sette seg inn i ting som rettigheter til bilder og pro ana. Som eks-anorektiker synes jeg det er hårreisende at hun ikke innser ringvirkningene av bildene hun legger ut. At hun, som har en dag som består av å leke med hundene, pynte fasaden og kysse mannen sin er interessant for så mange, imponerer meg. Selv har jeg vært på bloggen hennes maks ti ganger og klikket meg ut raskt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem er det som VET noe sånt? Selv om hun sier at hun vet det så kan hun ikke vite at det faktisk kommer til å skje den dagen de eventuelt får lyst til å prøve. Så jeg vil si at det er din kommentar som faller på sin egen urimelighet.

Anonym poster: d026a4cc46ce46c1ee2857e05a68f0c2

På hvilken måte er det min kommentar faller på sin egen urimelighet? Forklar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vaskebrett på damer sexy når de har brukt steroider?

Kan tenke meg det er mest menn som "boler" seg som synes kroppen til Fotballfrue er sexy....

Kritikk er ikke ensbetydende med misunnelse og jantelov. Begrepet jantelov misbrukes så i fillebiter at den mister sin betydning.

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil egentlig bare oppfordre alle til å holde seg unna bloggen.

Den er usunn og påvirker i en negativ retning enten man er klar over det eller ei.

Jeg gikk inn på bloggen flere ganger daglig og selv om jeg alltid har vært naturlig slank og aldri hatt noen problemer med kroppen min eller vekten min begynte jeg ubevisst å slanke meg samtidig som jeg trente mer. Gikk ned over ti kilo på kort tid og det hele endte med at jeg besvimte før jeg skjønte hva som pågikk. Det skremmende er at jeg ikke merket underveis at jeg raste ned i vekt.

Jeg er faktisk 25 år og ante ikke at noe kunne påvirke meg ubevisst på denne måten. Jeg ser også at flere og flere står frem i media med lignende historier så jeg er ikke alene om dette.

Nå er bloggen sisteplass Norges mest leste blogg og jeg håper fotballfrue vil dale enda noen hakk. Skremmende blogg som ikke bør være Norges mest leste. Ikke klikk dere inn på den bloggen mer. Hold dere unna!

Anonym poster: ca7330aedf35fcaffcbe7979595a4962

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil egentlig bare oppfordre alle til å holde seg unna bloggen.

Den er usunn og påvirker i en negativ retning enten man er klar over det eller ei.

Jeg gikk inn på bloggen flere ganger daglig og selv om jeg alltid har vært naturlig slank og aldri hatt noen problemer med kroppen min eller vekten min begynte jeg ubevisst å slanke meg samtidig som jeg trente mer. Gikk ned over ti kilo på kort tid og det hele endte med at jeg besvimte før jeg skjønte hva som pågikk. Det skremmende er at jeg ikke merket underveis at jeg raste ned i vekt.

Jeg er faktisk 25 år og ante ikke at noe kunne påvirke meg ubevisst på denne måten. Jeg ser også at flere og flere står frem i media med lignende historier så jeg er ikke alene om dette.

Nå er bloggen sisteplass Norges mest leste blogg og jeg håper fotballfrue vil dale enda noen hakk. Skremmende blogg som ikke bør være Norges mest leste. Ikke klikk dere inn på den bloggen mer. Hold dere unna!

Oh, we know.. Same story, bro. Trist, men sant. Jeg var altfor tynn pga. mye trening allerede før jeg begynte å lese bloggen hennes, men etter en periode som FF-følger, raste jo alt i livet mitt totalt sammen. Innleggelse. Anoreksi. Dritt. Råder andre unge jenter til å ta avstand fra bloggen jeg også, særlig dersom dere i tillegg har et litt anstrengt forhold til mat fra før.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke helt "inni" denne blogglisten, dere får unnskylde meg hvis dette er et fryktelig teit spørsmål, men hvorfor skriver fotballfrue at hun har Norges mest leste blogg i headeren når hun ikke er på førsteplass? Finnes det ulike måter å måle dette på?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke helt "inni" denne blogglisten, dere får unnskylde meg hvis dette er et fryktelig teit spørsmål, men hvorfor skriver fotballfrue at hun har Norges mest leste blogg i headeren når hun ikke er på førsteplass? Finnes det ulike måter å måle dette på?

Vil egentlig tro hun bare ikke har oppdatert det enda. Men hun har ikke ligget på førsteplassen de siste tre, fire ukene. Det står jo overalt at hun er Norges mest leste blogg, inkludert twitter og facebook profiler og til og med boken hennes. Hun har skrytt vanvittigmye av dette, og hadde nok ikke regnet med å bli vippet ned fra første plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt ut et bilde fra da hun giftet seg og mener selv hun ikke har forandret seg mye. Scroller man ned på side og ser et "dagens" bilde, er jo dama nesten ikke til å kjenne igjen. Virker som det er noe med nesa og litt fyldigere kinn? Hun er jo like tynn som for 3 år siden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har lagt ut et bilde fra da hun giftet seg og mener selv hun ikke har forandret seg mye. Scroller man ned på side og ser et "dagens" bilde, er jo dama nesten ikke til å kjenne igjen. Virker som det er noe med nesa og litt fyldigere kinn? Hun er jo like tynn som for 3 år siden

Synes fjeset var litt mer "uskyldig" back then.. Ser ut til at hun har fikset og trikset litt her og der. Eller så har hun bare fått et litt mer "markert" ansikt med alderen. Jeg bet mest merke i at hun omtalte LK som et "lite lykketroll", som også har blitt påpekt i denne tråden. :icon_lol:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...