AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Er nettopp blitt slutt med kjæresten min etter et toårs langt forhold.. Er lei av å deppe og gråte nå, og vil begynne å tenke mer positivt, og fordelene ved å være singel. Noen som har noe godt på lur til en 19 år gammel jente som vil komme seg videre? Anonym poster: 6523957d9c0332134171c2a6d2bf2de1
Chien Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 - Du får muligheten til å tenke på deg selv igjen. Å være deg selv. Å bare dekke dine egne behov, og sette dine ønsker og behov først, før hans. - Du har sjansen til å møte en ny, bli forelska på nytt, eller om du vil, bare ha god sex. - Du har mer tid til venner, hobbyer, skole/jobb, etc. - Du kan gjøre omtrent hva som helst, ingen som kan stoppe deg. Det er mange fordeler med å være i forhold, men det er søren meg mange fordeler med å være singel også. Det er bestandig tungt når noe langvarig slutter, men jeg kan love deg at det blir bedre med tiden. Det viktigste du gjør nå er å finne på ting! Ikke sitt inne alene og være deppa. Det er faktisk livet ditt NÅ, bruk det på noe fornuftig 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 - Du slipper å ha angst for å bli dumpa eller at typen er utro - Du slipper å bekymre deg for kjønnssykdommer fordi typen er utro (så lenge du gjør som meg og lever i sølibat, eller bruker beskyttelse,alltid) - Du kan være så ego du vil, slipper å ta hensyn når du er ute på byen og kan prate og flørte med hvem du vil - Du kan legge planer som du ønsker og slipper sur kjæreste fordi du vil backpacke i Sør-Amerika noen måneder Anonym poster: 5ede1df1207d4d0d2758b6a6e35b771c 1
SmartA Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Tja, la meg se. Du har nå fått en strålende mulighet til å bli bedre kjent med den eneste personen i universet som kan gjøre deg lykkelig: Deg selv. Og den dagen du møter en ny, spennende fyr, så har du kanskje enda bedre forutsetninger for å få et bra forhold. Inntil det skjer: Bruk tid på deg selv, og ting du liker å gjøre. Jeg trener så mye jeg kan, drikker rødvin når jeg vil, har timeslang hjemme-spa på badet, bruker pengene mine som jeg vil (når regningene er betalt, så klart), ser SATC for ørtende gang uten at noen maser om at det snart er fotballkamp, lager sunne, gode middager... And the list goes on. Og jeg innrømmer glatt at jeg synes livet er kjipt av og til, når alle de vannvittig etablerte venninnene mine messer om familielivet som jeg ikke har lenger, eller når jeg gjerne skulle hatt en varm armkrok å krype inn i. Men livet i forhold har opp-og nedturer det også. Nå klarer jeg å tenke at jeg har fått en sjanse til å møte en mann som er mer riktig for meg. Og det er en fin ting! 1
Inwe Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Du kan gjøre akkurat som du vil når du vil. Og du slipper å si nei til ting venninner spør om fordi det er kort varsel og typen vil finne på noe 2
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Bare gjøre akkurat det du selv vil Være spontan uten å ta hensyn til andre Se hva du vil på tv Være med hvem du vil,når du vil Spise hva du vil,når du vil Dyrke egne interesser og få nye venner,lettere å pleie kontakten med venninner Fise og rape så mye du vil hjemme uten at noen reagerer Slippe å måtte forholde deg til en partner når han har en dårlig dag Slippe å krangle med noen
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 - Du slipper å ha angst for å bli dumpa eller at typen er utro - Du slipper å bekymre deg for kjønnssykdommer fordi typen er utro (så lenge du gjør som meg og lever i sølibat, eller bruker beskyttelse,alltid) - Du kan være så ego du vil, slipper å ta hensyn når du er ute på byen og kan prate og flørte med hvem du vil - Du kan legge planer som du ønsker og slipper sur kjæreste fordi du vil backpacke i Sør-Amerika noen måneder Anonym poster: 5ede1df1207d4d0d2758b6a6e35b771c Jeg har samboer og kan gjøre alt dette utenom flørtingen... Anonym poster: f8157b813194c7ef1889a91fdf2a63ba 1
makkapakka Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Det er bare så fantastisk deilig å slippe et håpløst forhold
Gjest Gunfreak Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Det er bare så fantastisk deilig å slippe et håpløst forhold Prøv å si det etter å være singel hele livet og nærme seg 30
makkapakka Skrevet 26. april 2013 #10 Skrevet 26. april 2013 Prøv å si det etter å være singel hele livet og nærme seg 30 du vet ikke hvor godt du har det...........forhold er kun forpliktelser helt opp til øra dag ut og dag inn..
Gjest Gunfreak Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 du vet ikke hvor godt du har det...........forhold er kun forpliktelser helt opp til øra dag ut og dag inn.. Meh, vil ha noen å være glad i og de er glad i meg, pluss sånn som jeg ser ut og med min persjonlighet går det land tid mellom hver gang jeg har sex, så vil jeg ha et noe stablit sex liv, må jeg har kjæreste. 1
makkapakka Skrevet 26. april 2013 #12 Skrevet 26. april 2013 Meh, vil ha noen å være glad i og de er glad i meg, pluss sånn som jeg ser ut og med min persjonlighet går det land tid mellom hver gang jeg har sex, så vil jeg ha et noe stablit sex liv, må jeg har kjæreste. De som alltid vil være glad i deg er nære venner, de kan du snakke med døgnet rundt. Ikke minst familie. De godtar også din personlighet. Det vil du aldri oppnå av en dame. Du har mer sex som singel, hvis du gidder å prøve deg på noen iblant enn du vil ha i et forhold. Da sex er begrenset til jul og påske og pinse og resten av tiden er jobb, arbeid, arbeid hjemme og unger og mas og styr.
Gjest Gunfreak Skrevet 26. april 2013 #13 Skrevet 26. april 2013 De som alltid vil være glad i deg er nære venner, de kan du snakke med døgnet rundt. Ikke minst familie. De godtar også din personlighet. Det vil du aldri oppnå av en dame. Du har mer sex som singel, hvis du gidder å prøve deg på noen iblant enn du vil ha i et forhold. Da sex er begrenset til jul og påske og pinse og resten av tiden er jobb, arbeid, arbeid hjemme og unger og mas og styr. Da er ditt singel liv veldig anderledes enn for meg...
makkapakka Skrevet 26. april 2013 #14 Skrevet 26. april 2013 Da er ditt singel liv veldig anderledes enn for meg... går du rundt med "tomrommet" og følelsen av at ingen har bruk for deg?
Gjest Gunfreak Skrevet 26. april 2013 #15 Skrevet 26. april 2013 går du rundt med "tomrommet" og følelsen av at ingen har bruk for deg? Tja kanskje litt, men mest er jeg bare ensom.
makkapakka Skrevet 26. april 2013 #16 Skrevet 26. april 2013 Tja kanskje litt, men mest er jeg bare ensom. samme greia, når du får hele pakka, skulle du ønske at både barn og dame ikke fullt så mye bruk for deg som de egentlig har i et forhold. Så nyt friheten og slutt og syns synd i deg selv. Det ser alle på holdningen din og måten du er på. Da kommer du ingen vei!
Gjest Gunfreak Skrevet 26. april 2013 #17 Skrevet 26. april 2013 samme greia, når du får hele pakka, skulle du ønske at både barn og dame ikke fullt så mye bruk for deg som de egentlig har i et forhold. Så nyt friheten og slutt og syns synd i deg selv. Det ser alle på holdningen din og måten du er på. Da kommer du ingen vei! Syns ikke synd på meg selv er bare ensom
makkapakka Skrevet 26. april 2013 #18 Skrevet 26. april 2013 Syns ikke synd på meg selv er bare ensom da må du gå ut og stille deg i en stor folkemengde, da finner du nok fort ut at du heller vil være hjemme alene 1
Gjest Jon Are Skrevet 26. april 2013 #19 Skrevet 26. april 2013 Singel for min del , er det beste som finnes. Prøver å få andre til å forstå hvor utrolig heldige de er som faktisk er single. For meg er fordelen så store, og jeg har aldri vært mer lykkelig enn i de siste årene. For meg betyr singeltilværelsen frihet, fravær av vonde følelser som for eks sjalusi, irritabilitet og usikkerhet. Jeg kan spise hva jeg vil, ha besøk når jeg vil, la hundene sove i sengen, sitte oppe sent og se de programmene jeg vil. Jeg er ikke en person som slutter å lage det koselig rundt meg selv om jeg ikke har en partner. Hos meg er det hjemmebakt brød og kaker, det er grønne planter og stearinlys. Jeg har koselig kvelder med mye besøk. Føler at vennene mine er glade i meg og jeg savner ingen faktisk. Har prøvd å muntre opp mange single gjennom de siste årene med disse ordene; kjærlighet behøver ikke nødvendigvis å komme fra en partner. Kjærligheten er sterk mellom venner, foreldere og barn , familier seg imellom og mellom mennesker og dyr. Kjærligheten mellom to som lever sammen er ofte ikke noe sterkere enn de andre relasjonene jeg nevnte. En må ikke se sin verdi utfra om man har en partner eller ikke. Du er like verdifull som singel som en som lever i et forhold. Slutt å snakk om ensomhet, singeltilværelsen kan være alt annet enn ensomhet og en føler seg aldri så ensom som i et et forhold som ikke fungerer supergodt. Begynn å kos deg i livet. Bruk tid med venner , lag det koselig rundt deg og begynn med noe nytt. Det er en grunn til at 1 mill nordmenn er single. Nyt singeltilværelsen! Med hilsen fra: Jon Are
Ferny Skrevet 27. april 2013 #20 Skrevet 27. april 2013 Man slipper å barbere legger og hmhm.... Og man kan se ut som en dass hele tiden, siden det ikke er noen mann å pynte seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå