Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. april 2004 #1 Skrevet 1. april 2004 om dere dusjer rett før dere legger dere, og skal dusje neste morra (drit i om ikke det er en vane, bare se for dere det) tar dere på dere deo om kvelden selv om neste dag? Denne tingen bare irriterer meg, for jeg gjør det, men med liten vits
Gjest Moonshadow Skrevet 1. april 2004 #2 Skrevet 1. april 2004 Tar ikke på meg deo om jeg dusjer før jeg skal legge meg nei.
Gjest lmari Skrevet 1. april 2004 #3 Skrevet 1. april 2004 Hender jeg gjør det av gammel vane, men ikke bevisst, nei!
Arkana Skrevet 1. april 2004 #4 Skrevet 1. april 2004 Ja, det ville jeg gjort. Man slutter jo ikke å svette bare fordi det er natt.
*Shira* Skrevet 1. april 2004 #5 Skrevet 1. april 2004 Nei, tar absolutt ikke på deo før jeg legger meg.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #6 Skrevet 1. april 2004 FØR jeg legger meg? Uhm, nei. Hvorfor det ...?
Gjest Starya Skrevet 1. april 2004 #8 Skrevet 1. april 2004 Nei det gjør jeg ikke. Er ikke så fysisk utagerende når jeg sover at det trengs..
Pussicat Skrevet 1. april 2004 #9 Skrevet 1. april 2004 Ja, jeg tar alltid på meg deo etter at jeg har dusja
Gjest Poirot Skrevet 1. april 2004 #11 Skrevet 1. april 2004 Ja' date= det ville jeg gjort. Man slutter jo ikke å svette bare fordi det er natt. Hva gjør det om man svetter om natten når man sover og skal dusje neste dag? Nei, jeg bruker ikke deo om kvelden hvis jeg skal rett i seng.
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. april 2004 #12 Skrevet 1. april 2004 Bruker heller ikke deo hvis jeg dusjer før jeg legger meg. Bruker bare deo om morgenen, eller ellers som starten-på-den-videre-dagen (f.eks etter å ha dusjet etter trening, når det fremdeles er noe igjen av dagen) (hvis dere skjønte det )
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #13 Skrevet 1. april 2004 er vel ikke så hensiktsmessig å ta på deo rett før man legger seg siden man uansett svetter ca en halv liter om natta uansett (tror hvertfall det var no sånt gjennomsnittlig)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 2. april 2004 #14 Skrevet 2. april 2004 nei det var bare en uvane sa jeg jo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå