Gå til innhold

Ulekre "nupper" på brystet! (bilde)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det siste året har noen skjemmende "nupper"/småkviser på brystet konstant.

Jeg har ikke gjort noe annerledes enn før, allikevel har de oppstått. Har også en del på rumpa. Huden i ansiktet er derimot fin.

Det er skikkelig irriterende! Har lyst til å gå i fine topper med utringning, men det er ikke kledelig sånn som huden på brystet er nå! Noen som vet hvordan man blir kvitt dette? Noen som har erfaring?

Anonym poster: 1d515d4dfc00dc9d2be7d2d1a081bc25

post-37809-0-80566100-1366906905_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det en periode jeg også, men nå er det vekk uten at jeg har gjort noe med det. Vet ikke helt hva som forårsaker det.

Skrevet

Jeg ser ikke noe unormalt. Jeg tror du må bli mindre kritisk til din egen kropp.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke tenkt over at det var noe rart om du hadde gått sånn med utringning. Det er kanskje noe du kun legger merke til selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det siste året har noen skjemmende "nupper"/småkviser på brystet konstant.

Jeg har ikke gjort noe annerledes enn før, allikevel har de oppstått. Har også en del på rumpa. Huden i ansiktet er derimot fin.

Det er skikkelig irriterende! Har lyst til å gå i fine topper med utringning, men det er ikke kledelig sånn som huden på brystet er nå! Noen som vet hvordan man blir kvitt dette? Noen som har erfaring?

Jeg vil anbefale deg å prøve en kroppsskrubb. Jeg skjønner problemet ditt. Kjenner ei som har det samme, og det er noe herk.

Anonym poster: de4262d0196f58e805c9f9ceed2e2997

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er follikulitt du har - mest sannsynlig forårsaket av sopp (pitysporum ovale)

Anonym poster: 62ea2df48178538362c93e27032250ef

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mulig at det er et resultat av større porer. Men popp de småkvisene som er der og så begynner du å bruke md sin face & body scrub.

Kremer med glycolsyre skal visstnok ha en virkning, jeg har hatt planer om å kjøpe denne kremen til samboeren min som har keratosis pilaris på skuldrene (men være SUPEROBS på at denne kremen må for all del ikke brukes når man er eksponert for sol, og da bør man egentlig ligge unna den hele våren/sommeren tidlig høst.

Anonym poster: 29d0fee40ce7b0fa71d5bb42cdfc508d

Skrevet

Jeg kan fort få slike om jeg ikke er nøye nok med å skylle vekk shampoo/balsam fra huden.

Ser forresten ikke ille ut i det hele tatt. Du kan fint gå med utringning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...