AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Barnet mitt på tre år går på antibiotikakur. Siste dagen nå av den. H*n skal ha siste dose i kveld. Nå har barnet fått feber, og har sovet på sofaen i tre timer. Skal/skal ikke gi siste dose? Hjelp? Kan det være en reaksjon på penicillinen? Anonym poster: 6ac7a7c6434f22623c02c7df513df886
Diafragma Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Hm. Denne føler jeg meg ikke sikker nok til å svare deg på. Ta kontakt med legevakta på telefon og still samme spørsmålet!
skruf Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Du bør kontakte lege. Det kan være feil medisin, og barnet har fortsatt UVI. UVI kan videreutvikle seg til nyrebekkenbetennelse, som kan bli en alvorlig tilstand (mtp nyoppstått feber). Ikke vent til i morgen, men ring legevakt nå i kveld.
Gjest Roskva Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Slet selv mye med uvi i barndommen, fikk medisiner selv om jeg hadde feber. Ble bra igjen etter noen dager,men så var jo dette også på 80 tallet og ting var jo litt annerledes da:) Så må si enig med de over, best å kontakte legevakt dersom en er usikker, nyrebekkenbetennelse er absolutt ikke noe godt, men forhåpentligvis slipper den lille unna med "bare" uvi. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå