Gå til innhold

Kveldsfrost, nattefeber og nattsvette.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de siste dagene slitt med at eg får feber og frost i kroppen når det er leggetid. Holder omtrent på å fryse ihjel og pakker meg godt inn i både pysjamas/kåpe og dynaa. Men våkner gjerne midt på natten dynket i svette og hele senga hvor jeg har ligget er våt. Føler meg fin på dagtid (utenom litt kvalme). Er en 26år gammel kvinne. Ideer om hva det kan være?

Anonym poster: f1a680d8fafee34ed95ae42952efb49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke så rart at du fryser når du pakker deg inn? Kroppsvarmen er jo det som holder deg varm under dynen, og du forhindrer det med å pakke på deg klær. Det er jo heller ikke så rart at du våkner fordi du svetter, av samme grunn? Bruk eller varmeflasker og sørg for å spise greit på dagtid slik at forbrenningen holdes gående. Drikk en varm kopp te uten koffein før du legger deg :)

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Høres ut som influensa. Jeg har sjeldent febersvette på dagen, men på natten så svetter jeg mye. På dagen er jeg ikke kjempedårlig, men er småkvalm, sliten, litt hodepine etc. Som oftest varer det en uke. Er ikke alle som bli "dausjuk" selv om en er syk og burde holde sengen.

Drikk mye væske, te er supert for å holde seg varm, og hold deg i ro. Du vil nok bli bedre snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...