Gå til innhold

Kjøre etter narkose.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har nettopp vært i narkose, og er snart på tur hjem med flyet. Bilen står på flyplassen, og han mente selv han var i så god form at han kunne kjøre hjem.

Men hvordan er reglene på dette? Er det lov å kjøre bil kort tid etter narkose?

Når flyet lander er det forresten 3 timer siden han våknet.

Anonym poster: 942a4d5833b50344d762e2df525f9ebf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonym poster: 454696f2844f29ad444cfa76bb773f8d

• Liker 1
Skrevet

Man kan ikke kjøre bil den dagen han har vært i narkose. For hans og andre på veien sin del, hent han.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke kjøre bil den dagen han har vært i narkose. For hans og andre på veien sin del, hent han.

Takk for svar :) Var usikker på om det var en anbefaling, eller ikke. Ettersom han ikke merket noe som helst til at han hadde vært i narkose, men da får han finne noen til å hente han. Noe som han forsåvidt ikke har merket tidligere heller.

Anonym poster: 942a4d5833b50344d762e2df525f9ebf

AnonymBruker
Skrevet

Mulig han føler seg fin, men om det skulle skje en ulykke, og det tas en utvidet blodprøve, så har han et stoooort problem ;)

Anonym poster: 268c68e053fed1ed1bce5b0d9a69cceb

• Liker 4
Skrevet

Kan hende han føler seg mindre fin etterhvert også. Når man våkner fra narkose føler man seg gjerne full, så går det over i alle tiders fyllesyke.

Skrevet

Rart de ikke har opplyst han om det på sykehuset.. Det har de alltid hos meg gjort.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke lov å kjøre samme dag som du har vært i narkose. Det skal han ha fått beskjed om, skriftlig. Sikker på at det ikke står i papirene han fikk med innkallelsen?

Jeg følte meg også veldig fin etter å ha vært i narkose, men jeg kjørte ikke fordet.

Anonym poster: a25660f5efdcf2b795a454454bb91e83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...