AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Klarte å skrape borti med neglen da jeg skulle ta ut linsene i går Den hadde festet seg skikkelig. Rett etter på ble det skikkelig rødt og kom fram små blodårene på siden av pupillen. I dag er de mer grå, og under en liten svart/grå prikk. bør jeg gå til legen med det, eller er det bare å la det gå over av seg selv. Det trykker litt på øyet over ekkelt, men ikke direkte supervondt. Erfaringer? Anonym poster: 2cc2f26ec424d70c3798022395488206
andy capp Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Om det er slik at det berørte området kommer under linsen, ville jeg i alle fall ikke brukt linse igjen før det er grodd. I tillegg er jeg vel av den oppfatning at øynene er noe av det viktigste vi har, og hadde nok tatt en tur til legen for å være sikker...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Du kan få infeksjon i kuttet, det gjør jævlig vondt og du må til legen og få medisiner. Derfor må du være nøye med hygiene, og derfor bør du heller ikke bruke linser, siden håndtering av linser øker risikoen for at du får urenheter på øyet. Anonym poster: b9ecb611f3a2749261d38c46d355b978
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå