AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Samboeren min tenner skikkelig på at jeg svelger. Jeg liker dette selv veldig godt, både fordi det tenner han sånn og jeg selv tenner på det, syntes heller ikke det smaker noe vondt eller er ekkelt. Det første året nesten svelget jeg alltid når jeg sugde han til han kom, helt til jeg skjønte at dette var grunnen til at jeg endte opp med kraftig diare. Burde ha skjønt det litt tidligere, men tok liksom 2-3 timer fra jeg svelget til jeg ble dårlig, og tenkte aldri at det kunne være grunnen. Etter jeg sluttet å svelge så har jeg ikke blitt plaget med dette. har søkt mye på nett, men har ikke funnet så mye om det. Så noen spørsmålsider, men de hadde alle fått som svar at det må være noe annet som utløser diareen, det får en jo til å undre på kompetansen til disse fagfolkene... Jeg er 100% sikker på at det er sæden som gjør at jeg blir dålrig. Har konsekvent fått kraftig diare 2-3 timer etter svelging, og problemet ble helt borte etter jeg til slutt så sammenhengen og sluttet å svelge. Tok til og med et par testsvelg for å virkelig se om det var derfor, og ja, det er det. Er ikke bare vanlig dårlig i magen som jeg blir sjeldent ellers, men virkelig dårlig, beklager detaljer, men blir helt rennende som vann. Det har jeg aldri opplevd utenom ved svelging. Så jeg lurer på om det er noen andre som opplever det samme, og har noen løsning på dette? Kjæresten savner dette veldig, og jeg har så gjerne lyst til å kunne svelge igjen Anonym poster: b1b6450c4ccc7c054c8fb786b68c1883
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Ingen ? Anonym poster: b1b6450c4ccc7c054c8fb786b68c1883
Gjest Raindrops Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Oi, det høres kjipt ut! Det kan ikke ha noe å gjøre med at det er akkurat hans sæd da?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Det er faktisk slik at noen kvinner også kan reagere på forsjellige mens sæd i kjeden. Det er tilfeller der kvinnen får alergiske reaksjoner når mannen kommer inne i kvinnen som kan resultere i utflod, sopp og svie feks. samme kvinnen kan ha problemfritt med noen partnere og problemer med andre. Så det er faktisk mulig at dette er tilfelle-. kanskje du skulle forsøke å la han komme i munnen din men ikke svelge det ,,,, "møtes på midten liksom .-) Anonym poster: 40a35210b35995818d27edef2b10be23 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Oi, det høres kjipt ut! Det kan ikke ha noe å gjøre med at det er akkurat hans sæd da? Var slik med eksen min også, når jeg tenker tilbake, han likte dog ikke å bli sugd så var bare et par tilfeller da jeg svelget på slutten av sexen. Flere har jeg ikke å sammenligne med. Uansett har jeg ikke akkurat planer om å bytte partner med det første. hehe Det er faktisk slik at noen kvinner også kan reagere på forsjellige mens sæd i kjeden. Det er tilfeller der kvinnen får alergiske reaksjoner når mannen kommer inne i kvinnen som kan resultere i utflod, sopp og svie feks. samme kvinnen kan ha problemfritt med noen partnere og problemer med andre. Så det er faktisk mulig at dette er tilfelle-. kanskje du skulle forsøke å la han komme i munnen din men ikke svelge det ,,,, "møtes på midten liksom .-) Anonym poster: 40a35210b35995818d27edef2b10be23 Reagerer ikke på noen annen måte enn akkurat på svelgingen, eller dårlig mage da. Det eneste jeg finner når jeg søker på nett er det du skriver. Jada, pleier å ta det i munnen uten å svelge, men syntes uansett det er bedre å kunne svelge det enn å liksom spytte det ut igjen :/ Også er jeg så redd for å svelge uten vilje når jeg tar det i munnen! Syntes det er vanskelig å ikke svelge liksom, spesielt om man har han litt godt inn i munnen også! Men det er ingen som har opplevd det samme da, og funnet en løsning på det? slik at de ikke sliter med dette problemet lenger Anonym poster: b1b6450c4ccc7c054c8fb786b68c1883 Anonym poster: b1b6450c4ccc7c054c8fb786b68c1883
Gjest Raindrops Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Var slik med eksen min også, når jeg tenker tilbake, han likte dog ikke å bli sugd så var bare et par tilfeller da jeg svelget på slutten av sexen. Flere har jeg ikke å sammenligne med. Uansett har jeg ikke akkurat planer om å bytte partner med det første. hehe Nei selvsagt ikke, jeg tenkte mer på om det kunne være noe i kostholdet, eller at han er syk. Men siden du har hatt det slik før også så er det el neppe det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Nei selvsagt ikke, jeg tenkte mer på om det kunne være noe i kostholdet, eller at han er syk. Men siden du har hatt det slik før også så er det el neppe det. Ja, det kunne jo ha vært noe slikt så klart. Begge jeg har vært med er veldig opptatt av trening og kosthold, så det burde jo ikke være noe galt der heller. Selv sliter jeg med alt for høyt syreinnhold i magen, og sæd skal vel være veldig basis? Kanskje det har noen sammenheng. At det blir litt i overkant av hva magen min kan takle av plutselig forandringer. Vet ikke om det i det hele tatt kan være en grunn da, vet ikke helt hvordan magen fungerer, men? Takk for svar forresten Anonym poster: b1b6450c4ccc7c054c8fb786b68c1883
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Fant plutselig denne tråden igjen under mine innlegg. Men jeg mannet meg opp til å snakke med legen om dette problemet, og han mente at det umulig kunne være på grunn av sæden, og at det bare var tilfeldigheter. Hadde ikke så lyst til å begynne å diskutere detaljer med han akkurat, men irriterer meg slik at mange leger skal være så bastante. Jeg vet jo veldig godt at det er pga. svelgingen. Har aldri hatt slik mage utenom 2-3 timer etter jeg har svelget, og det skjer hver gang etter jeg har svelget...(og det var en dog del ganger før jeg så sammenhengen, så ingen tilfeldigheter her). Har aldri hatt slik mage igjen, men prøvde å svelge en gang i starten av sommeren, hadde da ikke svelget siden høsten en gang, men var rett tilbake til samme problem. Vel, er fremdeles åpen for forslag, og kanskje noen har opplevd det samme? Men jeg må egentlig innrømme at jeg er blitt litt redd for å svelge nå, er ofte jeg har det i munnen og har så lyst til å svelge, men så vet jeg hva som kommer til å skje, så tør ikke prøve en gang :/ Anonymous poster hash: b1b64...883 1
Notisblokk Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Kansje prøve å drikke biola? Eller ta idoform? Tenker at det nøytraliserer magen. Loff binder jo litt også. Og hvis du blander en teskje potetmel i litt vann binder dette veldig bra. Kansje du kan prøve noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Kansje prøve å drikke biola? Eller ta idoform? Tenker at det nøytraliserer magen. Loff binder jo litt også. Og hvis du blander en teskje potetmel i litt vann binder dette veldig bra. Kansje du kan prøve noe sånt? Har liksom prøvd alle slike ting, men samme hvor mye jeg spiser, hvor lenge før, hva jeg spiser, så er det samme resultat! Irriterer meg bare over at leger liksom skal være så bedrevitende uten åpne opp for andre muligheter de kanskje ikke visste om.. Anonymous poster hash: b1b64...883
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Så merkelig! Jeg har aldri opplevd det samme, men dersom en eks pleide å komme inni meg, begynte det å svi VELDIG. Det har jeg ikke opplevd med noen andre. Anonymous poster hash: 8e9dd...872 1
Gjest Bond Skrevet 17. juli 2013 #12 Skrevet 17. juli 2013 Leter du på engelsk, finner du noen mulige svar på nettet også, og det er nok flere som har opplevd dette: http://goaskalice.columbia.edu/diarrhea-oral-sex http://wiki.answers.com/Q/Can_swallowing_semen_cause_diarrhea Også noen gode forslag her: http://www.newnownext.com/ask-the-expert-great-oral-sex-but-advice-please/11/2010/
Drizzt Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Det kan være at du er allergisk mot hans sæd. Det er ikke uvanlig. Men for å være helt sikker må du prøve med en annen manns sæd ... som kanskje neppe er aktuelt når man er i et fast forhold. Jeg er ikke overrasket at mange leger ikke kan mye om dette.
Notisblokk Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Har liksom prøvd alle slike ting, men samme hvor mye jeg spiser, hvor lenge før, hva jeg spiser, så er det samme resultat! Irriterer meg bare over at leger liksom skal være så bedrevitende uten åpne opp for andre muligheter de kanskje ikke visste om..Anonymous poster hash: b1b64...883 Jeg vet du kan få tablett mot akutt diaré på apoteket. Beklageligvis husker jeg ikke navnet på det nå, men du kan spørre på apoteket og de vet. Er mange med kronisk diaré og mage/tarmsykdommer som bruker dette når de skal ut på kafé og lignende og de ikke ønsker å gå på do hele tiden. Har du prøvd noe sånnt?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 Det kan være at du er allergisk mot hans sæd. Det er ikke uvanlig. Men for å være helt sikker må du prøve med en annen manns sæd ... som kanskje neppe er aktuelt når man er i et fast forhold. Jeg er ikke overrasket at mange leger ikke kan mye om dette. Var slik med den forrige kjæresten min også, men da skjønte jeg aldri sammenhengen, han likte ikke å bli sugd så hendte ikke så ofte, men når jeg tenker tilbake nå så husker jeg at det samme hendte da også. Men reagerer ikke på sæden noe annet sted, jeg burde vel dette om jeg var allergisk mot det? Er heller ikke overrasket over at mange leger ikke vet noe om det, det var ikke det jeg mente, men at de ikke er åpne om det, men bare fraskriver med en gang. Jeg VET jo at det er dette som er problemet. Jeg vet du kan få tablett mot akutt diaré på apoteket. Beklageligvis husker jeg ikke navnet på det nå, men du kan spørre på apoteket og de vet. Er mange med kronisk diaré og mage/tarmsykdommer som bruker dette når de skal ut på kafé og lignende og de ikke ønsker å gå på do hele tiden. Har du prøvd noe sånnt? Har prøvd det, imodium et eller annet prøvde jeg, men ingen virkning i det hele tatt. Har prøvd å ta det rett etter jeg svelger, før jeg svelger, en stund etter og enda lenger etter. Men ingen virkning i det hele tatt, hjelper ikke en gang å ta etter det har begynt. Ikke for å høres alt for ekkel ut nå, men er ikke vanlig diare, er som noe jeg aldri har opplevd før, er som på ta en tarmskylling liksom, bare vann som renner ut... Anonymous poster hash: b1b64...883
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #16 Skrevet 19. juli 2013 Takk for svar forresten Så på linkene også, men har liksom prøvd alle tipsene som var der fra før av og ja, får vel egentlig bare gi opp. hehe Anonymous poster hash: b1b64...883
Drizzt Skrevet 19. juli 2013 #17 Skrevet 19. juli 2013 Var slik med den forrige kjæresten min også, men da skjønte jeg aldri sammenhengen, han likte ikke å bli sugd så hendte ikke så ofte, men når jeg tenker tilbake nå så husker jeg at det samme hendte da også. Men reagerer ikke på sæden noe annet sted, jeg burde vel dette om jeg var allergisk mot det? Er heller ikke overrasket over at mange leger ikke vet noe om det, det var ikke det jeg mente, men at de ikke er åpne om det, men bare fraskriver med en gang. Jeg VET jo at det er dette som er problemet. Hvis det har skjedd med en annen mann også, da kan det være sæden selv som har et eller annet som du ikke tåler så bra. Det er proteiner, mineraler, vann, salt ... Er du allergisk mot melkeprodukter? Nå er det bare spekulering, men man må jo tenke på alt. Det er sikkert flere kvinner som har lignende problemer. Kanskje lurt å prate med en gynekolog som kan kjøre noen tester for deg?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #18 Skrevet 20. juli 2013 Hvis det har skjedd med en annen mann også, da kan det være sæden selv som har et eller annet som du ikke tåler så bra. Det er proteiner, mineraler, vann, salt ... Er du allergisk mot melkeprodukter? Nå er det bare spekulering, men man må jo tenke på alt. Det er sikkert flere kvinner som har lignende problemer. Kanskje lurt å prate med en gynekolog som kan kjøre noen tester for deg? Er faktisk ikke allergisk mot noe, som jeg vet om hvert fall. Som jeg skrev over så har jeg problemer med for høyt syrenivå i magen, men jeg ser ikke at det kan utgjøre hele problemet, sæd er vel veldig basis? har alltid hatt litt ømfintlig mage, at den klager litt om jeg ikke spiser ordentlig, men ikke dårlig mage, og ikke i nærheten av noe som det her!! Tusen takk for svar Anonymous poster hash: b1b64...883
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #19 Skrevet 20. juli 2013 Fant plutselig denne tråden igjen under mine innlegg. Men jeg mannet meg opp til å snakke med legen om dette problemet, og han mente at det umulig kunne være på grunn av sæden, og at det bare var tilfeldigheter. Hadde ikke så lyst til å begynne å diskutere detaljer med han akkurat, men irriterer meg slik at mange leger skal være så bastante. Jeg vet jo veldig godt at det er pga. svelgingen. Har aldri hatt slik mage utenom 2-3 timer etter jeg har svelget, og det skjer hver gang etter jeg har svelget...(og det var en dog del ganger før jeg så sammenhengen, så ingen tilfeldigheter her). Har aldri hatt slik mage igjen, men prøvde å svelge en gang i starten av sommeren, hadde da ikke svelget siden høsten en gang, men var rett tilbake til samme problem. Vel, er fremdeles åpen for forslag, og kanskje noen har opplevd det samme? Men jeg må egentlig innrømme at jeg er blitt litt redd for å svelge nå, er ofte jeg har det i munnen og har så lyst til å svelge, men så vet jeg hva som kommer til å skje, så tør ikke prøve en gang :/Anonymous poster hash: b1b64...883 Kunne aldri spurt (fast)legen om dette, men du skal ha for motet! Men er det ikke bare å la være å svelge? Er det så problematisk? Han sier bare fra rett før han kommer? Om du blir dårlig hver gang, så er det vel derfor, uansett hva prsaken konkret er i ditt tilfelle?Anonymous poster hash: 8916e...ec3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #20 Skrevet 20. juli 2013 Kunne aldri spurt (fast)legen om dette, men du skal ha for motet! Men er det ikke bare å la være å svelge? Er det så problematisk? Han sier bare fra rett før han kommer? Om du blir dårlig hver gang, så er det vel derfor, uansett hva prsaken konkret er i ditt tilfelle?Anonymous poster hash: 8916e...ec3 Jeg svelger jo ikke nå lenger da, men han liker det veldig godt og jeg liker det veldig godt, så det er jo teit at noe slikt skal ødelegge for oss da! Så da prøver jeg å finne løsninger. Jeg merker jo selv rett før han kommer, så det trenger han ikke si fra om. Tar det innimellom i munnen, men jeg liker liksom ikke å spytte det ut igjen :/ men må jo gjøre det så klart Det var temmelig flaut å spørre legen ja...så derfor ga jeg med ved det første svaret hans. Anonymous poster hash: b1b64...883
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå