Jump to content
Sign in to follow this  
...

.

Recommended Posts

...

.

Edited by mann_86

Fortsetter under...

Wonders

De som har tatt pusten fra meg i de siste åra er Harry Brown, Lord of War, Midnight in Paris og denne traileren under med filmen Hereafter med Matt Damon.

ellers;

Case 39

Indiske Kal Ho Naa Ho

Sliding doors med Gwyneth Paltrow

Shallow Hal

Sinister

Legends of the Fall fra B. Pitt's glanstid

The Bank Job med Jason . S.

True Romance

No Country for Old Men

Cowboys and Aliens

wall_e

the boondock saints

Face Off

Taken og bare nummer en, nummer to er så dårlig.

the fifth element fra 1997

"Bram Stoker's Dracula" (1992)

Safe House fra 2012

Enough m Lopez

Hitman

The Book of Eli

Waiting to Exhale

How Stella Got Her Groove Back

Jonah Hex (2010)

Apocalypto

La Route med V. Mortensen.

Edited by Wonders

Guest Katee

Du får mye billig på biit.no - norsk Amazonforhandler og gratis frakt om du bestiller for mer enn ca. 170,-. Hold deg under 200,- så slipper du fortollingsgebyr og betal i britiske pund, så sparer du ofte noen ekstra kr. Har bare gode erfaringer derifra :)

Wonders

jeg handler alltid sinnsykt billig på Fona butikken i København. Langt nede i hovedgaten.

...

Du får mye billig på biit.no - norsk Amazonforhandler og gratis frakt om du bestiller for mer enn ca. 170,-. Hold deg under 200,- så slipper du fortollingsgebyr og betal i britiske pund, så sparer du ofte noen ekstra kr. Har bare gode erfaringer derifra :)

Takk for svar! Fant bare en av de filmene jeg har lett etter på biit.no, men virker som det var mye billig der:-)

...

jeg handler alltid sinnsykt billig på Fona butikken i København. Langt nede i hovedgaten.

Takk for svar, og maaange filmtips :danse:

Annonse

j23

Catch me if you can - en av mine absolutte filmfavoritter:)

I tillegg den ganske nye filmen Intouchables - fantastisk bra!

Ellers så jeg nettop Stand Up Guys - mafiafilm med Al Pacino og Christopher Walken. Ganske underholdende.

Så også Seven Psychopaths - litt spesiell, (litt for mye skyting for min del) men en finurlig film, og ikke noe typisk gutteaction.

...

Men er biit.no garantert safe å bruke..?

Så bare at det bestillinga kommer på engelsk, og da blir jeg redd for at det skal være noe tull. Men blir bestillinga sendt til Norge et sted?

EDIT: Du svarer jo egentlig på det, siden du sier du bare har gode erfaringer:-)

Edited by gutt_86

Guest Katee

Men er biit.no garantert safe å bruke..?

Så bare at det bestillinga kommer på engelsk, og da blir jeg redd for at det skal være noe tull. Men blir bestillinga sendt til Norge et sted?

EDIT: Du svarer jo egentlig på det, siden du sier du bare har gode erfaringer:-)

Jeg har handlet der i et par år og aldri opplevd noe snusk. Alt er på norsk inntil du blir sendt videre til Amazon der alt foregår på engelsk. Jeg har betalt både med visa og mastercard, og de tar bare det de skal :)

Bestillingen sendes til den adressen du vil, om det er det du lurer på :)

Edited by Alyah