Nowayback Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 (endret) . Endret 12. mars 2017 av mann_86
Wonders Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 (endret) De som har tatt pusten fra meg i de siste åra er Harry Brown, Lord of War, Midnight in Paris og denne traileren under med filmen Hereafter med Matt Damon. ellers; Case 39 Indiske Kal Ho Naa Ho Sliding doors med Gwyneth Paltrow Shallow Hal Sinister Legends of the Fall fra B. Pitt's glanstid The Bank Job med Jason . S. True Romance No Country for Old Men Cowboys and Aliens wall_e the boondock saints Face Off Taken og bare nummer en, nummer to er så dårlig. the fifth element fra 1997 "Bram Stoker's Dracula" (1992) Safe House fra 2012 Enough m Lopez Hitman The Book of Eli Waiting to Exhale How Stella Got Her Groove Back Jonah Hex (2010) Apocalypto La Route med V. Mortensen. Endret 25. april 2013 av Wonders 1
Gjest Katee Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Du får mye billig på biit.no - norsk Amazonforhandler og gratis frakt om du bestiller for mer enn ca. 170,-. Hold deg under 200,- så slipper du fortollingsgebyr og betal i britiske pund, så sparer du ofte noen ekstra kr. Har bare gode erfaringer derifra 1
Wonders Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 jeg handler alltid sinnsykt billig på Fona butikken i København. Langt nede i hovedgaten. 1
Nowayback Skrevet 25. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2013 Du får mye billig på biit.no - norsk Amazonforhandler og gratis frakt om du bestiller for mer enn ca. 170,-. Hold deg under 200,- så slipper du fortollingsgebyr og betal i britiske pund, så sparer du ofte noen ekstra kr. Har bare gode erfaringer derifra Takk for svar! Fant bare en av de filmene jeg har lett etter på biit.no, men virker som det var mye billig der:-)
Nowayback Skrevet 25. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2013 jeg handler alltid sinnsykt billig på Fona butikken i København. Langt nede i hovedgaten. Takk for svar, og maaange filmtips 1
j23 Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Catch me if you can - en av mine absolutte filmfavoritter:) I tillegg den ganske nye filmen Intouchables - fantastisk bra! Ellers så jeg nettop Stand Up Guys - mafiafilm med Al Pacino og Christopher Walken. Ganske underholdende. Så også Seven Psychopaths - litt spesiell, (litt for mye skyting for min del) men en finurlig film, og ikke noe typisk gutteaction.
Nowayback Skrevet 25. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2013 (endret) Du får mye billig på biit.no - norsk Amazonforhandler og gratis frakt om du bestiller for mer enn ca. 170,-. Hold deg under 200,- så slipper du fortollingsgebyr og betal i britiske pund, så sparer du ofte noen ekstra kr. Har bare gode erfaringer derifra Men er biit.no garantert safe å bruke..? Så bare at det bestillinga kommer på engelsk, og da blir jeg redd for at det skal være noe tull. Men blir bestillinga sendt til Norge et sted? EDIT: Du svarer jo egentlig på det, siden du sier du bare har gode erfaringer:-) Endret 25. april 2013 av gutt_86
Gjest Katee Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 (endret) Men er biit.no garantert safe å bruke..? Så bare at det bestillinga kommer på engelsk, og da blir jeg redd for at det skal være noe tull. Men blir bestillinga sendt til Norge et sted? EDIT: Du svarer jo egentlig på det, siden du sier du bare har gode erfaringer:-) Jeg har handlet der i et par år og aldri opplevd noe snusk. Alt er på norsk inntil du blir sendt videre til Amazon der alt foregår på engelsk. Jeg har betalt både med visa og mastercard, og de tar bare det de skal Bestillingen sendes til den adressen du vil, om det er det du lurer på Endret 26. april 2013 av Alyah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå