Gå til innhold

Kjøper dere "Folk er folk"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja,som overskriften sier,kjøper dere Folk er folk?

Hvorfor-hvorfor ikke?

Jeg gjør ikke,jeg bidrar ikke til romenerenes tigging.

Anonym poster: 6a08ccd742540b30a8298e5b0f4dd209

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke ramle meg inn å kjøpe den blekka.

Jeg gidder ikke se på selgerne en gang, jeg går forbi og ignorerer dem totalt.

Anonym poster: fb76de1367e340d7c50e88e711301f6f

• Liker 5
Skrevet (endret)

NEI!

Kommer aldri til å kjøpe det heller!

Endret av Samaysa
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er ikke aktuelt.

Skal jeg kjøpe noe så er det erlik Oslo/andre byer som teller. Heller gi til noen som er etnisk norske enn noen som bare kommer for å tigge.

Anonym poster: 0b4d7b43145fd12a5d6ddb97285618e1

• Liker 2
Gjest Blomst83
Skrevet

Nei. Jeg kjøper =Oslo eller de type magasinene som selges i andre byer. De står stille og rolig på et sted,men de fra folk er fok går å dytter det opp i trynet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Jeg ser ikke på selgerne eller tiggerne, går bare rett forbi. Kjøper =Oslo når jeg kan.

Anonym poster: cca4ab32d5ed2c172a5da2748ffc1bab

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. :sinnatagg:

• Liker 2
Skrevet

Aldri i livet!

Den dagen romfolket som på død og liv skal hit installerer seg som alle andre, med en betalt jobb, et skikkelig bosted, slutter å stjele og slutter å forvente at Norge AS skal hoste opp bosted/dusj/toalett/penger til dem når de ikke har rett på det, så skal jeg muligens vurdere det... Men, med andre ord kommer det aldri til å skje.

• Liker 6
Skrevet

Nei, kommer heller aldri til å gjøre det.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nope kunne ikke falt meg inn.

Men kjøper gjerne =Oslo

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke!

Og sympatien min for de som selger =Oslo har økt betraktelig når man hører hvordan de blir jaget vekk fra sine opparbeidende plasser (og gjerne med en fast kundegruppe) av folk er folk-selgere, og jeg kommer til å kjøpe mer av dette bladet fremover for å vise min støtte.

Denne Bjønnulv eller hva det var han het, har virkelig sunket lavt med sin arrogante opptreden og bidratt til all denne uroen vi ser, og at de som selger =Oslo blir negativt påvirket. For en tosk.

Anonym poster: 842d8add18f89af64fdc9302b088dd25

• Liker 7
Skrevet

Kjøpte det en gang, men var ikke akkurat all verdens kvalitet.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å støtte "folk er folk".

Anonym poster: bd4d3ed5d2f26b5220d01632d1cff69d

• Liker 2
Gjest Blomst83
Skrevet

Absolutt ikke!

Og sympatien min for de som selger =Oslo har økt betraktelig når man hører hvordan de blir jaget vekk fra sine opparbeidende plasser (og gjerne med en fast kundegruppe) av folk er folk-selgere, og jeg kommer til å kjøpe mer av dette bladet fremover for å vise min støtte.

Denne Bjønnulv eller hva det var han het, har virkelig sunket lavt med sin arrogante opptreden og bidratt til all denne uroen vi ser, og at de som selger =Oslo blir negativt påvirket. For en tosk.

Anonym poster: 842d8add18f89af64fdc9302b088dd25

Den var en sak om det på radion har folk er folk ødelegger fordi som selger =Oslo pga den pågående fremtreden sin.De vimeser frem og tilbake,og gjerne foran de som selger =Oslo,og da strener jo folk bare rett fordi.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Det er "ingen" som kjøper dette bladet. "Folk er folk" er skapt for å gi romfolk status som arbeidsinnvandring, noe som fører til at de har rett til opphold og enkelte trygdeytelser.

Skrevet

Nei..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...