Gå til innhold

Ekstrem Forvandling!

Fremhevede innlegg

Gjest Nysjerrig
Skrevet

Har hørt at Tv Norge Vurderer og lage ett norskt program av Ekstrem Forvandling.

Noen som har noen meninger rundt det?

Og om noen kunne tenkt seg og blitt med på det?

Eller som overhodet ikke kunne tenkt tanken en gang?

Gøy å høre hva andre mener om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den orginale utgaven så har de startet med en "mini-forvandling", det kunne jeg tenkt meg!!

Bleket tenner, fikset synet, hudbehandling og frisørbesøk hadde vært ok. :D

Ellers tror jeg kanskje ikke det blir like pop her i norge, jeg håper og innbiller meg at vi ikke er like ekstreme her som i usa... ?

men hvem vet?

Ser en gang imellom på den orginale, har ikke noe behov for at norge skal lage en verson, men dem om det om de velger det.

Skrevet

Hadde jeg skulle lagt meg under kniven, så tviler jeg på at jeg hadde gjort det på TV.. men mini forvandlingen kunne jeg godt tenkt meg! :P Det hadde ikke vært feil nei!

Skrevet

Miniforvandlingen hadde jeg gjerne tatt, men å legge meg under kniven det tør jeg rett og slett ikke :roll:

Gjest Nysjerrig
Skrevet

:ler: Fint og høre at det ikke bare er meg som kunne tenkt seg den mini forvandlingen.

Nei tror nok ikke det hadde blitt en like stor hit her i norge som i usa, men jeg tror nok det er en del mennesker der ute som kommer til og søke og som vil ha den Ekstreme Forvandlingen. Men tror nok det er innmari tøft å gå gjennom noe slikt, utsette kroppen for noe som er en stor risiko mener jeg.

Skrevet

De to tingene jeg kunne tenkt meg å gjøre noe med er jeg iferd med å få gjort nemlig å laserkorrigere synet mitt (som var minus 8 på begge øynene) og få utført en brystreduksjon ... 8)

Skrevet

Miniforvandlingen kunne jeg tenkt meg ja !

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg miniforvandling (har hatt frisør da, det kan man jo gjøre selv. Gå til en dyktig frisør og be om bli-ny dag) + personlig trener slik som de får i det programmet. Tror personlig trener i 3 mnd virkelig kan gjøre underverker for de fleste.

Gjest gloria
Skrevet

Den ekstreme forvandlingen virker for meg veldig typisk amerikansk, men det er vel flere mennesker her til lands som kunne tenke seg en..

En miniforvandling der i mot, er ikke å forakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...