Mariahamm Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Driver og skal tenke på å bestille inn ting til pynting av bord og lokale osv, og tenkte jeg kunne spørre her :D Er det noen som vet om en nettside hvor de selger grå/sølv bordløpere i helt stoff/papir? Finner kun organza også liknende, og vet ikke helt hvor fint det blir seendes ut? Vi trenger også stoltrekk til leie i Oslo/Ski/Drammen/Østfold området, noen som har noen tips? Lurer også på hvordan dere skal gjøre det med duker. Jeg tenker å leie damaskduker, er dette en dum/tungvint idé? Som dere skjønner har jeg ikke helt peiling, så håper det finnes noen med noen tips
Tallulah Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 søk på "table runner wedding" på ebay, er det sånne du mener? Anonym poster: 732e669b392a124677fc93f18b59fd64
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Vi skal bruke sølvfarget/grå organza oppå hvite duker - jeg syns det ser bra ut jeg... Anonym poster: a090a35ffad6eac8778a189c8ea7fe41
Mariahamm Skrevet 24. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2013 Så bra hvis det ser bra ut! Tviler ikke på at det blir bra, bare klarer liksom ikke se det for meg Får Google litt bilder :-)
Mariahamm Skrevet 24. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2013 Ser jo at organza er det som det finnes mest av, er jo helt sikkert fordi det funker bra :-)
Gjest Kiara! Skrevet 24. april 2013 #7 Skrevet 24. april 2013 De som snakker om engangsduker snakker om materialet: Dunilin. Et helt genialt opplegg der flekker bare er å tørkes av uten av duken blir skitten. Samtidig ser de ut som, faller og føles ut som ekte duker. Jeg har kvalitetsikret dukene å de funker! Ingen vil jo sitter ved en skitten duk en hel kveld hvis noen er så uheldige å søle allerede til forreten. :D Stoltrekk er det minste problemet, men belag deg på en leiepris på 40/50,- pr trekk. :S Duker ligger vel på 100,- duken, 10,- pr damask serviett dersom du må leie det eksternt.
Mariahamm Skrevet 24. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2013 De som snakker om engangsduker snakker om materialet: Dunilin. Et helt genialt opplegg der flekker bare er å tørkes av uten av duken blir skitten. Samtidig ser de ut som, faller og føles ut som ekte duker. Jeg har kvalitetsikret dukene å de funker! Ingen vil jo sitter ved en skitten duk en hel kveld hvis noen er så uheldige å søle allerede til forreten. :D Stoltrekk er det minste problemet, men belag deg på en leiepris på 40/50,- pr trekk. :S Duker ligger vel på 100,- duken, 10,- pr damask serviett dersom du må leie det eksternt. Takk for tips! Har du link til hvor man kan kjøpe det? Høres veldig lurt ut :-)
Gjest Kiara! Skrevet 24. april 2013 #9 Skrevet 24. april 2013 Takk for tips! Har du link til hvor man kan kjøpe det? Høres veldig lurt ut :-) Jada, http://www.duni.com/sv/for-hemmet/start/ så bestiller du derfra eller via Staples de har det meste. Send de også en mail for å få prøver slik at du får se farger etc, eller bare trenger å bli overbevist om kvaliteten. Ulempen er jo at skal du bestille direkte må det hentes på et postkontor i Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå