Gå til innhold

Spørsmål om diverse pynt til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og skal tenke på å bestille inn ting til pynting av bord og lokale osv, og tenkte jeg kunne spørre her :D

Er det noen som vet om en nettside hvor de selger grå/sølv bordløpere i helt stoff/papir? Finner kun organza også liknende, og vet ikke helt hvor fint det blir seendes ut?

Vi trenger også stoltrekk til leie i Oslo/Ski/Drammen/Østfold området, noen som har noen tips? :)

Lurer også på hvordan dere skal gjøre det med duker. Jeg tenker å leie damaskduker, er dette en dum/tungvint idé?

Som dere skjønner har jeg ikke helt peiling, så håper det finnes noen med noen tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
AnonymBruker
Skrevet

søk på "table runner wedding" på ebay, er det sånne du mener?

Anonym poster: 732e669b392a124677fc93f18b59fd64

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal bruke sølvfarget/grå organza oppå hvite duker - jeg syns det ser bra ut jeg... :flau:

Anonym poster: a090a35ffad6eac8778a189c8ea7fe41

Skrevet

Så bra hvis det ser bra ut! Tviler ikke på at det blir bra, bare klarer liksom ikke se det for meg :P Får Google litt bilder :-)

Skrevet

Ser jo at organza er det som det finnes mest av, er jo helt sikkert fordi det funker bra :-)

Gjest Kiara!
Skrevet

De som snakker om engangsduker snakker om materialet: Dunilin.

Et helt genialt opplegg der flekker bare er å tørkes av uten av duken blir skitten. Samtidig ser de ut som, faller og føles ut som ekte duker. Jeg har kvalitetsikret dukene å de funker! Ingen vil jo sitter ved en skitten duk en hel kveld hvis noen er så uheldige å søle allerede til forreten. :D

Stoltrekk er det minste problemet, men belag deg på en leiepris på 40/50,- pr trekk. :S Duker ligger vel på 100,- duken, 10,- pr damask serviett dersom du må leie det eksternt.

Skrevet

De som snakker om engangsduker snakker om materialet: Dunilin.

Et helt genialt opplegg der flekker bare er å tørkes av uten av duken blir skitten. Samtidig ser de ut som, faller og føles ut som ekte duker. Jeg har kvalitetsikret dukene å de funker! Ingen vil jo sitter ved en skitten duk en hel kveld hvis noen er så uheldige å søle allerede til forreten. :D

Stoltrekk er det minste problemet, men belag deg på en leiepris på 40/50,- pr trekk. :S Duker ligger vel på 100,- duken, 10,- pr damask serviett dersom du må leie det eksternt.

Takk for tips! Har du link til hvor man kan kjøpe det? Høres veldig lurt ut :-)

Gjest Kiara!
Skrevet

Takk for tips! Har du link til hvor man kan kjøpe det? Høres veldig lurt ut :-)

Jada, http://www.duni.com/sv/for-hemmet/start/ så bestiller du derfra eller via Staples de har det meste.

Send de også en mail for å få prøver slik at du får se farger etc, eller bare trenger å bli overbevist om kvaliteten.

Ulempen er jo at skal du bestille direkte må det hentes på et postkontor i Sverige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...