Gå til innhold

Din sommerferie

Sommerferie  

36 stemmer

1. 1. Hva ville du gjort i sommer?

• Reist på hytten
      2
    • Tatt en tur med båten
      1
    • Lagt på en strand i Syden/Asia
      10
    • By ferie med shoping
      3
    • USA tur
      11
    • Cruise
      3
    • Adveture
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva ville du gjort hvis du kunne bestemt 100%? :sol::foto::shoppe::regn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville reist på en Adventure tur til New Zealand :smilorange:

Gjest Snoken-
Skrevet

Vel jeg ville har reist på hytta, tatt en tur med seilbåten, reist til New Zealand, gått turer i New Zealand.

• Liker 1
Skrevet

Vel jeg ville har reist på hytta, tatt en tur med seilbåten, reist til New Zealand, gått turer i New Zealand.

Nord eller sør delen av New Zealand?

Gjest Snoken-
Skrevet

Nord eller sør delen av New Zealand?

Kunne egentlig tenke meg å sett begge deler, men det er vel mest natur og fjell i sør. Så jeg vil se sørdelen først :)
  • Liker 1
Skrevet

Kunne egentlig tenke meg å sett begge deler, men det er vel mest natur og fjell i sør. Så jeg vil se sørdelen først :)

Helt enig, Queens Town og Fjordland og rundt den regionen

Skrevet (endret)

Du mangler en valgmulighet - "All of the above" :fnise:

Neida, jeg ville gjort alt utenom Cruise. Bor i Spania, så strand blir det mer enn nok av. Drar til Norge for å besøke hytta. Mest av alt ønsker jeg meg en ny tur til Asia! Besøke flere steder i Japan jeg ikke har vært, Sør Korea, Singapore osv. Dette kaller jeg storbyferie :laugh:

Endret av Madison_00
Skrevet

Du mangler en valgmulighet - "All of the above" :fnise:

Neida, jeg ville gjort alt utenom Cruise. Bor i Spania, så strand blir det mer enn nok av. Drar til Norge for å besøke hytta. Mest av alt ønsker jeg meg en ny tur til Asia! Besøke flere steder i Japan jeg ikke har vært, Sør Korea, Singapore osv. Dette kaller jeg storbyferie :laugh:

Du er litt av en eventyrer. Det liker jeg, litt omvendt av oss dødelig nordmenn som sitter å klager på høst og vinter som om det er noe nytt hvert år :plystre::icon_lol:

Skrevet

Vil shoppe i by,samme hvor,men det må vere varmt nok til å ha på sommerkjole.

• Liker 1
Skrevet

Du er litt av en eventyrer. Det liker jeg, litt omvendt av oss dødelig nordmenn som sitter å klager på høst og vinter som om det er noe nytt hvert år :plystre::icon_lol:

Og jeg liker folk som deg, som ser ironien i det hele ;) Synes det er fantastisk underholdende hvordan mine FB venner føler de må rapportere om snø på statusen sin jevnlig mellom November og April. Hvert år. Også klager de og tror at det er sånn livet er. Verden er så liten, mulighetene er så mange. Det eneste som stopper en, er en selv.

tumblr_m5yfozQYLG1qd00kmo1_500.jpg

• Liker 2
Skrevet

Alt til sin tid, men foretrekker å reise utenom høysesong. Færre folk og billigere turer.

Storbyferie liker jeg godt om våren og høsten, om vinteren vil jeg gjerne et eksotisk og/eller varmt sted, og om sommeren så er det greit med et sted som det er litt mindre folk og ikke altfor varmt(under 35 grader). Cruise og gruppereiser er ikke noe for meg, og campingvogn fikk jeg nok av som barn.

Skrevet

Jeg ville gjort som sist sommer: cruise og USA-tur. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synes sommer på hytta er supert og så liker jeg å reise utenlands ellers i året. Hvis jeg kunne velge ville jeg gjerne tatt en oplevelsestur en to- tre uker i forbindelse med julen igjen. Jeg liker å få et avbrekk fra den norske vinteren på en eller annen måte.

Skrevet

Hva jeg aller helst skulle gjort i sommer, måtte være å bruke sommeren på å loffe fastlandet av Hellas med leiebil og telt! Gammel feriedrøm som har blitt utsatt i ørten til fordel for gjentatte tilsvarende rundt Italia. Og med en 11-åring og den greske krisa/ uroen føler jeg at vi kanskje feiger ut og utsetter litt til.. Men i framtida..;)

Skrevet

Fortsatt å reise som jeg gjør nå i stedet for å dra hjem :mrgreen: men jeg må vel tjene opp litt grunker før jeg flytter til Japan.

Skrevet

I sommer blir det 3 uker på båttur.... Og i november i år (som i fjor) pakker vi snippesken og reiser 4 uker til varmere strøk for å dykk, og i år er planen mexico og belize :D

Gjest Thessie!
Skrevet

Det jeg aller helst vil gjøre, er nettopp det jeg også skal. Jeg skal til Zanzibar i 4 uker, med 1 av ukene på fastlandet til Tanzania, noen dager i Oslo og noen dager i København.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne hatt et par ukers storbyferie. Leie leilighet, midt i en stor by (London? Paris?) med mannen. Vi skulle hatt barna hos besteforeldrene imens.

I storbyen skulle vi ruslet gatelangs, hånd i hånd, drukket oss brisne på vin på utekafé midt på dagen, gått på jazzkafé og hengt ute i de sene nattetimer, sovet så lenge vi ville om morgenen, jeg skulle ha røyket mentholsigaretter, vi kunne gått på museum og latet som vi forstod abstrakt kunst, shoppet og lest bøker på en benk i parken.

Etterpå skulle vi vært klare for nye år med fullt fokus på barna, ikke tid til egne interesser, legge meg kl ti pga at babyen holder oss våkne flere timer hver natt..... Og det skulle ikke kostet meg så mye, pga gode minner fra storbyferien der jeg og mannen var unge og gale igjen :)

Anonym poster: 844a20ac56735ff21ec7c9be6d064642

Skrevet

Fortsatt å reise som jeg gjør nå i stedet for å dra hjem :mrgreen: men jeg må vel tjene opp litt grunker før jeg flytter til Japan.

Åh :rolleyes: Heldig! Håper jeg også får bo i Tokyo en gang. Iallefall for noen mnd.

Skrevet

Wow! Hvordan får du så mye fri fra jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...