Gå til innhold

Mammabukser


kamus

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Bare litt nysgjerrig.

Når begynte dere å bruke mammabukser, ca. hvilen uke var dere i?

Ønsker alle en fortsatt strålende dag!!!

:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å bruke dem i uke 16 sånn cirka. Gikk ned mange kilo i begynnelsen av svangerskapet, så mine vanlige bukser passet leeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

købet nogle ola bukser i h/m med smæk men de var ikke mammabukser i uke 20 ca i dag bruger jeg kjoler som jeg har købt i vanlig mode butikker tanke om mamma tøj gør mig kvalm, andet svanger skab på bare to år så heldigvis kan jeg bruge de kjoler jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundt uke 16, kan forts nå i uke 19 bruke noen av mine egne, men det er så ubehagelig med bukser som ikke går godt opp over(!) magen - selv med min bittelille mini-gravide-mage :ler:

Fant en kjempegod dongeribukse på lindex, kan reguleres i livet og dermed kan man bruke dem en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig! Ca. uke 10-12. Orket simpelten ikke bukser som strammet i livet. Hadde jo såå mye luft i magen også, så jeg følte meg som en ballong! Deilig å gå med romslige bukser spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 3llie

I og med at det ikke er så lenge siden sist fødsel så har magen allerede kommet og ingen bukser passer lenger. Begynte da med mammabukser av typen med lavt liv i uke 6 :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også mammabukser i begynnelsen pga mye luft, men så hadde jeg et opphold igjen. Tror ikke jeg for alvor begynte å bruke mammabukser før etter jul engang, da var jeg 16-20 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer litt jeg.. I dag har jeg på vanlig bukse, i går hadde jeg på mammaskjørt.. Har brukt mamma klærne mine innimellom i et par-tre uker eller noe sånt..

Meta 17+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DenSmarte

Hihi! Jeg brukte mammabukser fra uke 8 ca! Gikk opp syv kilo bare de første få ukene. :ler: (men så veide jeg bare rundt 43kg også da... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...