Gå til innhold

hårfjerning


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Har alltid barbert legger og lår, men i det siste har jeg brukt krem også. Synes dette funker greit,for hårene er mye mykere når de vokser ut:-)

Mange anbefaler voksing...og jeg har lyst til å teste ut det oxo..Så det jeg lurer på er hva som er best av varm voks,eller sånne strips(kaldvoks)? Hvordan er hårene som vokser ut igjen,og hvor lang tid tar det før de vokser ut sammenlignet med annen hårfjerning?

Hva med epilator? Det er jop så fryktlig dyrt med alle kremene o.l...man tjener vel fort inn en epilator?? Hva slags erfaring har dere med denne typen fjerning?

Blir kjempetaknemmelig for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Au. Har prøvd epilator og ALDRI mer. Kan tenke meg det ikke er særlig mye mer behagelig med voks. Nei, takke meg til høvel eller krem. Javisst er det dyrt, men det er iallfall ikke selvpinsel bare man skal se litt lekrere ut. Huff. Men voks kunne vært moro og prøvd, bare for å ha prøvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det er en test over hva slags voksing som er best i kk denne uken! De anbefalte iallefall strips. Jeg kan trygt si at varmvoks er noe skikkelig herk!! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

epilator funker glimrende for meg.Kun smartefullt de første gangene. Hårene blir borte opptil en mnd. Men ikke bruk epilator på lange hår, det gjør vondt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg pleier å bruke høvel. Men får ofte kviser, røde nupper i bikinikanten?

Hva skal jeg gjøre for å unngå dette?!

Flaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...