Gå til innhold

DTR - når? Hvordan vet man..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har en merkelig oppfatning av hva mobbing er. Synes du virkelig det er mobbing å si at man ikke vet hva diverse forkortelser betyr? Nå googlet jeg nettopp DTR uten resultat. Vet du om nettsteder der man kan oppdatere seg?

Syns dette er ganske tull:

"Hahaha! Kanskje dere burde bli BFF først, og så ta en TTYL. Ellers kan det fort bli ROFL for å ikke snakke om LMFAO! Og da ender du fort med TTYN!

Ungdom nå til dags...!",

Driter i om du googlet DTR,er nøyaktig det jeg klaget på ,at dere henger dere opp i shit isteden for å være seriøse, fordi dere ikke har lyst lengre. Jeg sa jo at jeg heller ikke skjønte DTR. Men hva så? fikk forklaring på det. Gidder ikke å svare dere lengre, jeg bare bidrar til å ødelegge tråden enda mer nå.

TTYN! (neida)

Anonym poster: f2f59115db9e856cf636de7f726be741

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at du har innvolvert ungen din så raskt,når du ikke engang vet hvor det bærer hen!

Tusen takk for det første ordentlige svaret! :) Heldigvis har ikke min sønn skjønt at han er noe mer enn en venn, han har bare møtt ham som han møter mine andre venner. Det går seg nok til etterhvert, og jeg er egentlig ganske glad jeg slipper noe prat - håper folk blir fornøyd med den - foreløbig for jeg er ikke klar for det. Men når man ser folk her inne som har datet i to måneder og folk sier det er på høy tid å ta den praten begynner man å lure.

TS

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

Håper det var tydelig nok for deg :)

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var tydelig nok for deg :)

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

Venner er noe stabilt man har i livet gjennom mange år.Skal du introdusere hver eneste fyr du holder på med som "venner",så kan det etterhvert bli ganske mange gjennom årene som kommer og går i livet til sønnen din.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det første ordentlige svaret! :) Heldigvis har ikke min sønn skjønt at han er noe mer enn en venn, han har bare møtt ham som han møter mine andre venner. Det går seg nok til etterhvert, og jeg er egentlig ganske glad jeg slipper noe prat - håper folk blir fornøyd med den - foreløbig for jeg er ikke klar for det. Men når man ser folk her inne som har datet i to måneder og folk sier det er på høy tid å ta den praten begynner man å lure.

TS

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

hehe,skjønner godt hva du mener, jeg pleide å være mye på KG,men sluttet pga alle trådene om forhold. Jeg var akkurat på vei inn i et og KG gjorde meg bare stresset.

Fikk høre at jeg mest sannsynlig kommer til å bli dumpet og at han aldri kom til å bli sammen med meg fordi vi var litt trege i starten, og det gjorde meg sykt usikker. I tillegg til alle utroskap trådene! Men nå har jeg tenkt å holde meg mest mulig unna sånt:)

Nå tar du litt hardt i! Om du er lei av å være her betyr det ikke at andre er det. Dessuten kommer vel flere nye brukere hele tiden. Ære være for et argument.

Å hva er det du tror dette er et forum? Her er den menige mann og kvinne med lyst til å svare og diskutere. Det skal vel ikke bety at det er det helt rette, det alle kommer med. Å hvis du legger merke til det så er det faktisk de som blir provosert som ofte får svar sett fra flere vinkler.

Jeg snakket ikke om meg selv i det hele tatt.

Jeg snakket om de som ikke gidder å svare på et spørsmål, og heller gjøre narr og leke morsomme. Har ikke vært her på et år jeg.

Så svar og diskuter da,ikke heng dere opp i tull.

Anonym poster: f2f59115db9e856cf636de7f726be741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg begynner å bli ganske svett av dette her nå. Sorry for at jeg skrev DTR og ingen skjønner det (her er forøvrig mitt google søk da jeg søkte på det http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=DTR&ie=UTF-8&oe=UTF-8 - det står helt øverst!), sorry for at jeg valgte å introdusere min sønn for en ny venn, og sorry for at jeg er såpass blåst at jeg stiller et ærlig spørsmål etter èn måned.

:ironi:

Må forøvrig si meg enig med AB741 her, at det er fryktelig mange slemme svar her (nei, det er ikke slemt å lure på hva DTR betyr, men å dra det til nye nivåer og le hysterisk), og jeg tviler på at noen av dere ville sagt slik til en dere så ansikt til ansikt, eller hvis dere klarte å tenke dere fram til at det faktisk sitter et menneske på andre siden av datamaskinen og spør om noe, og får dette slengt i trynet. Tenk dere om og skjerp dere, helt seriøst.

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venner er noe stabilt man har i livet gjennom mange år.Skal du introdusere hver eneste fyr du holder på med som "venner",så kan det etterhvert bli ganske mange gjennom årene som kommer og går i livet til sønnen din.

Venner er ikke nødvendigvis noe stabilt man har gjennom mange år nei. Og jeg er faktisk ikke en av dem som holder på med en ny annnenhver uke, og jeg har alltid introdusert kompiser og venninner for min sønn til tross for at de ikke har vært der hele tiden, og han har det da helt fint fortsatt. Må da kunne ha et liv og invitere folk på middag eller en film på kvelden uten å måtte tilkalle barnevakt, det blir for dumt.

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Syns dette er ganske tull:

"Hahaha! Kanskje dere burde bli BFF først, og så ta en TTYL. Ellers kan det fort bli ROFL for å ikke snakke om LMFAO! Og da ender du fort med TTYN!

Ungdom nå til dags...!",

Driter i om du googlet DTR,er nøyaktig det jeg klaget på ,at dere henger dere opp i shit isteden for å være seriøse, fordi dere ikke har lyst lengre. Jeg sa jo at jeg heller ikke skjønte DTR. Men hva så? fikk forklaring på det. Gidder ikke å svare dere lengre, jeg bare bidrar til å ødelegge tråden enda mer nå.

TTYN! (neida)

Anonym poster: f2f59115db9e856cf636de7f726be741

Det avsnittet jeg har uthevet, var det ikke jeg som skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner er noe stabilt man har i livet gjennom mange år.Skal du introdusere hver eneste fyr du holder på med som "venner",så kan det etterhvert bli ganske mange gjennom årene som kommer og går i livet til sønnen din.

Tja,så lenge disse vennene ikke er involvert eller blir ordentlig kjent med sønnen ser jeg ingenting galt i det.Går jo ann å begrense seg og kanskje ikke introduserer alle. Ser virkelig ikke problemet i dette her.

Anonym poster: f2f59115db9e856cf636de7f726be741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, ro dere ned! Om dere leser hovedinnlegget og #2 igjen ser dere at jeg ikke mener at vi faktisk skal bli kjærester, og jeg spør i hovedsak hvordan man vet at man er klar for å snakke om noe slik for jeg er ikke der (og har egentlig aldri vært det med noen så jeg vet helt alvorlig ikke).

Grunnen til at jeg brukte den forkortelsen var at jeg ikke kom på noe annet å kalle det.

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

Haha, syntes bare det var morsomt at du brukte det jeg. Bruker sånne forkortelser alle veier selv. Men mest når jeg vil at vedkommende ikke heeelt skal forstå, og må google hva det betyr. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner er ikke nødvendigvis noe stabilt man har gjennom mange år nei. Og jeg er faktisk ikke en av dem som holder på med en ny annnenhver uke, og jeg har alltid introdusert kompiser og venninner for min sønn til tross for at de ikke har vært der hele tiden, og han har det da helt fint fortsatt. Må da kunne ha et liv og invitere folk på middag eller en film på kvelden uten å måtte tilkalle barnevakt, det blir for dumt.

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

Jeg er enig med deg, barn tar ikke skade av å møte nye mennesker som kanskje ikke kommer til å være der "for alltid". Come on! Ang spørsmålet ditt, som denne tråden burde handle om; jeg forstår godt at du vil ha en pekepinn på hvor dere står, og på hvor dere er på vei, selv om dere ikke har holdt på så veldig lenge. Du kan jo ta den praten med ham, for å vite hva han tenker. Så får du også sagt hva du føler, at du ikke er klar for å definere dere som kjærester enda, men at du liker utviklingen etc. :)

Anonym poster: 389831796f16e114f71be1e596f672a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...