Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er mange lignende tråder her på forumet, men jeg må bare få ut litt tanker og kanskje få et par tips :)

Jeg har truffet en mann nå i snart en måned. Vi er med hverandre oftest mulig, har overnattet hos hverandre flere ganger (jeg har bodd i en bag den siste uken), vi liker hverandre veldig godt, snakker sammen hver dag, han har møtt min sønn, og vi oppfører oss som kjærester. Alt er veldig avslappet og fint når vi er sammen, ting virker rett. Vi har ikke definert forholdet på noe vis, men jeg ser for meg at vi blir sammen etterhvert. Her om dagen hadde jeg hørt noen "rykter" fra felles bekjente om at vi var et par, og jeg fortalte dette til ham. Han svarte "Åh, såpass! Ting skjer fort her, merker jeg. Det er ikke noe å bry seg med, jeg har jo fortalt kompisene mine at vi driver på", også smilte han og kysset meg.

Jeg vet at dette er en mann som er bra for meg, og jeg er kjempeglad i ham. Når jeg får sms eller ser han ringer så må jeg bare smile, og om jeg ser ham uventet i løpet av dagen hopper hjertet over et slag og jeg kjenner jeg blir småklam i hendene.

Jeg føler det er litt tidlig å ta opp sånt allerede. Kanskje det er mest fordi jeg er redd for å skremme han bort, det har tross alt kun gått èn måned.. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at han liker meg såpass godt, det går ikke helt opp for meg. Er det veldig tidlig å ha en DTR nå, er sjangsen stor for at det vil gå skeis? Jeg vet ikke om jeg er helt 110% klar for det selv engang, hvordan kan man egentlig vite det?

Anonym poster: 56fe5d5e1a12c9566eaafeb0ca67beb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PS! Mener ikke at vi skal bli kjærester, men om man ser at dette kan gå riktig vei eller ikke osv.

TS

Skrevet

Når han sier "åh såpass" så burde du skjønne.

Rart hvor fort ting skal skje for noen. Hadde en x engang og det er en grunn at det ble en x.

AnonymBruker
Skrevet

Hva i huleste er DTR?

Define the relationship ;)

Gjest winston
Skrevet

Define the relationship ;)

Å herregud..

• Liker 10
Skrevet

Han har jo nærmest sagt rett ut at han synes det går fort. Det har bare gått en måned!

La det gå seg til og ta det med ro. Personlig synes jeg det er tidlig å la ham møte sønnen din etter kun en måned, jeg ville ventet noen måneder med det, til jeg var mer sikker på at det var seriøst.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Herregud!

Skriv norsk!

Skrevet

Hahahahahahahaha! DTR etter en liten måned er ikke bra. Han kommer til å bli helt sånn TTYN.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Wow, ro dere ned! Om dere leser hovedinnlegget og #2 igjen ser dere at jeg ikke mener at vi faktisk skal bli kjærester, og jeg spør i hovedsak hvordan man vet at man er klar for å snakke om noe slik for jeg er ikke der (og har egentlig aldri vært det med noen så jeg vet helt alvorlig ikke).

Grunnen til at jeg brukte den forkortelsen var at jeg ikke kom på noe annet å kalle det.

Gjest Elseby13
Skrevet

Hahaha! Kanskje dere burde bli BFF først, og så ta en TTYL. Ellers kan det fort bli ROFL for å ikke snakke om LMFAO! Og da ender du fort med TTYN!

Ungdom nå til dags...!

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Kanskje dere burde bli BFF først, og så ta en TTYL. Ellers kan det fort bli ROFL for å ikke snakke om LMFAO! Og da ender du fort med TTYN!

Ungdom nå til dags...!

Teite dere er da

Anonym poster: f2f59115db9e856cf636de7f726be741

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

PS! Mener ikke at vi skal bli kjærester, men om man ser at dette kan gå riktig vei eller ikke osv.

TS

Dere har jo definert dere da,eller han gjorde det for deg. "Jeg sa til vennene mine at vi holder på"

Dere holder på. bare ta det med ro, jeg skjønner at du stresser i og med at han har møtt din sønn og du har mer å tape,men slapp helt av, hvis han er ordentlig glad i deg ordner det seg etterhvert.

Gjest Eurodice
Skrevet

Teite dere er da

Det er ikke snakk om å være teit. Disse forkortelsene er jo ubegripelige for ikke innvidde.Og hva er poenget med å skrive på den måten? Fant ikke norske ord, haha!

Skrevet

Åh herrefred i himmelen så fort det går for noen...

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke snakk om å være teit. Disse forkortelsene er jo ubegripelige for ikke innvidde.Og hva er poenget med å skrive på den måten? Fant ikke norske ord, haha!

Jeg gikk akkurat ut av en mobbetråd og kom hit,så ja,syns dere er både teite og ekle.

Ja,det var vanskelig forkortelse og hun kunne ha funnet norsk ordet.

Men hun har fremdeles spørsmål som INGEN svarer på,fordi alle skal henge seg på det.

Jeg antar at mobbere finner alltid en grunn ;)?

Personlig tror jeg at mange på KG er lei av KG ,men vil være her likevel fordi de er vandt til det.

Derfor har de lite tålmodighet, er det noe teit i start innlegget blir alt ignorert til fordel å gjøre narr av ts.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere har jo definert dere da,eller han gjorde det for deg. "Jeg sa til vennene mine at vi holder på"

Dere holder på. bare ta det med ro, jeg skjønner at du stresser i og med at han har møtt din sønn og du har mer å tape,men slapp helt av, hvis han er ordentlig glad i deg ordner det seg etterhvert.

Tusen takk for det første ordentlige svaret! :) Heldigvis har ikke min sønn skjønt at han er noe mer enn en venn, han har bare møtt ham som han møter mine andre venner. Det går seg nok til etterhvert, og jeg er egentlig ganske glad jeg slipper noe prat - håper folk blir fornøyd med den - foreløbig for jeg er ikke klar for det. Men når man ser folk her inne som har datet i to måneder og folk sier det er på høy tid å ta den praten begynner man å lure.

TS

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg gikk akkurat ut av en mobbetråd og kom hit,så ja,syns dere er både teite og ekle.

Ja,det var vanskelig forkortelse og hun kunne ha funnet norsk ordet.

Men hun har fremdeles spørsmål som INGEN svarer på,fordi alle skal henge seg på det.

Jeg antar at mobbere finner alltid en grunn ;)?

Personlig tror jeg at mange på KG er lei av KG ,men vil være her likevel fordi de er vandt til det.

Derfor har de lite tålmodighet, er det noe teit i start innlegget blir alt ignorert til fordel å gjøre narr av ts.

Du har en merkelig oppfatning av hva mobbing er. Synes du virkelig det er mobbing å si at man ikke vet hva diverse forkortelser betyr? Nå googlet jeg nettopp DTR uten resultat. Vet du om nettsteder der man kan oppdatere seg?

AnonymBruker
Skrevet

Noen mener en måned er kort tid og at det er alt for fort, men det får da være opp til hvert enkelt par å vurdere hastigheten. Jeg og samboeren min ble sammen ca to uker etter å ha truffet hverandre første gang, fordi det bare ble sånn. Alle rundt oss var superskeptiske og sa at forholdet aldri kom til å vare. Nå har vi vært sammen i seks år. Så akkurat DET skal du ikke bry deg om.

Når det gjelder å definere forholdet ville jeg bare ventet og sett hva som skjedde. Kanskje det dukker opp en situasjon hvor det passer. Ikke stress :)

Anonym poster: 90c6613a1f86516c56dd604ed671298a

• Liker 1
Skrevet

Nå tar du litt hardt i! Om du er lei av å være her betyr det ikke at andre er det. Dessuten kommer vel flere nye brukere hele tiden. Ære være for et argument.

Å hva er det du tror dette er et forum? Her er den menige mann og kvinne med lyst til å svare og diskutere. Det skal vel ikke bety at det er det helt rette, det alle kommer med. Å hvis du legger merke til det så er det faktisk de som blir provosert som ofte får svar sett fra flere vinkler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...