Gå til innhold

Plutselig stille

Fremhevede innlegg

Gjest winston
Skrevet

Har dog ikke prøvd å ringe han.. Så; 1 mld søndag og 2 i går. Fortsatt ikke hørt noe. Og helt seriøst, skjønner INGENTING. For han er hele veien vært såååå klar på at han er ærlig og at han ikke har noen intensjon om å behandle meg som de andre (ett par 3 dårlige erfaringer med meg, som gjør meg skeptisk ) Og har også sagt x-antall ganger at så lenge han ikke har sagt noe, må jeg ikke frykte noe.

Noen menn her som kan bidre med svar?

For når det da nå er 3 ubesvarte meldinger og 4 dager uten kontakt, så tenker jeg at han gir faen... Hjelp! Blir GAAAAAAAL

Please ikke ring!! Det er jo tydelig at han ikke er interessert lenger, dessverre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering fra min side: fikk altså svar på tirsdag hvor han beklaget manglende kontakt, og så pratet vi på kvelden. Alt normalt, trodde jeg. Men så skjer det samme videre, at han ikke svarte på middagsinvitasjon blant annet. Så jeg ringte og sa at jeg ikke orket dette mer, enten må vi faktisk date (vi har på en måte ikke datet), eller så kan vi ikke treffes. Han var ikke klar for å prøve dette ordentlig, og innrømte at han hadde trukket seg unna. Hvorfor han da ikke tok den outen da jeg faktisk spurte på tirsdag skjønner ikke jeg, men sitter igjen med et inntrykk av at han er feig rett og slett. Så jeg trekker tilbake tidligere oppfatning og endrer den til følgende: tar han ikke kontakt, er han rett og slett ikke interessert (og feig).

Ts

Anonym poster: adfc5ccd5e819e04f569941676c1ab56

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering fra min side: fikk altså svar på tirsdag hvor han beklaget manglende kontakt, og så pratet vi på kvelden. Alt normalt, trodde jeg. Men så skjer det samme videre, at han ikke svarte på middagsinvitasjon blant annet. Så jeg ringte og sa at jeg ikke orket dette mer, enten må vi faktisk date (vi har på en måte ikke datet), eller så kan vi ikke treffes. Han var ikke klar for å prøve dette ordentlig, og innrømte at han hadde trukket seg unna. Hvorfor han da ikke tok den outen da jeg faktisk spurte på tirsdag skjønner ikke jeg, men sitter igjen med et inntrykk av at han er feig rett og slett. Så jeg trekker tilbake tidligere oppfatning og endrer den til følgende: tar han ikke kontakt, er han rett og slett ikke interessert (og feig).

Ts

Anonym poster: adfc5ccd5e819e04f569941676c1ab56

Er som regel sånn ,dessverre... synd at det skal være så forbaska vanskelig å si ifra.

Anonym poster: 417bea7207325c8ee1ef840a6dbc3ee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...