Gå til innhold

Plutselig stille

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny til dette med å være singel og møte nye folk, og trenger derfor råd hva gjelder vanlige spilleregler. I det siste har jeg truffet en kar og falt pladask. Vi har hatt jevnlig kontakt, både via sms, telefon og møttes, men nå har jeg plutselig ikke hørt noe på flere dager. Det var jeg som sendte siste sms og det er nok ikke noe tvil fra hans side om at jeg er interessert.

Hvor lang tid med stillhet gir dere vanligvis en fyr/dame før dere avskriver h*n? Og er dette virkelig en vanlig måte å avslutte noe på? Vi har pratet sammen såpass mye og blitt godt kjent, så jeg syns jo selvsagt personlig at jeg fortjener en litt mer ordentlig avslutning. Dette er bare frustrerende og overraskende vondt, særlig fordi det ikke var forventet av en ellers voksen, moden mann. Erfaringer? Råd?

Anonym poster: adfc5ccd5e819e04f569941676c1ab56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager uten kontakt med venner/familie/flørter... ja, til og med kjærester. Er det virkelig SÅ unormalt?

Jeg ville tatt ting med knusende ro. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på? Det er ifølge x antall tråder her inne normalt å bare stikke av når man ikke vil mer. Var dem siste smsen noe han burde svart på? Jeg gir vanligvis menn en uke før jeg avskriver dem so uinteressert.

Anonym poster: e6f02f17ab981f611f733e98bbb2c733

AnonymBruker
Skrevet

TS: Hatt kontakt en måned ca, og nå har det gått fire dager uten at jeg har hørt noe. De siste to ukene hadde vi daglig kontakt, så dette er litt merkelig. Jeg hopper fort til den konklusjonen at han trekker seg unna, og da er jeg heller ikke interessert i å utlevere meg noe ytterligere ved å ta kontakt nå. Som sagt, han vet at jeg er interessert.

Skrevet

Da ville jeg sendt en melding eller ringt jeg. Bare spør om det går bra eller noe. Ikke noe spess liksom.. Ingen her kan svare deg på hva han tenker.. Jeg kunne fint ikke svart på noen dager.

AnonymBruker
Skrevet

TS: jeg bestemte meg for at det verste egentlig er å ikke vite, så jeg sendte sms jeg. Da får jeg vite uavhengig av svar eller ikke, men føler meg som en masete fjortis.

Skrevet

Kan jo hende han tenker akkurat likt deg. :)

Gjest Tidssone
Skrevet

*vil gjerne høre fortsettelsen*

Skrevet

TS: jeg bestemte meg for at det verste egentlig er å ikke vite, så jeg sendte sms jeg. Da får jeg vite uavhengig av svar eller ikke, men føler meg som en masete fjortis.

Hvis han ikke svarer nå i så fall, så er han en dust. Du er ikke en masete fjortis! Skulle bare mangle at folk svarer på et spørsmål fra noen man har datet.

AnonymBruker
Skrevet

Ts: fikk svar, var ikke noe overlegg bak stillheten, bare mye som skjedde. Så da er jeg tilbake til et vanlig, nesten-harmonisk menneske som prøver hardt å ikke overtolke alt mulig :P Det er vanvittig frustrerende å være i en situasjon der man føler veldig på at man er mer interessert enn den andre part, men det faller kanskje utenfor diskusjonen her. Jeg er fortsatt av den oppfatning at er man veldig interessert så finner man tid til å ta kontakt innimellom..

Skrevet

Ts: fikk svar, var ikke noe overlegg bak stillheten, bare mye som skjedde. Så da er jeg tilbake til et vanlig, nesten-harmonisk menneske som prøver hardt å ikke overtolke alt mulig :P Det er vanvittig frustrerende å være i en situasjon der man føler veldig på at man er mer interessert enn den andre part, men det faller kanskje utenfor diskusjonen her. Jeg er fortsatt av den oppfatning at er man veldig interessert så finner man tid til å ta kontakt innimellom..

Nja. Jo. Men hver dag hadde jeg syntes var mye, selv med en kjæreste omtrent. Men så har jeg vært singel en stund da. ;) Jeg føler ikke alltid for å kontakte en jeg liker hele tiden - særlig om jeg vet at jeg ikke får satt av tid til vedkommende på en stund uansett. Men om han rett ut hadde spurt om jeg ikke ville treffes mer eller noe sånt, så hadde jeg svart med en gang....

Skrevet

Hiver meg på i denne tråden :) Er i noe av samme situasjon selv... Og helt seriøst; holder på å bli gaaaaaaal her!

Saken:

Vi møttes i oktober 2012. Fra midten av desember har vi hatt så og si daglig kontakt, med noen unntak. Unntakene hadde naturlige forklaringer, som ikke ledet til spm? ang 0 kontakt. Sånn er det IKKE nå... Han var hos meg fra fredag til lørdag forrige uke. Vi snakket sammen lørdagskveld. Mld søndagsmorgen. Og han ringte på kvelden da. Fikk ikke svart, for var på jobb. Men sendte mld om det, og at HAN kunne ringe mandag. Har ikke hørt ett ord!!!! Hva f*** skjer?!! Er jeg over hysterisk?! (Vi er begge midt i 30 åra) Så tenker jo som så; han bør da virkelig SNAKKE med meg om ting er over?! Eller?!! Hjeeeeeeelp!

AnonymBruker
Skrevet

Hiver meg på i denne tråden :) Er i noe av samme situasjon selv... Og helt seriøst; holder på å bli gaaaaaaal her!

Saken:

Vi møttes i oktober 2012. Fra midten av desember har vi hatt så og si daglig kontakt, med noen unntak. Unntakene hadde naturlige forklaringer, som ikke ledet til spm? ang 0 kontakt. Sånn er det IKKE nå... Han var hos meg fra fredag til lørdag forrige uke. Vi snakket sammen lørdagskveld. Mld søndagsmorgen. Og han ringte på kvelden da. Fikk ikke svart, for var på jobb. Men sendte mld om det, og at HAN kunne ringe mandag. Har ikke hørt ett ord!!!! Hva f*** skjer?!! Er jeg over hysterisk?! (Vi er begge midt i 30 åra) Så tenker jo som så; han bør da virkelig SNAKKE med meg om ting er over?! Eller?!! Hjeeeeeeelp!

Dere har møttes siden okt og ikke definert forholdet? Eller er det en pulekompis?

Skrevet

Dere har møttes siden okt og ikke definert forholdet? Eller er det en pulekompis?

Nah,vi startet vel egentlig som "friends with benefits", også har d oppstått følelser underveis. Men har ikke definert forholdet nei... Dog, vi har enn enighet om at vi ikke møter andre... Forvirrelsen er total her som du kanskje skjønner ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nah,vi startet vel egentlig som "friends with benefits", også har d oppstått følelser underveis. Men har ikke definert forholdet nei... Dog, vi har enn enighet om at vi ikke møter andre... Forvirrelsen er total her som du kanskje skjønner ;)

Det er jo bare to dager siden, ville ikke laget for mye stress ut av det, kanskje han bare er opptatt. Du kan vel prøve å ringe ham?

Skrevet

Det er jo bare to dager siden, ville ikke laget for mye stress ut av det, kanskje han bare er opptatt. Du kan vel prøve å ringe ham?

Joa, kam jo selvfølgelig det... Men skrev i meldinga til han på søndag at han fikk ringe når han har mulighet/tid/lyst... Skjønner at det sikkert bare er meg som er teit her. Men, tenker litt sånn; "He's not that in to you".

Men, skal prøve å ikke kjøre hodet mitt helt i stykker her ;)

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg tenkte at jeg ikke tapte noe på å ta kontakt - var det over så var det over. Jeg syns derfor du fint kan gjøre det samme, jeg angrer hvertfall ikke. Selv om jeg fortsatt ikke skjønner hvor jeg har han eller hva som skjer videre, så fikk jeg i det minste bekreftet at han ikke med vilje sluttet å ta kontakt. Så ring! Og fortell oss åssen det gikk :)

Skrevet (endret)

"Fikk ikke svart, for var på jobb. Men sendte mld om det, og at HAN kunne ringe mandag. Har ikke hørt ett ord!!!! Hva f*** skjer?!! Er jeg over hysterisk?! (Vi er begge midt i 30 åra) Så tenker jo som så; han bør da virkelig SNAKKE med meg om ting er over?! Eller?!! Hjeeeeeeelp!"

TS: Jeg tenkte at jeg ikke tapte noe på å ta kontakt - var det over så var det over. Jeg syns derfor du fint kan gjøre det samme, jeg angrer hvertfall ikke. Selv om jeg fortsatt ikke skjønner hvor jeg har han eller hva som skjer videre, så fikk jeg i det minste bekreftet at han ikke med vilje sluttet å ta kontakt. Så ring! Og fortell oss åssen det gikk :)

Har dog ikke prøvd å ringe han.. Så; 1 mld søndag og 2 i går. Fortsatt ikke hørt noe. Og helt seriøst, skjønner INGENTING. For han er hele veien vært såååå klar på at han er ærlig og at han ikke har noen intensjon om å behandle meg som de andre (ett par 3 dårlige erfaringer med meg, som gjør meg skeptisk ) Og har også sagt x-antall ganger at så lenge han ikke har sagt noe, må jeg ikke frykte noe.

Noen menn her som kan bidre med svar?

For når det da nå er 3 ubesvarte meldinger og 4 dager uten kontakt, så tenker jeg at han gir faen... Hjelp! Blir GAAAAAAAL

Endret av Tivoli77
Skrevet

Litt rart at han ikke har svart ja. Eller sagt at det kanskje ikke er noe poeng å håpe på så mye. En ordentlig fyr svarer og sier ifra. Har han lite tid, så er det kanskje et tegn på at det ikke er "det store"...? Sånn opplever jeg ting i hvert fall. Bedre når folk er ærlige så man kan ha en god tone videre selv om det bare blir vennskap. :)

Skrevet

En mulighet er dessverre at han kun har sett på deg som pulevenn til han finner noe nytt, og nå har funnet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...