AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Jeg har lenge hatt et, i andre folks øyne, kult liv. Opplevd mye, truffet mange mennesker osv. Og ofte møtt misunnelse. Men bare en god misunnelse. Nå i det siste har jeg møtt en annen type misunnelse. Jeg føler de kan deles opp i to. Den gode er at de unner deg dette, selv om de gjerne skulle hatt det samme. Den dårlige, er de som mye heller ville hatt det du har istedet for deg. Og jeg hater dette. Hvorfor vil ikke folk unne meg det jeg har jobbet for og oppnåd helt på egenhånd? Hvorfor blir folk så smålige, at de hele tiden bare vil ha det alle andre har? Jeg er ikke vant til å hanskes med dårlig misunnelse, og nå føler jeg at det bare er demotiverende. Hva søren gjør man med slike smålige folk, som jeg har i livet mitt om jeg vil eller ei? God misunnelse er jo greit. Da kan jeg jo med glede dele mine opplevelser osv. Anonym poster: c7bc5554f7bd673336b5370f0964e675
Charlene87 Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Forstår meg på dårlig misunnelse, det er nok folk med dårlig selvbilde og ikke føler seg god nok. De kan rakke deg ned og til og med baksnakke deg. Det er veldig mange av de dessverre.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Ja jeg blir brått baksnakket og det er også en uvant situasjon. Det lages drama over ting jeg gjør. Jeg er brått en show-off... javelja. Jeg prøver så godt jeg kan å overse og bare trulte videre med mitt, slik jeg alltid har gjort, men nå sliter dette på meg. Det skapes store konflikter innad i gjengen også. Har tatt det opp direkte med den personen, som forsurer her. Men det roet seg ned bare for en kort periode, før det eskalerte igjen Anonym poster: c7bc5554f7bd673336b5370f0964e675
Charlene87 Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Hvis dette er en person som bare tar din enegri og til og med baksnakker deg. Hadde jeg seriøst ikke giddet å være venn med denne personen.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Jeg har også stort sett opplevd positiv misunnelse, i de tilfellene jeg har opplevd negativ misunnelse har jeg kuttet personen ut (dette har alltid vært perifere bekjente og ikke venner). Jeg tror det beste er å kutte ut slike mennesker i den grad det er mulig. Hev deg over det og ikke bry deg, det er de som har et problem. Anonym poster: 865cabbfe13b82b4b8bce07395fffc33
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Har kuttet ut som nær venn, men det er en person jeg må forholde meg til i hverdagen min. Er litt stuck med denne personen Personen er helt klart et digert energisluk. Anonym poster: c7bc5554f7bd673336b5370f0964e675
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå