Gå til innhold

Världens finaste reklam!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fiiiiin reklam, budskapet är slående och verkligen så sant!

Jag önskar att alla kvinnor (och män) kunde fått denna uppenbarelsen!

Jag vet att Dove har gjort denna reklamen för att tjäna pengar men samtidigt så tycker jag att denna reklamen är så rörande och vacker att det spelar egentligen ingen roll.

BÄSTA REKLAMEN PÅ LÄNGE!!

http://youtu.be/XpaOjMXyJGk

Beklagar men vet inte hur man lägger in videon direkt här, kanske någon kunde gjort det? :) Det finns också en parodi på den som är VÄLDIGT kul!

Vad tror ni, ser män på sig själva som snyggare än vad de är mens kvinnor gör tvärtom?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jag förstår inte helt... Jo, en del tjejer tror ju att dom är fulare än dom är. Helst för att dom inte ser skönheten på insidan av sig själva som dom bär på. Men en del andra är rena fnask som är fula oansätt hur mycket dom ful-målar sig. Just på grund av insidan.

Utsidan ger insidan en chans

Insidan ger utsidan sin glans

Anonym poster: f65c798fb3045af14a85b0249d46eb78

Skrevet

Jag förstår inte helt... Jo, en del tjejer tror ju att dom är fulare än dom är. Helst för att dom inte ser skönheten på insidan av sig själva som dom bär på. Men en del andra är rena fnask som är fula oansätt hur mycket dom ful-målar sig. Just på grund av insidan.

Utsidan ger insidan en chans

Insidan ger utsidan sin glans

Anonym poster: f65c798fb3045af14a85b0249d46eb78

Ja men till sist så handlar ju skönhet om hur man ser på sig själv. Ser man sig själv som vacker så mår man bättre, mår man bättre så ser man bättre ut...

Men tror du att män ser sig själva som snyggare??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...