AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 (endret) Hei. Jeg har opplevd en ''kul'' i underlivet for noen dager siden, den er ikke spesiell vond. Noen som tror de vet hva dette kan være? (den er der forsatt) Mvh meg Anonym poster: 45964773f1e420747d852aa37927bf18 Endret 25. april 2013 av Daenerys
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Inngrodd hår muligens? Anonym poster: a9371723891c165c57a695023af81603 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Inngrodd hår muligens? Anonym poster: a9371723891c165c57a695023af81603 Hei jeg har shavet litt siste dagene og latt det gro så shavet litt igjen, så mulig at det kan være det. Anonym poster: 45964773f1e420747d852aa37927bf18
Gjest Roskva Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Etter bildet å bedømme kan det jo enten se ut som et inngrodd hår, betent hårsekk eller kvise. Dersom du shaver ofte er dette noe som fort kan oppstå. Dersom det ikke er vondt er det neppe noe å bry seg med, men blir det plagsomt har gjerne en lege eller gynekolog noe som hjelper, salve eller noe 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Kan være en kjønnsvorte også. Anonym poster: 07efc656e31871db7feef73cdcde0fab
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Inngrodd hår eller faktisk en kjønnsvorte.... Hvilket jeg synes det ligner mer på. Anonym poster: 8e715119846e8e4d72e0c8c6f3140d37
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Kan være en kjønnsvorte også. Anonym poster: 07efc656e31871db7feef73cdcde0fab Hei. Jeg har vaksinert meg mot kjønnsvorter, så er litt i tvil om det. - TS Anonym poster: 45964773f1e420747d852aa37927bf18
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #9 Skrevet 23. april 2013 (HPV - vaksina) Anonym poster: 45964773f1e420747d852aa37927bf18
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #10 Skrevet 23. april 2013 Men som jeg har forstått så beskytter den ikke mot alle typene av HPV-virus. Kun de som er kreftfremkallende. Og de som fremkaller vorter er gjerne ikke de samme som er kreftfremkallende. Hadde spurt legen, jeg. Anonym poster: 07efc656e31871db7feef73cdcde0fab
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #11 Skrevet 23. april 2013 Synes IKKE det ligner på en kjønnsvorte (for det har jeg.... dessverre. ) Ligner mer på et inngrodd hår, som har gjort huden rundt litt irritert. Klør den? Vent et par dager, går det ikke bort kan du jo høre med legen. Anonym poster: 886be78bea658221a38525e996a44f11 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #12 Skrevet 23. april 2013 Jeg syns det ser ut som en talgkjertel jeg. Anonym poster: e14b74b14d312a9ea428836e93ea369d
Vonm Skrevet 23. april 2013 #13 Skrevet 23. april 2013 Jeg ville ha klemt på den, prøvd og stukket et pittelite hull i den og sett om det kom noe ut. Har selv hatt slik en gang, var nesten som en kvise. Skvisa den, og den forsvant! 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #14 Skrevet 24. april 2013 Jeg ville ha klemt på den, prøvd og stukket et pittelite hull i den og sett om det kom noe ut. Har selv hatt slik en gang, var nesten som en kvise. Skvisa den, og den forsvant! Hei jeg stakk på den med en steril nål og da begynte den å blø... hmm... Anonym poster: 45964773f1e420747d852aa37927bf18
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #15 Skrevet 24. april 2013 (endret) Bilde like etter jeg stakk litt i den.. Nå er den blitt mye flatere og står ikke så mye ut lengre.. Anonym poster: 45964773f1e420747d852aa37927bf18 Endret 25. april 2013 av Daenerys
Vonm Skrevet 25. april 2013 #16 Skrevet 25. april 2013 Om du finner noen hår som kan stikke ut fra kulen, prøv og ta en pinsett og trekk de ut. Om du finner noen hvit flekk på kulen, så stikk og klem. Tror det kan være at du har fått en kvise, at et år har grodd litt feil og skapt litt puss som har blitt en kvise. Jo mere du klemmer på den, jo mindre blir den. Så gjør den ikke så vond etterhvert 1
Gjest Daenerys Skrevet 25. april 2013 #17 Skrevet 25. april 2013 Bilder er lagt under spoiler-tag. Anbefaler ts å gjøre dette ved senere anledning også, bruk *bilde* [ /spoiler ] uten mellomrom. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #18 Skrevet 25. april 2013 Om du finner noen hår som kan stikke ut fra kulen, prøv og ta en pinsett og trekk de ut. Om du finner noen hvit flekk på kulen, så stikk og klem. Tror det kan være at du har fått en kvise, at et år har grodd litt feil og skapt litt puss som har blitt en kvise. Jo mere du klemmer på den, jo mindre blir den. Så gjør den ikke så vond etterhvert Nå står den ikke lenger ut og er helt flat og litt rød, men ikke noe særlig vond! Ser at det er ett hår i den (i kanten), men tviler på at dette er en kjønnsvorte. Takk for svar - TS Anonym poster: 45964773f1e420747d852aa37927bf18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå