Gå til innhold

Hjelp, bip-test!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Jeg skal ta BIP-testen neste uke. Jeg er redd for å gjøre det dårlig.

Hva her vanlig å klare? Hva klarte du?

Anonym poster: 06ef39263c6833719cc9c381a2f5d0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I klassen min klarte de minst trente jentene rundt 20, mens de som var topptrente klarte rundt 110. Tror gjennomsnittet lå på mellom 55-80 runder, og jeg klarte rundt 60. Dette var i 10. klasse, så kravene er kanskje litt høyere hvis du er eldre :) .

Anonym poster: 05bee0e3fde7f065e85df220520b6ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beep-testen varierer veldig. Mange legger opp til denne testen uten å vite noe om lengde på banen, og mange har faktisk ulike versjoner av beeptesten. Noen har antall advarsler de kan få før de ryker ut mens andre ryker ut med en gang de ikke rekker andre siden...

I teorien skal du ikke trenge å frykte beeptesten. Ikke står det i kompetansemålene i kroppsøving at karakterer skal setter på grunnlag av tester, og hvis den blir brukt så skal den ikke ha stor betydning.

Jeg har tatt beeptesten og gjorde det helt greit..

Løp litt frem til dagen før du skal ha testen og sørg for å ha mye energi når du tar den (opplagt og spist mat, men ikke stappmett), og bare gjør så godt du kan =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Skal ha biptest i morgen, sist løp jeg bare 2,7.... Er det lov å nekte eller sende mld å si at du har skadet deg så du ikke kan ha gym liksom?

 

Anonymkode: b271c...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha biptest i morgen, sist løp jeg bare 2,7.... Er det lov å nekte eller sende mld å si at du har skadet deg så du ikke kan ha gym liksom?

 

Anonymkode: b271c...8f1

Det er lov å nekte, det kan du på alle prøver, men da må du regne med strykkarakter. 

Man lyger ikke på seg skader eller sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...