Gå til innhold

Til menn på 30+

Fremhevede innlegg

Gjest Lillesiren
Skrevet

Skjerp deg, jackP har alt satt meg på plass.

'

Jeg må skjerpe meg, faktisk :laugh: :laugh: . Jeg så ikke svaret hans før jeg hadde postet mitt eget:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dianna
Skrevet

utseendemessig er kvinner mest attraktive/pene i alderen 15-25. de som sier noe annet lyver.

Hva med oss som ser yngre ut enn vi er, da? Hilsen 25-åring;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ofte jeg finner jenter i 20 årene tiltrekkende. De mangler en del kvaliteter som litt eldre kvinner har. Det er klart at jenter i 20 årene er flotte å se på, men kvinner som er rundt min egen alder eller eldre er mye diggere. Og så tenker jenter i 20 årene annerledes enn kvinner som har noen flere år i livet. Det handler kun om modning. Jeg ville aldri vudert en 20 åring som min partner. Kanskje kun for å bli knullevenner en liten periode kun for gøy. Er 37 år selv.

Anonym poster: 6c585b3ab00b1cdd9c6a0fc9d7cd14de

• Liker 1
Gjest Gjest_clown
Skrevet (endret)

.

Endret av clown
  • Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Selv om de finner yngre kvinner tiltrekkende så tror jeg likevel at primærsmaken, om jeg kan kalle det det, modnes og endres over tid. Iallefall i de aller fleste tilfeller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En ung jente i 20 årene burde ikke bli sammen med en mann over 30 år. Om en 26 år gammel kvinne som blir sammen med en mann som er 32 år er ikke det verste, men en aldersforskjell på over ti år blir for mye. Men noen er infantile og ikke så modne så da finner de seg dame som er mye yngre.

Anonym poster: c925d34ce9f4c8b4e1a9ac2bc780d8fb

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Dere menn som er alt fra 30 til 50 år, hender det at dere synes jenter i 20 årene er tiltrekkende eller blir det for ungt?

Har det hendt at du som er samboer eller gift likevel kan fantasere om jenter som er så mye yngre?

Jeg er klar over at dette skjer av og til, men jeg bare lurer på om det er vanlig og om det skjer ofte.

Anonym poster: aebd684af99325eb1ba126bc20ed2ee2

Det skjer hele tiden men er tabu, derfor holder vi kjeft/lyver om det. Nå vet du og hele (KG) verden om det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

utseendemessig er kvinner mest attraktive/pene i alderen 15-25. de som sier noe annet lyver.

Da får du tro at jeg lyver. Det vet jeg at jeg ikke gjør. Vi tiltrekkes av ulike ting her i livet. Det er mange pene 25 åringer (de under gidd jeg ikke kommentere), og likeså pene kvinner i alderen 30 til 40 osv. Det ene utelukker ikke det andre. Jeg merker at jeg oftes tiltrekkes av kvinner mellom 30 og 40...

Anonym poster: 6c585b3ab00b1cdd9c6a0fc9d7cd14de

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det skjer hele tiden men er tabu, derfor holder vi kjeft/lyver om det. Nå vet du og hele (KG) verden om det.

Jepp. Er selv 38, og har ikke noe problemer med å innrømme at jenter på 20 er tiltrekkende (yngre enn det blir stort sett bare weird, men det finnes unntak). Ville jeg blitt sammen med ei på 20? Særdeles lite sannsynlig. 10-12 år yngre kunne nok derimot gått helt fint.

Endret av KapteinSabeltann
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det avgjørende i slike debatter er selvsagt å skille mellom A) Finne tiltrekkende/tenne på/kunne fint hatt sex med og B) Blitt sammen med/hatt et forhold til.

Noe menn stort sett fikser på vår måte, mer usikker på det annet kjønn gitt :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Klart de gjør det!

Jeg som er over 30 og kvinne kan jo lett synes at en 18-20 år gammel gutt er attraktiv og flott og se på,men som sexpartner eller forhold er det ikke aktuelt.

Skrevet (endret)

Dere menn som er alt fra 30 til 50 år, hender det at dere synes jenter i 20 årene er tiltrekkende eller blir det for ungt?

Ja,seff.

Kommer ann på jenta - alderen i seg selv gjør det ikke automatisk uaktuelt om du tenker forhold osv.

Endret av kristian82
Gjest TJ Oshie
Skrevet

Kanskje den største fordel med å være mann. Dersom man tar vare på helsa ect så ser vi stort sett bedre ut med åra (type 30-45) mens jenter/damer fort blir en smule mer falleferdig over 30.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje den største fordel med å være mann. Dersom man tar vare på helsa ect så ser vi stort sett bedre ut med åra (type 30-45) mens jenter/damer fort blir en smule mer falleferdig over 30.

Min erfaring er faktisk at det er flere damer som trener og ta vare på helsa enn menn når de passerer 30, og slik holder seg bedre. Kanskje fordi mange damer har født barn og ønsker å komme tilbake til tidligere form.

Menn over 30 får gradvis en kulemage som de ikke blir fri så lett.

Skrevet

Liker å se på unge jenter, liker å ligge med unge jenter. Kunne aldri i verden tenkt meg å ha en 18-25 åring som partner, selv om vedkommende er "moden for alderen". Men for sex'en sin del? Lett, LETT!

• Liker 2
Skrevet

Har det hendt at du som er samboer eller gift likevel kan fantasere om jenter som er så mye yngre?

Jeg er klar over at dette skjer av og til, men jeg bare lurer på om det er vanlig og om det skjer ofte.

Pene jenter er et vakkert syn, og alltid tiltrekkende, uansett alder.

Kan nok forestille meg hvor deilige de er uten klær,og trekke et dypt sukk, men jeg står ikke hjemme og nirunker til den fantasien.

Skrevet

Skjerp deg, jackP har alt satt meg på plass.

at jeg kommenterer noe, fratar ikke den du har tiltalt for retten til å si noe om saken - som du selv har involvert henne i. damnit.

Skrevet

har ikke noe i mot menn som er på 30års alderen som er sammen med ei på 20.

MEN det er stor forskjell på 65år og 19år.

AnonymBruker
Skrevet

http://www.kk.no/802272/er-du-32-aar

Anonym poster: 1974689c88320a903ef6ca8f2ae214ab

At man FØLER seg mer tiltrekkende og sexy vil ikke si at man ER det.

Anonym poster: 91963fbeacc8667e12655b6c8e261e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...