AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Det er nå kommet til min oppmerksomhet at stort sett alt jeg liker som er offentlig blir delt på mine venners newsfeed selv om de ikke har noe relasjon til hva jeg har likt annet enn at de er venn med meg. Fått beskjed om at det er irriterende, og at det ser ut som om jeg ikke har noe annet liv enn å "like" ting på facebook.. Jeg sa han kunne jo blokkere meg fra hendelser, men syns allikevel det er litt ubehagelig om dette er noe som mange av mine venner opplever, går det an å sperre det så folk ikke får opp ting jeg liker? Jeg vil jo bare at de skal få opp mine statusoppdateringer og bilder jeg selv velger å legge ut. Eller må jeg bare slutte å like eller kommentere på ting som er satt offentlig så det ikke kommer på newsfeeden til folk? Anonym poster: f316612e9a35b729a9fdfd387a7c16fb
Gjest Kaffekrus Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Hvis de ikke tåler såpass bør de deaktivere kontoen sin.
RockPaperScissor Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Nei, du kan ikke skjule noe som er offentlig, enten det er en "like" på en offentlig side, eller en kommentar på en sånn side. Og ja, hva Kaffekrus sa! Dessuten kan man velge hva slags oppdateringer man får fra venner i newsfeeden. Men det er jo opptil hver enkelt dessverre...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 stakkars mennesker som ikke har no bedre å gjøre enn å sitte å irritere seg over hva andre liker. Da får du si at du irriterer deg over at han ikke gjør annet enn å sitte å se på hva andre liker. eller så får vedkommende lukke tickern. eller så får du blokkere personen selv. Anonym poster: 1f3321c62c10f9923f83610c240ea7ce
Gjest Morteno Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Hva er egentlig poenget med å like ting på Facebook?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #6 Skrevet 24. april 2013 Alt du liker eller kommenterer på av andres ting er det ikke du som bestemmer om skal vises for dine venner. Det er innstillingene vedkommende person eller firma eller whatnot som avgjør det. Så hvis bildet eller statusen du liker er offentlig eller kan vises for venners venner etc så får dine venner opp i newsfeeden at du har likt/kommentert. Anonym poster: e222ea7bb742565b67facfd941dcf029
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå