Gå til innhold

Nettside for å bestille reise til USA?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettsider bør man bruke for å bestille reise til USA? Jeg planlegger en tur til NYC til høsten, men beveger meg litt i ukjent farvann. Regner med å fly fra Oslo, og tenker at jeg blir å reise med SAS. Men jeg vet jo at man f.eks. kan søke opp billetter på Finn og andre tilsvarende sider. Hvor er det lurest å søke? Og er det enklest å bestille fly og hotell samtidig, eller er det greit å skille mellom disse to?

Har et annet spørsmål til dere som har vært i NYC. Stemmer det at hotellene der er plaget med veggdyr, slik at man tar det med seg hjem? Noen fortalte meg at det var et stort problem, og at man burde være obs på det når man kom hjem, slik at man ikke dro det med seg hjem i eget hus.

Anonym poster: 43ea0fd05377628a8a892cb1bfe4a3f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk finn, og KLM. SAS er ofte mye dyrere. United Airlines flyr også direkte fra Gardermoen.

Skrevet

Sjekk også Norwegian da som sikkert er i gang med sine flyvninger innen høsten.

Selv booket vi hotell i New York via booking .com og vi bodde på Marriot Marqise midt på Times square.

Det var ingen veggdyr der i alle fall.

Skrevet

Sjekk momondo.no, definitivt billigst. Bruker mange forskjellige selskaper, så kan godt ende med at du får Aeroflot billetter for 4000 kroner tur-retur :P

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet billetter med SAS tur/retur til 4500. Så det er jo ikke så ille. Så må nok ikke reise med Aeroflot for å kunne reise billig.

Skrevet

SAS til 4500 er ikke ille, men de har kampanjer også fra tid til annen med priser rundt 4000. Vil du enda lenger ned så følg med på kampanjer hos Lufthansa. De ligger av å til ennå lavere og da følger alltid United etter med samme pris på direkte fly.

En ting å passe på er hotellpriser, de bruker å være ganske høye i NY på høsten. Du kan lese noen tips om hotell i New York her

Skrevet

Har funnet billetter med SAS tur/retur til 4500. Så det er jo ikke så ille. Så må nok ikke reise med Aeroflot for å kunne reise billig.

Whaat. Når reiser du? De jeg finner ligger rundt 7500 hos SAS :P

Skrevet

Fly:

- Momondo

- Skyscanner

- KLM

- Norwegian

- SAS

Hotell:

- Hotels.com

- Booking.com

Hvis du vil bestille samlet så dukker det opp hotellforslag hos Norwegian f.eks etter flybilletten er bestilt. Flere flyselskaper har slikt, eller du kan sjekke på Finn.no, Expedia.no eller Restplass.no

AnonymBruker
Skrevet

Billettprisene endrer seg raskt ser jeg, så fant ingen nå til 4500. Men fant billetter i høst, for 5600, Oslo - New York. https://book.flysas.com/pl/SAS/wds/Override.action?SO_SITE_EXT_PSPURL=https://www.sas.se/SASCredits/SASCreditsPaymentMaster.aspx&SO_SITE_TP_TPC_POST_EOT_WT=10000&SO_SITE_USE_ACK_URL_SERVICE=TRUE

Det samme med Oslo-Los Angeles, under 6000 kr. tur/retur.

Men Norwegian skal vel fly for rundt 4000 tur/retur når de får flyene og de blir friskmeldte og klare til å ta av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...