AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Gutt her, som etter en litt fuktig kveld dro hjem til ei dame. Stemningen var på topp, og vi havnet tilslutt i køya sammen. Jeg peisa på, og sexen var på topp! Hu skreik, og vi var innom de fleste stillinger. Da jeg avslutta i misjonær, ganske intenst så var hu på vei til å komme. Jeg klare ikke å holde igjen, og idet jeg spruta inne i henne, så dreit jeg litt på meg.. Hu ble helt satt ut, og etter to eller tre sekunders stillhet, så fortsatte hun å skrike. Kanskje ikke på helt samme måte.. :/ Jeg glemmer aldri den flekken på lakene hennes. Uff.. jaja, har dette skjedd med noen andre? Anonym poster: 768bb6fe12335b19285bd1d04a3f907b 3
Eleutheria Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Hahahahahahahhahahahah *hikst* HAHAHAHAHAHAH!! Tror jeg hadde hylt jeg også - av latter 4
Gjest Sunheart Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 :skratte: Unnskyld at jeg ler, men dette hadde jeg bare tatt med en god latter, skiftet laken og tatt en tur i dusjen sammen med deg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå